Zolang je niet verwacht dat iemand slikt, want zo'n grote hoeveelheid kan geen enkel gezond mens aanquote:Op zondag 22 mei 2005 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde het er wel wat charmanter uit laten zien dus ik heb er wat extra aandacht aan besteedt, maar de hoeveelheid klopt wel![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên. Dat was een klotefilm. Alleen Caro was tof.
Damien Rice...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef Skaai het volgende:
Damien Rice
"Amieeee come sit on my walll, and read me the story of alll"
Leuk is dat. Kopen die cd godver, beste cd van 2003!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
Ik ken maar 2 liedjes hoor, maar die 2 zijn mooi.
Alleen is al mijn leukere muziek op onverklaarbare wijze nog steeds weg.
ja thanx maar had ik al gezien, en ik wil t nu wetenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
muziek van rozengeur en wodkalime staat trouwens elke week [binnen 'n paar dagen] op de site
Understatement van het jaar!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
Jullie kijken teveel televisie!
Mooi hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singer/Songwriter:
Elliott Smith
Damien Rice
Tori Amos
Sia
Fiona Apple
Pop/Rock:
Lifehouse
Oude Live
Muse
Incubus
Gothic/Epic Metal
After Forever
Kamelot
DNB:
Pendulum
Sub Focus
High Contrast
Skapunk:
Smashmouth (gewoon vrolijk)
Reel big fish
The Hippo's
Chill:
Shpongle
FSOL
J Viewz
Tripswitch
Pete Namlook
Minimal electronica:
Vidna Obmana
Lustmord
Breakbeat:
The Crystal Method
Freestylers (maar lang niet alles)
Aquasky
en zo kan ik nog wel een uur doorgaan met genres en mijn favo artiesten of artiesten waar ik naar luister:D
Nieuwe cd is helaas wat minder en die twee oude ben ik ergens kwijtgeraakt...quote:
Ik heb toffe pantoffels.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:22 schreef Auticia het volgende:
Oh well, hello!
Ik heb een bult!quote:
Ik ook, een hele rare, op mijn hoofd. Zit al een week te dubben of ik niet eens naar de dokter zal gaan ermee.quote:
Ik heb contactlenzen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een koekje...
Ik heb een uur lang in een MRI tunnel gelegen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook, een hele rare, op mijn hoofd. Zit al een week te dubben of ik niet eens naar de dokter zal gaan ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |