Daar gaan de verkoopcijfersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef Troeta het volgende:
Wat me wel tegengevallen is, is dat alle producten uit de bakkerij diepvriesproducten zijn, we moesten het alleen maar een beetje afwerken en laten ontdooien.
Maar ja, het is nog steeds lekker allemaal!!
Ik stootte gister mijn knie tegen een meubelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef Rio het volgende:
Bijenkorf, mijenkorf.
In Enschede hangt inderdaad een heel vervelend sfeertje in de Bijenkorf. Ik kom veel liever bij de V&D ernaast, die winkel is veel gezelliger. De kleding vind ik wel leuk, maar alleen als er aanbiedingen zijn koop ik daar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:19 schreef Moody het volgende:
Enschede heeft sinds een jaar ook een Bijenkorf. Ik kom er zelden, er hangt altijd een onprettig sfeertje vind ik. De verkoopsters kijken uit hun ogen alsof ze directie-secretaresse van de baas van een miljoenenbedrijf zijn
Daarnaast zijn de dure merken altijd goedkoper te vinden bij winkels als Open 32, Wo_man@work etc.
Ben jij die kerel met dat wat langere haarquote:Op zondag 22 mei 2005 20:46 schreef Billy_Mack het volgende:
Als medewerker herenmode bij de Bijenkorf R'dam is het mij een genoegen jullie welkom te heten in dit Bijenkorf topic![]()
Zijn er hier mensen die ook bij de Bijenkorf werken?![]()
Wat vindt men hier van de Bijenkorf?![]()
Spui al uw lof en/of gal hier![]()
ONZE HOOFDVESTINGING
(Amsterdam dus, niet Rotterdam zoals sommige paup's hier denken)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |