Wat vindt Haus er van?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef Maethor het volgende:
[..]
Vooruit, daar wil ik nog wel aan meewerken.
Nee. Je kan er ook niets aan doen dat je in Friesland woontquote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet dus. Ja, weet ik veel.
En ze dan naaien en het toch lekker doen!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Bij een uitvaartverzekering vinden ze het prettig om te horen dat je niet van plan bent om dood te gaan.
LOL. Nouja, het was meer dat die adviseur begon over uitvaartverzekeringen, en dat ik melig genoeg was om te melden dat ik niet van plan was om dood te gaan. Waarop de adviseur er dus serieus op in ging om zo zijn verzekering aan te prijzen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
En ze dan naaien en het toch lekker doen!![]()
Familie-weekend...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
het wordt dit weekend tropisch !
naar het Vondelpark op de fiets, cocktails drinken en tot laat buiten zitten
Die wil vast wel meewerken als het alternatief is dat jij hem bespringt.quote:
Wat klinkt dat weer aardig.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Maethor het volgende:
[..]
Die wil vast wel meewerken als het alternatief is dat jij hem bespringt.
Nu ik het teruglees zou je het kunnen opvatten als een belediging. Maar zo was ie niet bedoeld.quote:
Okee, ik ben weer gerustgesteld!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees zou je het kunnen opvatten als een belediging. Maar zo was ie niet bedoeld.![]()
Is een familie-weekend al niet straf genoeg?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is een familie-weekend al niet straf genoeg?![]()
Nee dus, het moet ook nog eens op een camping plaatsvinden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
badmintonnen en volleybal !quote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is een familie-weekend al niet straf genoeg?![]()
Nee dus, het moet ook nog eens op een camping plaatsvinden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijnquote:Op maandag 23 mei 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Dat is eeeecht erg.. Familie is almaar dan ook nog op een camping.
Daar hadden ze het vanmiddag dus inderdaad overquote:Op maandag 23 mei 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
badmintonnen
Dus je bent nog alleen ook?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb mijngoddank weten te redden van deze vertoning
![]()
Misschien kun je zorgen dat je ergens ziek van wordt.quote:Ik zal maar een blik bierbommetjes meenemen
Voor mijnquote:
Dan word ik gewoon ziek en al in de sleurhut van m'n ouders gelegdquote:Misschien kun je zorgen dat je ergens ziek van wordt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:31 schreef Doffy het volgende:
Nee. Je kan er ook niets aan doen dat je in Friesland woont
Liefdequote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Voor mijnneem ik de zonden van de wereld graag op me
Zelfs dan laten ze je niet ontsnappen?quote:Dan word ik gewoon ziek en al in de sleurhut van m'n ouders gelegd
Nee hoor, feromonenquote:
Nop. Er zal gvd genoten worden, ja!quote:Zelfs dan laten ze je niet ontsnappen?
Can't live without 'm...quote:
Van vrijdagmiddag tot zondagavondquote:Hoe lang gaat de kwelling duren?
* Alicey biedt touw en ketting aan aan Doffy, ik ben niet de enige die het nodig heeft zo te horen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar als ik dan 11 juni geen seks met je mag hebben, wil ik je toch minstens slaan.
* Doffy neuriet iets over love is a battlefieldquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar als ik dan 11 juni geen seks met je mag hebben, wil ik je toch minstens slaan.
Is dat bewezen?quote:
Gadverdamme.. Ik ben zoiets na een half uur altijd al helemaal zat.quote:Van vrijdagmiddag tot zondagavond
Twee-en-een-halve-dag niet fokken![]()
![]()
Ah het is net zo'n kat als de mijne.. Doen alsof-ie het niet snapt.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
die kat hier kijkt iedere keer weer heel verbaasd dat ik op de bank zit en niet z'n eigenaar
geef hem wat te snoepen, katten zijn zeer corruptquote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
die kat hier kijkt iedere keer weer heel verbaasd dat ik op de bank zit en niet z'n eigenaar
Die meet wordt één grote orgie als ik het zo bekijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik snoer 'r wel in in d'r slaapzak, als een soort rollade. Dat schijnen vrouwen sowieso sexy te vindenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey biedt touw en ketting aan aan Doffy, ik ben niet de enige die het nodig heeft zo te horen.
is er wel dekking daar waar je heen gaat ?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Doffy het volgende:
Zal 'ns kijken of ik de Wifi in mn laptop op die camping aan de praat krijg
Voor natuurkundigen misschien juist weer wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
klikje
Dat geeft het gehalte aan romantiek wel aan, zeg.
Oh, ik had op 'pheromones' moeten zoeken.
Ik vind het wel goed klinken, maar ik ben niet echt representatief in deze gevallen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik snoer 'r wel in in d'r slaapzak, als een soort rollade. Dat schijnen vrouwen sowieso sexy te vinden![]()
Er stond laatst een prachtig artikel in de NRC, 'De liefde ontbonden in factoren'. Prachtigquote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
klikje
Dat geeft het gehalte aan romantiek wel aan, zeg.
Oh, ik had op 'pheromones' moeten zoeken.
Zit je in iemand anders z'n huis te zitten dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:01 schreef Doffy het volgende:
Ik snoer 'r wel in in d'r slaapzak, als een soort rollade. Dat schijnen vrouwen sowieso sexy te vinden![]()
't een gat op de Veluwe, dus op zondag zal de wifi wel uitstaanquote:Op maandag 23 mei 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
Is er wel dekking daar waar je heen gaat ?
Oud nieuwsquote:Op maandag 23 mei 2005 22:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Die meet wordt één grote orgie als ik het zo bekijk.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef Reya het volgende:
Oud nieuws
* Reya heeft zich overigens te lang al niet geschoren...
Katten wennen aan alles als het maar voedsel geeftquote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
De heren hebben er weinig zin in lijkt het vooralsnog.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Die meet wordt één grote orgie als ik het zo bekijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |