abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27266022
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is dat het enige.. Wat is liefde trouwens precies?
Dat weet ik dus niet.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27266025
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:40 schreef jakoko het volgende:

[..]

Ik ken meer dan genoeg mensen die een relatie hebben die helemaal niet loopt en toch doorgaan omdat ze "bang" zijn om alleen te zijn.
Die mensen zijn er inderdaad genoeg. Eigenlijk is dat best verkeerd en zijn ze waarschijnlijk beter af als ze het uitmaken, maar ja dan zijn ze alleen en dat willen ze niet, dus gaan ze maar met de relatie door.
quote:
Toch valt dat mee (eigen ervaring kwam daar mijn eerste liefde tegen), maar als je geen uitgaanstype bent zijn er toch genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten, sportverenigingen en andere meets? nooit zoiets gedaan?
Oh ja wel hoor, heb op verschillende sporten gezeten en een meet heb ik ook weleens bezocht.
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik ben net zo oud als jij, en verlang er soms ook wel naar. Iemand waarmee je veel kunt delen, intimiteit.. Aan de andere kant ben ik wel een echte individualist, en zou ik nu niet willen samenwonen of iets dergelijks. Wat dat betreft is ook het single zijn niet zo slecht..
Ik ga ook niet meteen samenwonen natuurlijk
pi_27266049
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:46 schreef WeirdMicky het volgende:

Bijna niemand onderneemt hier niets. Liefde forceer je toch ook niet? Nouja, wij niet, jij wel.

Overigens ben ook jij 1 van de top posters in singles en je bent niet eens single. Verder klink je vaak meer verbitterd dan gelukkig, wat een rolmodel ben je toch
ik heb nog nooit liefde geforceerd, en al de relaties ben ik gestart omdat ik verliefd was. Ik zeg juist dat ik als ik niet verliefd ben, ik nooit zou lijden onder een singlestatus.

waarom ik hier post, omdat ik een heel groot deel van mijn leven single ben geweest, en omdat mijn partner veel in het buitenland is voor zijn werk, en ik dus veel avonden alleen zit . Verder ben ik uitermate gelukkig, en als je mij van verbitterdheid beschuldigt, dan kan ik echt wel een lijstje hier geven van users die me een pak verbitterder lijken dan mij
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27266054
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mjah, dat laatste misschien soms wel.. Soms vraag ik me natuurlijk ook wel eens af waarom ik alleen blijf.. Aan de andere kant weet ik de antwoorden ook.
Ik ook.
Maar dat maakt het niet persé gemakkelijker.
pi_27266090
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:47 schreef FritsVanEgters het volgende:

Dus je zit nou te fokken omdat je een relatie hebt.

Ik vind eigenlijk dat je jezelf nogal tegenspreekt. Je zou er wat aan doen, om verliefd te worden of een relatie te krijgen. Terwijl je het snel willen van een relatie net nog afkeurde.
moest ik lijden onder mijn single-status ... zoals velen hier doen...
pi_27266096
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Verder ben ik uitermate gelukkig, en als je mij van verbitterdheid beschuldigt, dan kan ik echt wel een lijstje hier geven van users die me een pak verbitterder lijken dan mij
Ik kom pas twee weken langs en ik kan het nu al zeggen
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn
pi_27266140
Ik bespeur enige wanhopigheid hier... Ik denk dat jullie misschien teveel op zoek zijn en dan vind je juist niet wat je zoekt.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:52:44 #58
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266142
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet.
Weet je zeker dat je voorstellingen er van niet onrealistisch zijn?
pi_27266162
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

moest ik lijden onder mijn single-status ... zoals velen hier doen...
Dus je keurt het niet meer af?
  maandag 23 mei 2005 @ 09:53:34 #60
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266163
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:48 schreef Sabrina1981 het volgende:

Ik ga ook niet meteen samenwonen natuurlijk
Ikzelf ambieer het niet.. Misschien dat ik later op dat punt wat verander, maar dat weet ik nu niet.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:54:31 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266186
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:49 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik ook.
Maar dat maakt het niet persé gemakkelijker.
Nee, makkelijker maakt het niet. Een deel is te wijten aan externe oorzaken, en het is best vervelend als je niet de verantwoording volledig bij jezelf kunt leggen.
pi_27266187
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bespeur enige wanhopigheid hier... Ik denk dat jullie misschien teveel op zoek zijn en dan vind je juist niet wat je zoekt.

Spijker in 1 keer op zn kop.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:55:00 #63
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266192
quote:
Dat denk ik ook..
pi_27266198
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:53 schreef FritsVanEgters het volgende:

Dus je keurt het niet meer af?
afkeuren ? ik vind het gewoon jammer, eronder lijden ... in plaats van gewoon te genieten van de dingen rondom je die je wel hebt
pi_27266215
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ben niet zo, ik wil enkel een relatie als ik verliefd ben, of nog hou van iemand... als ik niemand op het oog heb, zou ik perfect gelukkig zijn met mijn single-status.
Dit snap ik sowieso niet, als je perfect gelukkig bent...wáárom zou je dan van alles gaan ondernemen om toch daarvan af te komen. Je zegt namelijk dat 'wij' onze tijd verfok!ken en dat het beter zou zijn als we meer dingen zouden doen. Maar als je perfect gelukkig bent...ga je toch niet al die moeite doen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:56:25 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 23 mei 2005 @ 09:56:33 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266235
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:55 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dit snap ik sowieso niet, als je perfect gelukkig bent...wáárom zou je dan van alles gaan ondernemen om toch daarvan af te komen. Je zegt namelijk dat 'wij' onze tijd verfok!ken en dat het beter zou zijn als we meer dingen zouden doen. Maar als je perfect gelukkig bent...ga je toch niet al die moeite doen?
Veel mensen denken dat hun manier om gelukkig te worden de enige is, en propageren die op anderen.

edit : Hoewel ik het niet irl petitlapin bedoelde, komen er wel bepaalde posts van petitlapin naar boven...
pi_27266238
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je voorstellingen er van niet onrealistisch zijn?
Ik weet eerder zeker van wel dan van niet. Hoewel ik ook wel weer zo realistisch ben aangelegd dat ik me daar in ieder geval van bewust ben.
pi_27266246
quote:
als je alleen maar binnen zit, en nooit een stap in de wereld zet, zal je echter nooit iemand tegenkomen.

als je na 24/25 jaar nog stees alleen bent EN je wil een relatie, is het niet slecht je strategie te veranderen.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:58:32 #70
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266287
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:56 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik weet eerder zeker van wel dan van niet. Hoewel ik ook wel weer zo realistisch ben aangelegd dat ik me daar in ieder geval van bewust ben.
Voor veel "toekomst"-dingen en dingen waar je naar toe werkt is het zo dat je verwachtingen erg hoog zijn, maar als het er eenmaal is is het normaal.. Terwijl het zo is dat wanneer je er niet naar toe werkt, je het vaak kunt nemen zoals het is.
pi_27266300
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als je alleen maar binnen zit, en nooit een stap in de wereld zet, zal je echter nooit iemand tegenkomen.

als je na 24/25 jaar nog stees alleen bent EN je wil een relatie, is het niet slecht je strategie te veranderen.
Liefdesstrategie Is er niet meer zoiets als: het komt wel op je pad?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27266323
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik heb nog nooit liefde geforceerd, en al de relaties ben ik gestart omdat ik verliefd was. Ik zeg juist dat ik als ik niet verliefd ben, ik nooit zou lijden onder een singlestatus.

waarom ik hier post, omdat ik een heel groot deel van mijn leven single ben geweest, en omdat mijn partner veel in het buitenland is voor zijn werk, en ik dus veel avonden alleen zit . Verder ben ik uitermate gelukkig, en als je mij van verbitterdheid beschuldigt, dan kan ik echt wel een lijstje hier geven van users die me een pak verbitterder lijken dan mij
Soms is het vrij lastig niet even verbitterd te zijn, maar ook dat gaat als het goed is wel weer over. Ik moet zeggen dat ik nu niet erg verbitterd ben, ik kan mezelf vrij weinig kwalijk nemen eigenlijk. Ik vind het feit dat ik zo verliefd op iemand kan zijn en in een later stadium heel gek van dr was een winst. Dat had ik enkele maanden geleden absoluut niet verwacht gezien mijn moeilijke geven van vertrouwen, uiteindelijk heeft dat me misschien ook wel hierin opgebroken.

Bottomline is dat ik niet heel lang in mijn leven single ben geweest, maar wel altijd de nodige maanden tussen relaties heb gehad waarin ik wat scharrels heb gehad. Ik heb er, gezien het verleden, ook nu weer het vertrouwen in dat het helemaal goed met me gaat komen. Dat voelt nu alleen zo niet, maar het wordt tijd dat mijn verstand het weer gaat overnemen.

In meerdere topics heb ik gelezen dat jij voor een relatie kiest omdat je niet alleen kunt zijn en dat je dat zelfvertrouwen geeft. Je kiest voor de zekerheid. Ik zou daar NOOIT voor kiezen, ik ben wat dat betreft een beetje dood of de gladiolen. Ik moet echt verliefd zijn en gek op iemand voor ik er ook maar aan denk daarmee een relatie te willen in welke vorm dan ook. Ik denk dat er meer mensen zo denken, ik zie zelf geen meerwaarde in een relatie met een meisje waar ik niet helemaal gek van ben. Dat het gevoel verandert weet ik ook, maar een relatie om de zekerheid en de aandacht heb ik al een keer gehad en dat heeft lang geduurd en is niet bevallen.

.
  maandag 23 mei 2005 @ 10:00:27 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266338
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Een relatie in 5 stappen.

Ikzelf denk ook wel dat er vanzelf een man of vrouw op mijn pad komt, misschien juist als ik er klaar voor ben.. Het is best mogelijk dat ik onbewust uitstraal dat ik niet klaar ben voor een relatie, zoals je als mens heel veel onbewust uitstraalt..
pi_27266340
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:55 schreef WeirdMicky het volgende:

nogmaals: omdat velen hier onder hun single-status lijden. Dan heb je twee opties, er het beste van maken, of iemand zoeken.

door binnen te blijven zitten niets te ondernemen, kom je niemand tegen ... dus dan kan je best maar aanvaarden dat er niet snel verandering in zal komen.
pi_27266376
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef WeirdMicky het volgende:

weinigen zullen aan je deur komen kloppen, als je alleen maar binnen zit, en nooit buitenkomt ...
pi_27266393
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

weinigen zullen aan je deur komen kloppen, als je alleen maar binnen zit, en nooit buitenkomt ...
pi_27266402
quote:

[..]

Ja wij komen natuurlijk nooit buiten he. Wij zijn een stelletje kluizenaars bij elkaar.
pi_27266429
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja wij komen natuurlijk nooit buiten he. Wij zijn een stelletje kluizenaars bij elkaar.
Het toegeven is de eerste stap...
  maandag 23 mei 2005 @ 10:03:53 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266431
quote:

[..]

Iedereen hier zit altijd binnen, net zoals degenen die een relatie hebben dagelijks het beest uithangen in de locale discotheek.
pi_27266465
quote:

blijkbaar ben je dan alleen nog maar naar plaatsen gegaan waar je doelpubliek niet echt aanwezig is. Naar de film gaan, continu in hetzelfde 'vriendengroepje' blijven, zo zal het niet lukken, en dat weet je zelf best ook wel, zo leg je geen nieuwe contacten.

bij wijze van spreken, naar een wekelijkse bingo-avond gaan tussen zestigjarigen, daar zal je hem niet tegenkomen ...
pi_27266472
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Voor veel "toekomst"-dingen en dingen waar je naar toe werkt is het zo dat je verwachtingen erg hoog zijn, maar als het er eenmaal is is het normaal.. Terwijl het zo is dat wanneer je er niet naar toe werkt, je het vaak kunt nemen zoals het is.
Volgens mij ben jij een wijs persoon.
Het is moeilijk verwachtingen en gedachtes vooraf los te laten over iets waar je al veel denkwerk in hebt gestoken, en wat je als probleem beschouwt. Maar uiteindelijk is het wel de manier.
pi_27266499
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

blijkbaar ben je dan alleen nog maar naar plaatsen gegaan waar je doelpubliek niet echt aanwezig is. Naar de film gaan, continu in hetzelfde 'vriendengroepje' blijven, zo zal het niet lukken, en dat weet je zelf best ook wel, zo leg je geen nieuwe contacten.

bij wijze van spreken, naar een wekelijkse bingo-avond gaan tussen zestigjarigen, daar zal je hem niet tegenkomen ...
Ik heb uberhaupt problemen met contacten leggen. En voor dat die hele discussie voor de 50e keer gevoerd gaat worden, slaan we dat over.

Als je op oudere mannen valt kan zo bingoavond ideaal zijn natuurlijk.
  maandag 23 mei 2005 @ 10:07:16 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27266502
quote:

[..]

Bull-shit.
pi_27266522
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:

In meerdere topics heb ik gelezen dat jij voor een relatie kiest omdat je niet alleen kunt zijn en dat je dat zelfvertrouwen geeft. Je kiest voor de zekerheid. Ik zou daar NOOIT voor kiezen, ik ben wat dat betreft een beetje dood of de gladiolen. Ik moet echt verliefd zijn en gek op iemand voor ik er ook maar aan denk daarmee een relatie te willen in welke vorm dan ook. Ik denk dat er meer mensen zo denken, ik zie zelf geen meerwaarde in een relatie met een meisje waar ik niet helemaal gek van ben. Dat het gevoel verandert weet ik ook, maar een relatie om de zekerheid en de aandacht heb ik al een keer gehad en dat heeft lang geduurd en is niet bevallen.

.
omdat ik niet alleen kan zijn , ik zit de meerderheid van mijn tijd alleen, want mijn vriend zit wekelijks in het buitenland voor mijn werk. En ik ben veel langer en veel meer single geweest dan jij, als ik zo een beetje lees

en je kan blijven van de daken roepen dat mijn relatie niet goed zit, en dat ik niet verliefd ben, het zal me mijn reet roesten , wat weet jij ervan ? ik doe ook geen oordelen over jouw relaties!
pi_27266530
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Als je op oudere mannen valt kan zo bingoavond ideaal zijn natuurlijk.
En dan valse bingo melden, dan moet je een liedje zingen en heb je gelijk de aandacht van alle aanwezige mannen.
pi_27266532
quote:

[..]

Nou goed laat ik even advocaat van de duivel spelen. Waar dan wel? Overdag doet iedereen over het algemeen zijn eigen ding, dus in haar pauze iemand aanspreken dat gaat nix worden. Ze werkt zelf en daar is er blijkbaar niemand leuk genoeg of die haar leuk genoeg vind, dus dat is geen optie.

Dan houdt ze over het openbaar vervoer of haar auto op weg terug naar huis. De kans dat ze in de trein of bij een tankstation iemand tegenkomt is klein, heel klein. Dan maak je meer van een kwart optie een hele.

Goed ze is thuis in het weekend, behalve dat er dingen moeten gebeuren zie ik bij het boodschappen doen ook weinig opties op zaterdag. Mensen en vooral tweeverdieners zijn druk bezig met hun boodschappen om smiddags nog de nodige afspraken af te rennen. Uitgaan doet ze weinig graag, dus daar kan ze ook niemand vinden....
pi_27266538
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:07 schreef pfaf het volgende:

Bull-shit.
wat denk jij dan ?
  maandag 23 mei 2005 @ 10:09:23 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27266544
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een wijs persoon.
Ik weet het niet.. Ik probeer wel realistisch te zijn en het leven zoveel mogelijk te nemen zoals het is.
quote:
Het is moeilijk verwachtingen en gedachtes vooraf los te laten over iets waar je al veel denkwerk in hebt gestoken, en wat je als probleem beschouwt. Maar uiteindelijk is het wel de manier.
Een probleem kan op 2 manieren opgelost worden. De ene manier is om de schouders er onder te zetten en het aan te pakken. Dit werkt echter niet voor alle problemen, omdat je bij sommige problemen niet meer kunt doen dan je al doet op een gegeven moment, en/of je afhankelijk bent van het lot.. In dit gevallen kun je er beter in berusten en leven met de mogelijkheden die je op dat moment hebt. Vaak is het een balans vinden tussen die 2, een balans waarbij je wel het gevoel hebt dat je vooruitgang boekt, maar niet de frustratie dat het niet snel genoeg gaat..
pi_27266548
quote:

[..]

Sommige komen wel zo over
Of het waar is weet ik niet. Kan alleen zeggen hoe sommige overkomen
pi_27266558
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:08 schreef petitlapin het volgende:

en je kan blijven van de daken roepen dat mijn relatie niet goed zit, en dat ik niet verliefd ben, het zal me mijn reet roesten , wat weet jij ervan ? ik doe ook geen oordelen over jouw relaties!
Weet je wat het is? Ik oordeel niet over je relatie op basis van iets wat ik zelf verzin ofzo, je hebt het zelf gezegd in verschillende topics dat je de zekerheid van maar iemand hebben (al is ie veel weg) verkiest boven alleen zijn. Dat is waar ik me op baseer en niet op wat ik er zelf van denk.
pi_27266561
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nou goed laat ik even advocaat van de duivel spelen. Waar dan wel? Overdag doet iedereen over het algemeen zijn eigen ding, dus in haar pauze iemand aanspreken dat gaat nix worden. Ze werkt zelf en daar is er blijkbaar niemand leuk genoeg of die haar leuk genoeg vind, dus dat is geen optie.

Dan houdt ze over het openbaar vervoer of haar auto op weg terug naar huis. De kans dat ze in de trein of bij een tankstation iemand tegenkomt is klein, heel klein. Dan maak je meer van een kwart optie een hele.

Goed ze is thuis in het weekend, behalve dat er dingen moeten gebeuren zie ik bij het boodschappen doen ook weinig opties op zaterdag. Mensen en vooral tweeverdieners zijn druk bezig met hun boodschappen om smiddags nog de nodige afspraken af te rennen. Uitgaan doet ze weinig graag, dus daar kan ze ook niemand vinden....
dus, wat moet ze dan doen ? Lijdzaam afwachten ... ?
pi_27266592
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Weet je wat het is? Ik oordeel niet over je relatie op basis van iets wat ik zelf verzin ofzo, je hebt het zelf gezegd in verschillende topics dat je de zekerheid van maar iemand hebben (al is ie veel weg) verkiest boven alleen zijn. Dat is waar ik me op baseer en niet op wat ik er zelf van denk.
en al het andere wat ik zeg, maakt niet uit ?

dat ik jaren ben alleen geweest, alleen in drie landen heb gewoond voor langer dan een jaar ? dat ik best voor mezelf kan zorgen

dat ik smoorverliefd was op mijn partner, en nog stees intens van hem hou ? dat lees je gewoon dan maar niet, goed hoor
pi_27266619

Beetje laat, maar goeie morgen
pi_27266622
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus, wat moet ze dan doen ? Lijdzaam afwachten ... ?
Dat zeg ik niet, maar je moet wel realistisch blijven. Hoe ouder je word hoe meer mensen hun relatieleven op orde hebben en die moeten je niet of misschien als neukertje, tenzij ze onverhoopt weer single worden. Je bent voor een groot deel afhankelijk van geluk wie je tegenkomt, wanneer en waar.

Het is heel makkelijk te zeggen dat het allemaal wel goed komt als ze maar veel naar buiten gaat, maar er zit voor iedereen een kans in dat het niet goedkomt. Het is dus handig je leven zo in te delen dat je er niet op gaat zitten wachten, maar je eigen leven zo inricht dat er niet per se een andere persoon voor nodig is je gelukkig te maken.
pi_27266637
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:12 schreef Twisted_fok het volgende:

Beetje laat, maar goeie morgen
mogguh!

je mist niet zo veel, weer dezelfde discussie
  maandag 23 mei 2005 @ 10:15:08 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27266664
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:08 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat denk jij dan ?
Misschien stellen veel singles wel teveel eisen aan hun partner. Er kunnen legio andere oorzaken zijn.
De ( één van ) de redenen dat ik nog single ben, is dat ik iets te veel leef volgens het "Je leeft maar één keer" principe. Feesten nu het nog kan.
pi_27266666
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:13 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

mogguh!

je mist niet zo veel, weer dezelfde discussie
Ook nog geen zin om alles door te lezen, same old same old

Goed geslapen?
pi_27266676
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:13 schreef Tranceptor het volgende:

Dat zeg ik niet, maar je moet wel realistisch blijven. Hoe ouder je word hoe meer mensen hun relatieleven op orde hebben en die moeten je niet, tenzij ze onverhoopt weer single worden. Je bent voor een groot deel afhankelijk van geluk wie je tegenkomt, wanneer en waar.

Het is heel makkelijk te zeggen dat het allemaal wel goed komt als ze maar veel naar buiten gaat, maar er zit voor iedereen een kans in dat het niet goedkomt. Het is dus handig je leven zo in te delen dat je er niet op gaat zitten wachten, maar je eigen leven zo inricht dat er niet per se een andere persoon voor nodig is je gelukkig te maken.
akkoord

het probleem is dat sabrina per se een relatie wil, en dat zal niet lukken als ze gewoon haar leventje doorzet zoals ze het nu doet ... ze moet andere mensen tegenkomen, hoe je het ook draait of keert
pi_27266694
Om heel bot te zijn denk ik dat je tussen je 20ste en 30ste echt iemand tegen dient te komen met wie je samen wil zijn voor geruime tijd. Als dat niet zo gebeurd wordt het ieder jaar na je 30ste met een factor 2 moeilijker om iemand te vinden daar ook omdat je als single steeds meer je leven in gaat richten zodat jij er alleen inpast.

Sabrina moet andere mensen tegenkomen, maar het is niet eenvoudig voor haar om in de situatie te komen waar dat kan. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_27266698
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Misschien stellen veel singles wel teveel eisen aan hun partner.
Singles kunnen geen eisen stellen aan hun partners, die hebben ze namelijk niet.

* Twisted_fok is net wakker en vrij vervelend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')