Heb je alleen een FCD ingebouwd? of ook andere spulletjes om je mengsel e.d. in de gaten te houden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef johnwoo het volgende:
*Schopje...*
Gisteren een fuelcut defense ingebouwd, waardoor de boost controller eindelijk omhoog kon naar 14 psi. Filmpje van het resultaat: van buiten en van binnen
Okay. Maar meten is weten he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:32 schreef Mad-Matt het volgende:
ik zit ook zonder FC, met een mr2 kan je veilig tot zo`n 1.2bar (iedereen blijft op max 1.1 zitten).
Die stink mr2's zijn zo enorm rijk afgesteld dat je wel wat marge hebt
Ik heb ook een losse (betere) turbodruk meter, een mbc en een FPR.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Okay. Maar meten is weten he.
En als je last krijgt van boost creep ben je de pisang.
Ah kijk dat bedoel ik. Ik neem tenminste aan dat er even netjes een AFR meting gedaan is tijdens het dyno'en. Dan is het al heel wat minder gokken volgens mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Ik heb ook een losse (betere) turbodruk meter, een mbc en een FPR.
Gezellig afgesteld op de rollerbank met alle benodigde meetspullen.
Tot zo ver rijdt hij perfect (al 1.5 jaar sinds deze afstelling)
Deze winter:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef johnwoo het volgende:
Maarre, wat voor upgrade ga je doen Tjab? Andere turbo?2JZ conversie?
ik heb een 1 of ander cheap ass ding van 100 euro, maar het werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah kijk dat bedoel ik. Ik neem tenminste aan dat er even netjes een AFR meting gedaan is tijdens het dyno'en. Dan is het al heel wat minder gokken volgens mij.
Je hebt geen EVC ?
En wat voor FPR heb je? ik zit er over te denken welke ik zal aanschaffen (er zit een enorme vette upgrade aan te komen).
De aeromotive is goed maar zooooo gruwelijk duur.
Mijn EVC kostte ook rond dat geld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
ik heb een 1 of ander cheap ass ding van 100 euro, maar het werkt uitstekend.
[afbeelding]
mijn dynorun, helaas geen filmpjes
gvd die achterkantquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:32 schreef Mad-Matt het volgende:
ik zit ook zonder FC, met een mr2 kan je veilig tot zo`n 1.2bar (iedereen blijft op max 1.1 zitten).
Die stink mr2's zijn zo enorm rijk afgesteld dat je wel wat marge hebt
En nog maar wat pats-pics van mijn kant
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was dat volgas? Zoja, dan valt me dat best tegen, zo snel issie dan nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef johnwoo het volgende:
*Schopje...*
Gisteren een fuelcut defense ingebouwd, waardoor de boost controller eindelijk omhoog kon naar 14 psi. Filmpje van het resultaat: van buiten en van binnen
Ik zal straks ff filmpjes van mijnes postenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Was dat volgas? Zoja, dan valt me dat best tegen, zo snel issie dan niet![]()
Als ik m'n koppeling misbruik om vanuit stilstand weg te komen zit hij in minder dan 6 seconden op de 100. 80-120 is minder dan 4 seconden in z'n 3quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Was dat volgas? Zoja, dan valt me dat best tegen, zo snel issie dan niet![]()
Hehe op dat stuk gaat iedereen vol in het gas!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:34 schreef Mad-Matt het volgende:
http://carpron.com/albums/Movies/P8310215.mov
Het verschil tussen een n/a en een turbo als ze op het gas gaan
Ik denk het niet hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
zit je ondertussen boven de 300 pk Matt?
Aan de foto's te zien is dat je einddemper? Ziet er wel dik uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.
Laatste mod die ik heb gedaan is m'n mongoose vervangen door een HKS Hiper.
Hij pakt wel beter op dan eerst
[afbeelding]
[afbeelding]
En geloof me, hij is stiller dan eerst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |