20?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Maethor het volgende:
Hoho! Haus en ik zijn ook nog maar 20... jij bent gewoon oud!![]()
Yep.quote:
Is in he, tegenwoordig.quote:Ach, nou ja. Een jonge minnaar is ook best leuk.
Mooi, ben ik ook eens hip.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:06 schreef Maethor het volgende:
Is in he, tegenwoordig.
Maar dan hoop ik voor je dat Haus ook zo hip is.quote:
Anders neem ik jou gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Maethor het volgende:
Maar dan hoop ik voor je dat Haus ook zo hip is.
Ik ben niet zo hip.quote:
quote:
Mja, wat klopt daar niet aan?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef qu63 het volgende:
Ik heb net nog meer foto's van t gat gezien, en er werd hier gezegd dat die bolletje methaan zouden zijn wat dan uit het gat/moeras kwam. Maar bijna alle foto's waar t gat op staat staan geen bolletjes op! Alles wat richting bos is genomen staat wel een bolletje op!
Ik moet er niet aan denken een minnares van achter in de twintig te hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
20?
Ach, nou ja. Een jonge minnaar is ook best leuk.
Wees gerust Lupje, ik ben 27quote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
20?
Ach, nou ja. Een jonge minnaar is ook best leuk.
Het zit juist niet boven het moeras, maar wel in het bos. Ik zou het dan iig wel boven het moeras verwachten en als je geluk hebt vindt je ook nog wat in t bos!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, wat klopt daar niet aan?
Moerasgas ontstaat vaak als product van rotting van organische stoffen. Je zou het dus vooral in bossen en -duh- moerassen verwachten.
en ik lijk het somsquote:
Ah, ik dacht dat dat gat een zandkuil was. Maar goed, de aanmaak van die moerasgassen gebeurt niet bij definitie in elk moeras, maar vaak wel. Het gebeurt ook niet in elk bos, maar wel in sommigen. Het hangt van een boel geologische factoren af die ik niet ken. Ik las laatst iets dat het ook te maken kan hebben met weglekkend methaan uit de aardmantel, dus dan zou het vrijwel willekeurig moeten zijn waar wel en waar niet moerasgas te vinden is. Maar nogmaals, daar weet ik te weinig van afquote:Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
Het zit juist niet boven het moeras, maar wel in het bos. Ik zou het dan iig wel boven het moeras verwachten en als je geluk hebt vindt je ook nog wat in t bos!
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Reya het volgende:
Ik moet er niet aan denken een minnares van achter in de twintig te hebben![]()
Idem.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar jij bent dan weer, nou ja, jewéétwel.
Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Reya het volgende:
quote:
Het gaat mij er ook niet om dat ik jullie ècht zou willen hebben, ik wil alleen maar weten dat ik jullie zou kùnnen hebben. Da's namelijk goed voor mijn ego.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Reya het volgende:
Er zijn ook genoeg mannen van achter in de twintig
75% maar ik moet wel vooraf dokken.. Nouja, het was de helft van het begrote bedrag. Met een half uur uitloop heeft ze de helft kunnen doen van hetgeen geplanned was. Er staat me dus nog een keertje kaakklemmen, veilen, boren en chloor te wachten.quote:
Laten we daar een raadgevend referendum over houdenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je dient je namelijk wel te verantwoorden.
en daar dan niet naar luisterenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Laten we daar een raadgevend referendum over houden
sorry, ben net een POL-draadje aan het volschrijven
Als ik wegga wordt mijn +je een -je, maar als ik terugben wordt het -je pas een +je als ik weer een post maak.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zegt altijd wel dat je weer terugbent, maar je zegt nooit dat je weggaat. Of had je dat vandaag wel gedaan? Je dient je namelijk wel te verantwoorden.
Hm, ik ben meestal binnen vijf minuten weer buiten.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
75% maar ik moet wel vooraf dokken.. Nouja, het was de helft van het begrote bedrag. Met een half uur uitloop heeft ze de helft kunnen doen van hetgeen geplanned was. Er staat me dus nog een keertje kaakklemmen, veilen, boren en chloor te wachten.
Ja, maar je moet van tevoren gewoon even melden wat je precies gaat doen en waarom.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
Als ik wegga wordt mijn +je een -je, maar als ik terugben wordt het -je pas een +je als ik weer een post maak.
Wortelkanaalbehandelingen zijn blijkbaar nogal lastig. De vorige keer een uur boren, veilen en chloor onder verdoving. Deze keer anderhalf uur kaakklemmen, boren, veilen en chloor zonder verdoving (Waarbij ook tussendoor een instrument begon te lekken zodat we naar een andere behandelkamer moesten). Volgende keer is een half uur ingeplanned, dus is het vast in 3 kwartier wel gepiept.. Daarna ben ik er als het goed is ook even van af.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik ben meestal binnen vijf minuten weer buiten.
* Alicey gaat je inschrijven voor een cursus verlatingsangst.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar je moet van tevoren gewoon even melden wat je precies gaat doen en waarom.
Werd jij, als masochist, van dit alles ook erg opgewonden, of viel dat tegen?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Wortelkanaalbehandelingen zijn blijkbaar nogal lastig. De vorige keer een uur boren, veilen en chloor onder verdoving. Deze keer anderhalf uur kaakklemmen, boren, veilen en chloor zonder verdoving (Waarbij ook tussendoor een instrument begon te lekken zodat we naar een andere behandelkamer moesten).
Valt tegen. Het is geen prettige pijn, en bovendien niet gewenbaar omdat het alleen diep gevoelig is.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Werd jij, als masochist, van dit alles ook erg opgewonden, of viel dat tegen?
Een cursus tegen verlatingsangst lijkt mij persoonlijk verstandiger dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat je inschrijven voor een cursus verlatingsangst.
Balen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Valt tegen. Het is geen prettige pijn, en bovendien niet gewenbaar omdat het alleen diep gevoelig is.
Hoeft niet per se. Als je weet hoe je het ontwikkelt, kun je het ook bestrijden. Zeg maar net zoals brandweermannen vaak pyromanen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een cursus tegen verlatingsangst lijkt mij persoonlijk verstandiger dan.
Ja, hoe zit het eigenlijk met de WFL'ers? Ga/zou je voor of tegen stemmen op het referendum?quote:
Maar ik was vroeger een expert op het gebied van verlatingsangst.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
Hoeft niet per se. Als je weet hoe je het ontwikkelt, kun je het ook bestrijden. Zeg maar net zoals brandweermannen vaak pyromanen zijn.
Ik ben alvast kalasjnikovs aan het inslaan voor de Balkanisering.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Men is het hier roerend eens geloof ik...
Voor.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef Maethor het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met de WFL'ers? Ga/zou je voor of tegen stemmen op het referendum?
Dan doe ik de molotovcocktails wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:47 schreef Reya het volgende:
Ik ben alvast kalasjnikovs aan het inslaan voor de Balkanisering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |