abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27327166
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:39 schreef Hallulama het volgende:
Keromane, we hebben 't niet over het downloaden van hersenen he, we hebben 't over het up- en downloaden van informatie van en naar de hersenen toe, uit "het veld".

Daarvoor is het uiteraard noodzakelijk dat de hersenen zelf ook functioneren.
Lees je de reacties wel?
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:38:58 #27
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_27330257
Ja, je zei:

"Hoe je je voorstelt om hersenen te downloaden is me een raadsel"
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29904003
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Hallulama het volgende:
Ja, je zei:

"Hoe je je voorstelt om hersenen te downloaden is me een raadsel"
Nou dat is eigenlijk hetzelfde als remote viewing. Je ontspant je en vraagt informatie op over een bepaalde gebeurtenis op een bepaalde tijd.

Je vraagt met jou (bewust)zijn aan het "super"bewustzijn informatie over de gebeurtenis. Als je je niet laat afleiden door je onderbewustzijn (wat normaal gesproken heel druk en afgeleid is) dan komen er makkelijk indrukken door. Smaak, reuk, beeld, geluid, emoties. Deze zijn allemaal waar te nemen.

Als je er geoefend in bent dan is het mogelijk gebeurtenissen die ooit hebben plaatsgevonden (of moeten plaatsvinden) tot in het detail te beschrijven.

Dat is dus informatie "downloaden" met je hersenen.
pi_29904078
Remote viewing is trouwens heel simpel. Ik denk dat iedereen het kan. Mocht je intresse hebben, een gratis cursus is bij mij te verkrijgen..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:02:18 #30
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29904261
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57 schreef junkie19 het volgende:
Remote viewing is trouwens heel simpel. Ik denk dat iedereen het kan. Mocht je intresse hebben, een gratis cursus is bij mij te verkrijgen..
Cool, I'm in!

Waar moet ik tekenen?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:04:13 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29912377
Jazeker geloof ik hierin

Ik geloof in een sensor die we hebben ook. Waar de hersens contact maken met de rest. Maar hoe het precies zit? Misschien wordt dit naarmate we meer evolueren sterker. Naar mijn idee zijn we nog steeds bezig met evolueren. En tevens is het een netwerk zoals ik vaker zeg. Het zit daarboven verbonden aan elkaar, of wij zitten aan elkaar verbonden als mensen en kunnen straks informatie verzenden naar elkaar. Net zoals ik bij mensen vaak weet wat ze willen zeggen terwijl ze nog niets gezegd hebben, een of andere link in alles. Eerst zijn de mensen verbonden qua informatie-systeem, daarnaast wellicht nog een hoger systeem dat nog niet aan de orde is gekomen.

Volgens mij is het een soort netwerk waar je aangesloten op kan worden Het netwerk waar alle kennis is opgeslagen Maar volgens mij moet je hoofd dan leeg zijn, dus helemaal geen enkele gedachte moet je dan hebben, helemaal zuiver leeg, alsof er niets is in je hoofd en vervolgens kun je downloaden

Ik geloof ook dat je informatie van computers in je hersens kunt implanteren zonder extra hulpmiddelen, dat je straks in de toekomst talen kunt verzenden vanaf een externe computer. Sowieso neem je met hersens al spraak en geluid op. Dus wie weet gaat dat straks in de toekomst ook zo

In ieder geval heb ik zin in de toekomst met alle leuke dingen. Ik wil alles in mijn hoofd hebben zoals ik al zei. Heel google zonder de virussen dus

Stel je kijkt naar een dvd en analyseert de dvd en hebt de hele film in je hoofd zitten Dat je alleen hoeft te kijken en dat je ogen en hersens alles doet scannen. De hele omgeving wordt gescanned en wordt in je hoofd gezet Dat je ogen lasers zijn en dat je alles kunt lezen.

Zoveel smileys in deze post omdat dit mijn doel in het leven is Ik wil verbonden zijn aan het systeem en aan de computer. Daar leef ik voor. Voor het hogere informatie-systeem. Dat is de reden dat ik online kom en waarom ik ook helder wil zijn zoveel mogelijk als maar zijn kan. Perfectie in het denken en het ontvangen van informatie dus

Ik wil dit dus. En ik wil het allemaal Geef mij een brein die alles kan en je hoort me nooit meer klagen.

It's just the beginning En het wordt alleen maar leuker maar ik wil het dus nu. Ik wil dat de revolutie in sprongen vooruit gaat en niet traag. Maar geduld is een schone zaak dus

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2005 12:59:49 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:48:31 #32
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29917010
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:30 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan je The Field aanraden van McTaggart, waarin ook in gegaan wordt op dit idee. Het idee van de hersenen als een soort ontvanger van data uit het zogeheten nulpuntsveld (zero point field, ZPF).
Hee, die ben ik nu aan het lezen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:54:25 #33
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29917198
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef Marietje_34 het volgende:

Hee, die ben ik nu aan het lezen
Ik ook, zit alleen vast ergens rond pagina 100 ofzo, must be reader's block.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:06:52 #34
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29917554
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:54 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ik ook, zit alleen vast ergens rond pagina 100 ofzo, must be reader's block.
heb ik ook even gehad, maar zit er nu weer in
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')