quote:Op maandag 23 mei 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan doe ik de molotovcocktails wel.

Nu blijkbaar ook gezien wat je van me verlangt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik was vroeger een expert op het gebied van verlatingsangst.

Ja!quote:

Maar je bent onze aller moeder!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu blijkbaar ook gezien wat je van me verlangt.

Jep. Er is tenslotte oorlog voorspeld, dus moeten we wel even een burgeroorlogje aanwakkeren..quote:

Zeg, het is niet minder dan je plicht als mod!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Nu blijkbaar ook gezien wat je van me verlangt.

Maar ik kan mijn WFL-kinders toch wel een paar minuutjes alleen laten.. Dat kunnen ze toch best wel hebben?quote:

Rellen!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
Jep. Er is tenslotte oorlog voorspeld, dus moeten we wel even een burgeroorlogje aanwakkeren..

Ik dacht aan zoietsquote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jep. Er is tenslotte oorlog voorspeld, dus moeten we wel even een burgeroorlogje aanwakkeren..

WFL-rel-meet op het Binnenhof!quote:

Dan zijn we doelloosquote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ik kan mijn WFL-kinders toch wel een paar minuutjes alleen laten.. Dat kunnen ze toch best wel hebben?

Achter de schermen, niet voor de schermen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, het is niet minder dan je plicht als mod!![]()

Je enige plicht is op crew-orgies komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Achter de schermen, niet voor de schermen.
* Alicey wacht op inkoppertje van Haus

Haus is meer de...intellectuele inspiratorquote:Op maandag 23 mei 2005 20:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was Haus er niet om jullie richting te geven?

Dat hoort gewoon bij het crew-zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is dus niet alleen Lupa die die reputatie heeft.

Maar die was er dus ook niet, dus hij is net zo goed schuldig aan jullie dwalingen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Haus is meer de...intellectuele inspirator

quote:

Hou op.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jou kunnen we ook wel als seksobject gebruiken.

Ik probeerde het nog serieus te houden met het referendum, maar seks en aanverwante onderwerpen blijken toch weer interessanter.quote:

Ja hállooo, als jij moest kiezen tussen een referendum en een goeie wip, dan wist je het ook wel, toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Maethor het volgende:
Ik probeerde het nog serieus te houden met het referendum, maar seks en aanverwante onderwerpen blijken toch weer interessanter.

Jep. Referenda zijn geil.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja hállooo, als jij moest kiezen tussen een referendum en een goeie wip, dan wist je het ook wel, toch?

Seks hebben tijdens het referendum, dat heeft ook wel wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog serieus te houden met het referendum, maar seks en aanverwante onderwerpen blijken toch weer interessanter.

* Loopt schreewend weg...quote:

Ik ben dan ook al 27. Ben zelfs al afgewezen voor een uitvaartverzekering...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Soms ben je net een bejaarde, ouwe zeurpiet.
quote:Wel een lieve zeurpiet hoor.

Beetje gratuit. Langer seks hebben dan het referendum duurt, dat is tenminste nog eens wat. Hier is dat van 7.30u tot 21.00u, dus hou het zo'n 13.5 uur vol!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
Seks hebben tijdens het referendum, dat heeft ook wel wat.

"nee... Nee... NEE!"quote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Seks hebben tijdens het referendum, dat heeft ook wel wat.

In die tijd gaat het best vervelen ja..quote:Op maandag 23 mei 2005 21:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Beetje gratuit. Langer seks hebben dan het referendum duurt, dat is tenminste nog eens wat. Hier is dat van 7.30u tot 21.00u, dus hou het zo'n 13.5 uur vol!

Daar zou jij alleen maar van genieten.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon touw en ketting gebruiken als ik te lastig word hoor.

Echt?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Doffy het volgende:
Ik ben dan ook al 27. Ben zelfs al afgewezen voor een uitvaartverzekering...

Ja, dus het is een win-win-situatie.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar zou jij alleen maar van genieten.

Bij een uitvaartverzekering vinden ze het prettig om te horen dat je niet van plan bent om dood te gaan.quote:

Vooruit, daar wil ik nog wel aan meewerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |