Wat heb je toch een prachtig stel!!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:24 schreef bixister het volgende:
Karin trouwens Bram met die stekkers...![]()
(geweldig dat serieuze koppie van hem) maar vind je dat niet link? dat ie gewone stopcontacten dan ook als speelgoed gaat zien?
Dies leuk zo dat ze er samen op staan! Mooie kindjes heb je bix!quote:
offtopic...Praxis... wij hebben ze ookquote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef Luckepuk het volgende:
Wat gaaf die metalen delen op de trap!Stoer!
![]()
Kwantum heeft ze ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
offtopic...Praxis... wij hebben ze ook
EG, wat een mooie zandbak! Dat lijkt voor Elise ook wel wat, zeg! Alleen, zie ik nu wel dat het zand gewoon nat wordt als het regent? Dat is dan wel weer jammer.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef easy-going het volgende:
[...]
en van ons heeft hij dus een zandbak gehad
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef Luckepuk het volgende:
Wat een gave zandbak! is dat zo´n "de deksel worden zitplekjes" zandbak? Was er helemaal verliefd op, alleen past het niet op mijn balkon
Die bankjes kunnen dus dichtgeklapt worden, en dan is het een dekselquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
EG, wat een mooie zandbak! Dat lijkt voor Elise ook wel wat, zeg! Alleen, zie ik nu wel dat het zand gewoon nat wordt als het regent? Dat is dan wel weer jammer.
Dus als het dicht is, dan kan er geen regen in komen? Da's ideaal!! (Vervelend eigenlijk dat Elise in de herfst (nou ja, de 1e herfstdag dus) jarig is ...)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die bankjes kunnen dus dichtgeklapt worden, en dan is het een deksel
En ik was ook meteen verkocht toen ik hem een keer in een folder zag Luck, en vervolgens heeft het heeft nogal wat geduld gekost voor we hem gevonden hadden.
Intratuin had hem vorige week in de aanbiedingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:16 schreef danosa het volgende:
Waar heb je de zandbak dan vandaan moeten toveren Easy?![]()
Ik zal kijken of ik nog wat fotootjes kan uploaden...quote:
Vorige ronde deed ik de grote varianten (nog binnen de 550 breedte maat) en toen waren er velen die ze niet konden zien, en na de thumbnails gepost te hebben konden ze ze wel zien, vandaar nu maar gelijk de thumb´squote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:02 schreef jessie het volgende:
Waarom zet je steeds van die kleintjes Luck? die grote zijn veel leuker!!!!!
Die bij die madeliefjes
Thijs wat kijk jij toch altijd lekker verbaasd
Dan hebben ze die regel alleen voor Fok! zo ingesteld want elders kan je nog wel gewoon de grote plaatsen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:
Jessie imageschack laat geen grote meer linken alleen thumbnails
Waar komt dat t-shirt vandaan?? Die vind ik leukquote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef texelonia het volgende:
Noah is de koning te rijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja echt wel!quote:
Nee, niet doen! Ik vind het veel te leuk om foto's van je kinderen te zien. Wat heb je toch een práchtig prinsesjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:16 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Zo nu zal ik ophouden met mijn gespam![]()
Het was voor het eerst ET...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:18 schreef E.T. het volgende:
wauwwauwwauw, wat een foto's allemaal! Het gaat hier zo snel! Het is echt niet bij te houden!
En Liam, waarom laat jij je pet op je hoofd staan? Ben jij het enige kind dat niet meteen die pet aftrekt? (of is mijn kind de enige die niks op d'r hoofd tolereerd?)
u vraagt wij draaienquote:Op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef Luchtbel het volgende:
Kan iemand even een foto plaatsen? Dan kan ik ook ff ontopic reageren
wederom hans textiel (en nee heb daar geen aandelen, ze hebben gewoon vaak leuk spul)quote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef texelonia het volgende:
Teveel leuke foto's van teveel leuke kindjes gezien!Teveel om allemaal apart te noemen, sorry... Alleen Knor, waar heb je dat legerdoekkie voor Jayden gehaald? Echt té leuk!
ze probeert hier 'modeshow' te lopen. Heb dit setje twee maal gemaakt, deze voor haar en een voor een kennisje (in het lime) Kennis woont niet in de buurt en was benieuwd hoe het nu staat dus vandaar dat ze de grootste lol heb om heen en weer te lopen en op haar manier de show te stelen/gevenquote:
Het is van het merk Imps&Elfs, op de site kun je verkooppunten opzoeken. Ik weet niet of ze het nog verkopen, mijn zus heeft het gekocht en dat zou al best een tijdje geleden kunnen zijn. En alle kleertjes die ik van haar heb gekregen bewaar ik voor als zijzelf nog een kind krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:14 schreef Beaker het volgende:
@Tex Dat shirt met de tekst "king for a day" waar komt dat vandaan?? Waar heb je het gekocht?? of mag ik de jouwe kopen als hij niet meer pastIk vind hem he-le-maal geweldig!!!
LEUK!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:06 schreef jessie het volgende:
Zo vandaag een dagje naar het land van ooit geweest. De toneelstukjes waren leuk, maar wel erg spannend. Bo moest bij 2 stukjes na 10 minuten huilen. Janneke viel er bij 1 in slaap (en daar was t me een herrie, dat doet ze thuis nou nooit)
Maar de speeltuin daar was het einde. De meiden bleven gaan. Daar hebben we dus ook de meeste tijd doorgebracht.
Op t stoepie wachten op pa en ma.
[afbeelding]
Schommelen met zijn drietjes.
[afbeelding]
Ik kan er al bij hoor.
[afbeelding]
Draai t wieletje nog is om
[afbeelding]
Janneke vond dit schitterend.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He waar hebben we die eerder gezien![]()
![]()
[afbeelding]
Bo vond dit dus schitterend. (beetje verweg, maar gaat om t idee)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef TearSong het volgende:
Even wat nieuwe Tomas-foto's:
Voor het eerst in de box. We denken erover hem te trainen zodat hij zo de hele vloer schoon kan maken.
[afbeelding]
Ik moest zo lachen toen ik deze zag "maak hier uw kopie"quote:
He, Tomasquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef TearSong het volgende:
Even wat nieuwe Tomas-foto's:
Voor het eerst in de box. We denken erover hem te trainen zodat hij zo de hele vloer schoon kan maken.
[afbeelding]
LOL! (beetje bewogen, maar hij had het erg naar z'n zin)
[afbeelding]
Dichterbij? ZO ver is het niet hoor,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Over groot worden gesproken.Ik moet vaker langs komen...
Of iig weer dichterbij komen wonen.
Dat geldt andersom ook!quote:
Of ik zie jullie voor ik weg ga (nieuwe auto pimpen) of met Noa's verjaardag iig.quote:Overigens valt mama basset practisch voorover met die dikke buik.
(lijkt wel een hele grote baby) Af en toe zie je die hele buik 1 kant op wijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |