Waarom zou een (LAT)-relatie dat in de weg staan?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien stellen veel singles wel teveel eisen aan hun partner. Er kunnen legio andere oorzaken zijn.
De ( één van) de redenen dat ik nog single ben, is dat ik iets te veel leef volgens het "Je leeft maar één keer" principe. Feesten nu het nog kan.
Yepquote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook nog geen zin om alles door te lezen, same old same oldGoed geslapen?
Mensen die geen eisen stellen hebben niks te bieden IMHO.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Singles kunnen geen eisen stellen aan hun partners, die hebben ze namelijk niet.
Ja lekker geslapen, en lang. Maar toch nog moequote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep![]()
Beetje kort alleen en ben dus brak!!![]()
Jij ook lekker geslapen?
Ik ben alleen in het weekend een kluizenaarquote:Op maandag 23 mei 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige komen wel zo over![]()
Of het waar is weet ik niet. Kan alleen zeggen hoe sommige overkomen
Wat een onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
Om heel bot te zijn denk ik dat je tussen je 20ste en 30ste echt iemand tegen dient te komen met wie je samen wil zijn voor geruime tijd. Als dat niet zo gebeurd wordt het ieder jaar na je 30ste met een factor 2 moeilijker om iemand te vinden daar ook omdat je als single steeds meer je leven in gaat richten zodat jij er alleen inpast.
Sabrina moet andere mensen tegenkomen, maar het is niet eenvoudig voor haar om in de situatie te komen waar dat kan. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Borrels gedronken en daarna uit etenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen, en lang. Maar toch nog moe![]()
Wat heb je gedaan gister?
Er zit wel een kern van waarheid in denk ik.. In veel gevallen denk ik toch wel dat ik het tegenovergestelde kan bieden van hetgeen ik "eis".quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die geen eisen stellen hebben niks te bieden IMHO.
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die geen eisen stellen hebben niks te bieden IMHO.
verklaar je nader ?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Weet je wat het is petitlapin...je schopt zo tegen de singles hier, dat wij graag willen weten: waarom? Je hebt een relatie, maar lurkt continue hier. Je komt altijd sarcastisch over en je bent snel aan het vingertjes wijzen dat het onze schuld is.
Wellicht schop je tegen singles om je eigen relatie te rechtvaardigen?
De andere 5 dagen MOET je naar buiten??quote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het weekend een kluizenaar![]()
Ik wil wel een relatie inderdaad, omdat ik er niet aan moet denken om de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Ik ben heel eerlijk dat ik er nu niet zo mee bezig bent. Ik kan best wat meer ervoor doen, maar dat doe ik niet. Dus dat het niet lukt ligt dus wel aan mijzelf.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
akkoord
het probleem is dat sabrina per se een relatie wil, en dat zal niet lukken als ze gewoon haar leventje doorzet zoals ze het nu doet ... ze moet andere mensen tegenkomen, hoe je het ook draait of keert
Ja en weet je wat voor iemand je dan krijgt? Met een kind vaak en iemand die beschadigd is door dat huwelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Waarom zou het lastiger zijn??
Weet je hoeveel mensen er dan nog single zijn?
Weet je hoeveel mensen hun huwlijk juist gaat stoppen.
Hoezo in het weekeinde dan??quote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het weekend een kluizenaar![]()
Hey Christine is de koffie al klaar???quote:Op maandag 23 mei 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
[..]
De koffie pruttelt hier
En ik heb niet gestapt dit weekend, ik had het te druk met vriendinnetjes die vroeg langs wilden komen enzoVoor de verandering ben ik eens op tijd gaan slapen op zaterdag. Ook best leuk
idd, het wordt lastiger !!!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
Maar het is wel waar wat Tranceptor zegt, zowel met relaties als vriendschappen. Hoe ouder je wordt hoe lastiger het wordt, omdat velen al "voorzien" zijn en hun leven heel anders gaan indelen dan ik. Ik ben nog lang niet op het punt aanbeland voor samenwonen, trouwen en kinderen. Als je dan ziet dat bijv. al mijn nichtjes een relatie hebben, er trouwplannen worden gemaakt en dergelijke is het lastiger om daar in te passen.
Ga jij lekker jong trouwen!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja en weet je wat voor iemand je dan krijgt? Met een kind vaak en iemand die beschadigd is door dat huwelijk![]()
![]()
![]()
Maak me gek! Ik denk dat het gewoon lastiger word omdat je steeds zelfstandiger je leven hebt ingericht en de vele relatiebureau's en hun klantenbestand onderstrepen dat.
Nog even teruggrijpend op wat pfaf zei over je leeft maar 1 keer en je kunt nu nog feesten. Het is denk ik een misvatting dat als je een relatie hebt je niet meer kunt feesten en je dus iedere week bij verjaardagen zit e.d. Je deelt je eigen leven en dus ook je eigen relaties in.
Ik heb nog geen werk en m'n docente is al drie weken ziek ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De andere 5 dagen MOET je naar buiten??
Voor werk of school? of gebeuren er ook spontane leuke dingen?
Ik geloof niet in je redenen die je al 1000x hebt herhaald, maar never mind. Ignorance is bliss.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
verklaar je nader ?
wie schop ik ? wanneer ben ik sarcastisch ? beschuldig ik iemand ?
helemaal niet. En moet ik nu voor de duizendste maal herhalen waarom ik hier post?
en je laatste zin begrijp ik niet, wat is een relatie rechtvaardigen ? justifier une relation ?
Ik ga helemaal niet trouwen en ook niet jong meer, ik ben al 24. 1 van de 3 huwelijken strandt, niet 2 van de 3.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij lekker jong trouwen!
Dan heb je zelf over 10 jaar gebroken huwlijk
Ja bijna 2 van de 3 loopt al stuk in nederland,
Dus de kans is groter dat het fout gaat dan dat het goed gaat.
Dus heel vele beschadigde mensen.
En daarbij ben je zelf dan ook op de leeftijd dat je eventueel een kind of een verleden van een partner wel aan kan
Waarom ben jij nog single? Je kan toch lekker zo'n beschadigd vrouwtje zoeken met 3 kinderen en een hond?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij lekker jong trouwen!
Dan heb je zelf over 10 jaar gebroken huwlijk
Ja bijna 2 van de 3 loopt al stuk in nederland,
Dus de kans is groter dat het fout gaat dan dat het goed gaat.
Dus heel vele beschadigde mensen.
En daarbij ben je zelf dan ook op de leeftijd dat je eventueel een kind of een verleden van een partner wel aan kan
tot mijn 21ste in die situatie gezeten ( ik weet niet hou oud je vriend was)quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Een vriend zei gisteren tegen me (hij is nog maagd) dat het hem nog niet eens zo interesseerde dat ie niemand had gehad. Daar was ie zelf nog debet aan en dat zag ie ook. Wat hij vervelend vond was dat er nog nooit iemand echt verliefd op hem was geweest waarvan ie het wist en ik begreep zijn frustratie. Hoe denken de 'mijn leven lang al'-singles daarover?
Ik weet het niet echt. Ik ben zelf ook maagd (heilig dan weer iets minder, mocht iemand naar mijn ondertitel kijkenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Een vriend zei gisteren tegen me (hij is nog maagd) dat het hem nog niet eens zo interesseerde dat ie niemand had gehad. Daar was ie zelf nog debet aan en dat zag ie ook. Wat hij vervelend vond was dat er nog nooit iemand echt verliefd op hem was geweest waarvan ie het wist en ik begreep zijn frustratie. Hoe denken de 'mijn leven lang al'-singles daarover?
Ik ben blij dat ik dat niet heb, dus ik kan het mij goed voorstellen dat dat een bittere pil is. Misschien is het niet waar, je kunt niet alles weten.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Wat hij vervelend vond was dat er nog nooit iemand echt verliefd op hem was geweest waarvan ie het wist en ik begreep zijn frustratie. Hoe denken de 'mijn leven lang al'-singles daarover?
Ik ka me wel wat voorstellen in de reactie van jouw vriend. Ik doe er nu te weinig aan, dus het is ook mijn eigen schuld dat ik niemand heb, maar hoe hard moet je je best doen. WM zei het net heel mooi is het niet een kwestie van "wat er op je pad komt". Ik ben weleens een verliefd geweest en dat is nooit wederzijds geweest en dat vind ik wel het allervervelends eigenlijk. Het hoeft ook niet zo te zijn dat er een relatie uit voorkomt, maar verliefd zijn is wel heel leuk en veel leuker als het wederzijds is. Misschien is er weleens iemand verliefd op mijn geweest, maar ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Daarom zijn dat ook de echt leuke mensen die hebben er altijd wel 1quote:Op maandag 23 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt. Ik ben zelf ook maagd (heilig dan weer iets minder, mocht iemand naar mijn ondertitel kijken). Voor wat mezelf aan gaat heb ik er niet zoveel moeite mee dat ik verliefdheid nooit heb herkend, maar ook dat komt doordat ik een antwoord heb op de "waarom"-vraag..
Wat ik het meest frustrerend vind is dat echt leuke mensen bezet zijn.
Ik ben verliefd geweest, jongens zijn verliefd op mij geweest (geloof ik) maar het is nooit echt wederzijds geweest of gewoon misgegaan voordat er zich echt iets kon ontwikkelen.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Dat geldt echt niet alleen voor jou hoor, ook voor mensen die wel een relatie hebben gehad. Ik heb ook nu sterk het gevoel dat degenen waar ik echt verliefd op ben dat gewoon niet terug kunnen voelen. Je houdt er zo'n bittere, frusti nasmaak van over, van zoiets. Je kunt zelf houden van (in die zin) maar niemand kan van jou houden. Ik vind dat nogal een frustrerende gedachte die ik hierbij dan ook afsluit.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ben weleens een verliefd geweest en dat is nooit wederzijds geweest en dat vind ik wel het allervervelends eigenlijk. Het hoeft ook niet zo te zijn dat er een relatie uit voorkomt, maar verliefd zijn is wel heel leuk en veel leuker als het wederzijds is. Misschien is er weleens iemand verliefd op mijn geweest, maar ik heb echt geen idee.
Een complimentje voor mij?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ka me wel wat voorstellen in de reactie van jouw vriend. Ik doe er nu te weinig aan, dus het is ook mijn eigen schuld dat ik niemand heb, maar hoe hard moet je je best doen. WM zei het net heel mooi is het niet een kwestie van "wat er op je pad komt". Ik ben weleens een verliefd geweest en dat is nooit wederzijds geweest en dat vind ik wel het allervervelends eigenlijk. Het hoeft ook niet zo te zijn dat er een relatie uit voorkomt, maar verliefd zijn is wel heel leuk en veel leuker als het wederzijds is. Misschien is er weleens iemand verliefd op mijn geweest, maar ik heb echt geen idee.
Kom positief kijken hoor en je moet er wel voor open staan..quote:Op maandag 23 mei 2005 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben verliefd geweest, jongens zijn verliefd op mij geweest (geloof ik) maar het is nooit echt wederzijds geweest of gewoon misgegaan voordat er zich echt iets kon ontwikkelen.
Ik schaam me er soms wel voor dat ik 23 ben en maagd en eeuwig relatie-loos, maar ik ben lang niet de enige geloof ik. Al ben ik wel de enige die op d'r 23e nog niet eens heeft gezoend, maar ik laat me niet door een willekeurig iemand zoenen als ik daar geen zin in heb. Als iemand bij 't uitgaan al zomaar uit 't niets z'n hand op m'n kont legt heb ik al zin om in z'n gezicht te spugen, laat staan dat hij nog een kans maakt.
Soms denk ik dat mijn toekomstige schoonouders geen kinderen hebben gehad
Maar serieus, ik denk wel dat hij daar ergens rondloopt. En die komt vanzelf wel langs. Maar ik stort mezelf steeds op jongens waarvan ik denk dat 't wel wat kan worden en zij hebben nooit interesse in mijDus dan kan 't nog wel even duren.
idd, ik denk dat dat niet alleen bij eeuwige maagden voorkomtquote:Op maandag 23 mei 2005 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
Dat geldt echt niet alleen voor jou hoor, ook voor mensen die wel een relatie hebben gehad. Ik heb ook nu sterk het gevoel dat degenen waar ik echt verliefd op ben dat gewoon niet terug kunnen voelen. Je houdt er zo'n bittere, frusti nasmaak van over, van zoiets. Je kunt zelf houden van (in die zin) maar niemand kan van jou houden. Ik vind dat nogal een frustrerende gedachte die ik hierbij dan ook afsluit.
*checkquote:Op maandag 23 mei 2005 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ook zo'n verschrikkelijk kamikazevliegtuigje als ik verliefd ben...
Ik ga recht op mijn doel af en maak de hele boel stuk...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*check
Maar na eerst tientallen verkenningsvluchten te hebben uitgevoerd.![]()
Je kan het wel zo zien. Je hebt het in mijn ogen goed gezegd. Je kan wel van alles willen, proberen en doen, maar als het niet op je pad komt heb je er dus geen ene ruk aan.quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 23 mei 2005 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan me er soms weinig bij voorstellen wat er nou leuk aan mij is, maar dat heeft iedereen wel een beetje denk ik.
idd, maar het beste wat je dan kan doen is NOOIT opgeven, dan kan je jezelf niet iets kwalijk nemenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Je kan het wel zo zien. Je hebt het in mijn ogen goed gezegd. Je kan wel van alles willen, proberen en doen, maar als het niet op je pad komt heb je er dus geen ene ruk aan.
Hoiquote:
Ja we zijn hier maar naar toe verhuisd.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:32 schreef thabit het volgende:
Goh mensen, zit de reeks nu hier?
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom positief kijken hoor en je moet er wel voor open staan..
Kan ook zijn dat je prioriteiten anders liggen nu ..
maar je ziet er btw wel leuk uit hoor
Nu heb ik dat liedje van Geef Nooit Op in m'n hoofdquote:Op maandag 23 mei 2005 10:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, maar het beste wat je dan kan doen is NOOIT opgeven, dan kan je jezelf niet iets kwalijk nemen
en zeggen dat het na je 34ste niet meer moet, zullen we wel zien als de liefde van je leven dan passeert![]()
Ik ken het. Maar ik hik daar eerst lang tegenaan omdat ik weet dat ik het waarschijnlijk stuk maak..quote:Op maandag 23 mei 2005 10:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga recht op mijn doel af en maak de hele boel stuk...![]()
Voor je kop slaan heeft weinig zin hoor, daarmee krijg je hem niet terug...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Maarja, op dit moment (het wordt toch niks met de gozer die ik leuk vind) stort ik me meer op m'n studie want dat loopt helemaal in de soep.
Vaak is 't zo dat ik helemaal in de stress raak als een jongen me leuk vindt. Zoals ik zei; ik heb 2 keer 'bijna' wat gehad met een jongen. Of het potentieel had of misschien maar een paar weekjes geduurd zou hebben weet ik niet, maar 1 keer heb ik toch maar afgehaakt omdat het totaal mijn type niet was en een andere keer waren we allebei heel verlegen waardoor er niets uit kwam, maar ik vond hem wel heel erg leuk! Dat is nou al ruim 4 jaar geleden en ik kan mezelf nog wel voor m'n kop slaan.
Dan ben ik waarschijnlijk zelf niet echt leuk.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Daarom zijn dat ook de echt leuke mensen die hebben er altijd wel 1
onzin... er zijn best veel leuke mensen die single zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk zelf niet echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |