quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat ik me maar gewoon niet meer scheer tot de meet
Voor mij geeft het je geen volledige vrijwaring.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar gewoon niet meer scheer tot de meet
De vraag is wat je dan definieert als lichaam.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn motto: hoe minder lichaamshaar, hoe beter!
Je hebt het geluk dat ik een baard zelf ook heel vervelend vindquote:Op maandag 23 mei 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoofdhaar mag nog. Al de rest kan er af. Smoothies.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
De vraag is wat je dan definieert als lichaam.
* Doffy laat alles groeien wat groeien wilquote:Op maandag 23 mei 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zoen uit principe geen baardige mannen, behalve mijn vader dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:08 schreef Reya het volgende:
Je hebt het geluk dat ik een baard zelf ook heel vervelend vind
* Alicey wilde nog wel een tondeuze voor je meenemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoofdhaar mag nog. Al de rest kan er af. Smoothies.![]()
Nouhouw! Ik drukte al op reageer, en toen pas zag ik je subscript tekst.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy laat alles groeien wat groeien wil
qua haar, dan![]()
Geen verder commentaarquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, want anders jeukte het zo, toch?
Hoe hebben ze je gedwongen?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik word gedwongen mee te doen aan een xboxlanparty
en ik ben heel slecht, ze hebben schietvoer nodig
http://www.xboxlanparty.nl
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Nouhouw! Ik drukte al op reageer, en toen pas zag ik je subscript tekst.
Centraal in de foto enzo...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je er wel even bij zeggen welke jij bent...
Die rechter met die 'baard', gok ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je er wel even bij zeggen welke jij bent...
Met je rug naar de camera dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef Reya het volgende:
Centraal in de foto enzo...
Als ik van die first-persoon-shooters speel vind ik meestal wel iemand die me wat tactiek bijbrengt, zodat ik niet meer het primaire schietvoer ben.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik word gedwongen mee te doen aan een xboxlanparty
en ik ben heel slecht, ze hebben schietvoer nodig
http://www.xboxlanparty.nl
Wat hebben we daar nou aan.quote:
Ik ben meestal binnen 12 milliseconden dood...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
Als ik van die first-persoon-shooters speel vind ik meestal wel iemand die me wat tactiek bijbrengt, zodat ik niet meer het primaire schietvoer ben.
mja, was het maar tactiekquote:Op maandag 23 mei 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik van die first-persoon-shooters speel vind ik meestal wel iemand die me wat tactiek bijbrengt, zodat ik niet meer het primaire schietvoer ben.
Ik doorgaans ook binnen 3 seconden, maar als je het eenmaal een beetje leert kennen is dat te rekken tot 10 seconden.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben meestal binnen 12 milliseconden dood...
Ik heb de eigenschap om stoned op foto's te staan, vooral als ik het niet ben.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb de bijzondere eigenschap niet op foto's te staan. Althans, niet duidelijk![]()
De tactiek is vooral om zelf een aanval te overleven.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, was het maar tactiekze willen vaak alleen maar van die massale slachtpartijen
Ik weet niet of ik dat de moeite waard vind...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
Ik doorgaans ook binnen 3 seconden, maar als je het eenmaal een beetje leert kennen is dat te rekken tot 10 seconden.
Ow, je wilt nog lang ookquote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of ik dat de moeite waard vind...
Ach, op den duur kom je redelijk mee.. Maar het gaat snel vervelen zo'n spelletje. Jij werd er geloof ik agressief van in de leer-fase, dus jou raad ik het af.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
het gaat om het meedoen hè...al is de vraag of er nog enige sprake van meedoen isquote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat? Mijn lokaas, wat doe je?!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leven, ja.
Agressie doet zich vooral voor bij adventure games. Dat je bijvoorbeeld ergens overheen moet springen en dat lukt na 300 keer nog niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Ach, op den duur kom je redelijk mee.. Maar het gaat snel vervelen zo'n spelletje. Jij werd er geloof ik agressief van in de leer-fase, dus jou raad ik het af.
ja, inderdaad...mijn natuurlijke beschaafdheid behoedt m'n joystick nog voor een grote boog uit het raam...maar ik rammel hem wel even gefrustreerd heel erg door elkaarquote:Op maandag 23 mei 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agressie doet zich vooral voor bij adventure games. Dat je bijvoorbeeld ergens overheen moet springen en dat lukt na 300 keer nog niet.![]()
Hahaha ik zie het helemaal voor me.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agressie doet zich vooral voor bij adventure games. Dat je bijvoorbeeld ergens overheen moet springen en dat lukt na 300 keer nog niet.![]()
Klaar zijn voordat de buren beginnen te protesteren. Ik zal 't ze doorgeven als jij komt logerenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Seks hoeft van mij helemaal niet lang, ik ben meer van kort en heftig.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, inderdaad...mijn natuurlijke beschaafdheid behoedt m'n joystick nog voor een grote boog uit het raam...maar ik rammel hem wel even gefrustreerd heel erg door elkaar![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |