Gegroet,
Djeez
quote:Dit komt bekend voor. Ik luister voornamelijk naar cd in de auto maar sommige nummers wil je gewoon niet halverwege afbreken.
maar heb nog even een stukje omgereden om 'm helemaal te kunnen luisteren.
quote:Heb ik ook bij dat nummer.
Op zondag 23 april 2000 17:42 schreef Arcee het volgende:
Unfinished Sympathy van Massive Attack
Toen ik net mijn rijbewijs had en voor het eerst alleen in een auto reed werd er Summer in the city van the loving spoonfull gedraaid. Het was warm, en juist dit nummer vond ik altijd zo goed daarbij passen. Heerlijk! Ondanks (of dankzij?) de 30 graden kippenvel!
quote:prachtige kick van vier jaar, maar je hebt wel gelijk
Op zaterdag 7 februari 2004 22:03 schreef nipeng het volgende:[..]
Dit komt bekend voor. Ik luister voornamelijk naar cd in de auto maar sommige nummers wil je gewoon niet halverwege afbreken.
Nummers met gegarandeerd kippenvel:
Counting Crows : Round Here
Radiohead : Fake Plastic Trees
Spinvis: Herfst in Nieuwegein
En vast nog wel meer die me zo snel niet te binnen schieten.
U2 - Where the streets have no name (live in Edmonton)
Kippenvel
Voordeel is wel dat als je het op cd hebt, dat je het dan als je weer in de auto stapt, het nummer gewoon weer kan aanzetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2004 22:03 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dit komt bekend voor. Ik luister voornamelijk naar cd in de auto maar sommige nummers wil je gewoon niet halverwege afbreken.
In de categorie mooie lange nummers om kippenvel van te krijgen, wil ik graag even Rush - 2112 nomineren. Een erg mooi, erg afwisselend nummer.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:48 schreef servowire het volgende:
Godspeed! you black emperor - Rockets fall on rockets falls
20 minuten intrumentale muziek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |