Zal ik je zo hard zuigen dat je prostaat door je pisbuis naar buiten komt?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef joostvpoppel het volgende:
Toen vroeg het prinsesje met harde toon:
Kropen ze liever terug naar het riool, dat rook immers in vergelijking met de krent van Ruis naar roosjes. En daarom besloten zequote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef Herald het volgende:
eenmaal aangekomen in Ruis zijn anus
ans der been brakquote:Op maandag 23 mei 2005 15:15 schreef RX_Shorty het volgende:
toen gleden ze samen uit over zeep, waardoor...
Was ze lesbisch...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:18 schreef discoducky het volgende:
Rietje in een coma raakte van 3 jaar en toen hij daar uit kwam...
is rietje een HIJ? egniequote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef discoducky het volgende:
Erhm.... HIJ
Met paarse stippen in haar nek!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef Reloaded het volgende:
Geheel in het zwart..
Tijdens de Coma hadden wat doktoren zich vergist en hadden hem een sex-change operatie gegeven.quote:
suck-o-matic die los schoot en toen...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
zuigen zoals een stofzuiger van het merk..
quote:Er was eens een heel klein prinsesje.
in een toren met de deur op slot
Toen kwam er een olifant met een groot hangslot en die blies het verhaaltje op slot.
en daar stierf ze door het gebrek aan eten.
Toen kwam die in de hemel en zag daar holle bolle gijs en lange jan
maar de vraag was...
Kon ze ook lekker pijpen...
hoe lang zaten ze er al?
10 minuten
Neuken?
Zal ik je zo hard zuigen dat je prostaat door je pisbuis naar buiten komt?
Maar neen, de medewerkers van de efteling die holle bolle gijs en lange jan in elkaar hadden geknutseld, hadden met hun botte hersens geen lul er aangekleid.
vroeg de kikker zich af hoe het nu verder moest met de nationale economie en de interculturere betrekkingen
Kropen ze liever terug naar het riool, dat rook immers in vergelijking met de krent van Ruis naar roosjes. En daarom besloten ze
om met z'n drieen de tocht aan te gaan. In de bruine duisternis aangekomen, zagen ze...
een krat bier, wat zij alles behalve normaal vonden want..
het bier was op
ze besloten om ...
te neuken en daarna geld te .....
verdienen. En vervolgens op te sparen, zodoende bleef ze in rondjes lopen en was het een never ending story.
Maar toen ontstond er een kink in de kabel, want holle bolle gijs...
had alle koekjes opgegeten, en omdat ze inmiddels hoger hadden gekregen, gingen ze naar...
Ans en rietje die net vrij waren gekomen van het jeugd internaat, waar ze 5 jaar hadden gezeten voor de moord op een heks
Zwaar getatoeëerd en in de reet geneukt gaan ze op weg naar...
de douche waar ans de zeep laat vallen en ....
weer opraapte
ans der been brak
Was ze lesbisch...
Geheel in het zwart..
Met paarse stippen in haar nek! .
Tijdens de Coma hadden wat doktoren zich vergist en hadden hem een sex-change operatie gegeven.
Nu leek hij op kellie van big brother en dacht....
'hey ik was toch al omgebouwd? Nu zit ik weer opgescheept met..'
een kut tussen me benen, terwijl ik eigenlijk hou van
Aardbeien ijs om lekker lang op een warme zomer avond aan te....
suck-o-matic die los schoot en toen...
de oogbal van ans naar binnen zoog, in de holte van het verdwenen oog zit ....
een drolletje opgerold in.....
een discutabele houding. Echter..
het paste niet helemaal goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef Reloaded het volgende:
Belde het guiness book of records maar toen hij hoorde dat het geen officiele record poging was begon hij zig te bezatten met....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef joostvpoppel het volgende:
een record. Ans had nog nooit verder dan 1,55 meter gespoten. Uit vreugde trekt hans een half-liter blik heineken open en ...
op de meest onverwachte momenten voor rare situaties zorgde, want...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef Diovarus het volgende:
met trilfunctie die..
Cola nodig om vervolgensquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
meer op stopverf lijkt.
Om het weg te krijgen waren er enorme hoeveelheden..
hij had last van aambeien dus alles zat onder de pus en bloed waarnaquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:06 schreef Diovarus het volgende:
alles nog dunner eruit te schijten maar...
die dan snel weer legen zodat..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:06 schreef discoducky het volgende:
een voedzame bodem creerde voor het zuipen en ....
gekamd, vroeg ze ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef tho_Omas het volgende:
Heb jij je konthaar wel..
Ik ben het hoofd van de dikke lullen stam hier. Jaarlijk komen we samen voor de wereld campionschappen dikke lul cricket waarbij het de bedoeling is om....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:20 schreef discoducky het volgende:
Nou een dikke lul had JP wel en zei....
Ik ben het hoofd van de dikke lullen stam hier. Jaarlijk komen we samen voor de wereld campionschappen dikke lul cricket waarbij het de bedoeling is om....quote:Er was eens een heel klein prinsesje.
in een toren met de deur op slot
Toen kwam er een olifant met een groot hangslot en die blies het verhaaltje op slot.
en daar stierf ze door het gebrek aan eten.
Toen kwam die in de hemel en zag daar holle bolle gijs en lange jan
maar de vraag was...
Kon ze ook lekker pijpen...
hoe lang zaten ze er al?
10 minuten
Neuken?
Zal ik je zo hard zuigen dat je prostaat door je pisbuis naar buiten komt?
Maar neen, de medewerkers van de efteling die holle bolle gijs en lange jan in elkaar hadden geknutseld, hadden met hun botte hersens geen lul er aangekleid.
vroeg de kikker zich af hoe het nu verder moest met de nationale economie en de interculturere betrekkingen
Kropen ze liever terug naar het riool, dat rook immers in vergelijking met de krent van Ruis naar roosjes. En daarom besloten ze
om met z'n drieen de tocht aan te gaan. In de bruine duisternis aangekomen, zagen ze...
een krat bier, wat zij alles behalve normaal vonden want..
het bier was op
ze besloten om ...
te neuken en daarna geld te .....
verdienen. En vervolgens op te sparen, zodoende bleef ze in rondjes lopen en was het een never ending story.
Maar toen ontstond er een kink in de kabel, want holle bolle gijs...
had alle koekjes opgegeten, en omdat ze inmiddels hoger hadden gekregen, gingen ze naar...
Ans en rietje die net vrij waren gekomen van het jeugd internaat, waar ze 5 jaar hadden gezeten voor de moord op een heks
Zwaar getatoeëerd en in de reet geneukt gaan ze op weg naar...
de douche waar ans de zeep laat vallen en ....
weer opraapte
ans der been brak
Was ze lesbisch...
Geheel in het zwart..
Met paarse stippen in haar nek! .
Tijdens de Coma hadden wat doktoren zich vergist en hadden hem een sex-change operatie gegeven.
Nu leek hij op kellie van big brother en dacht....
'hey ik was toch al omgebouwd? Nu zit ik weer opgescheept met..'
een kut tussen me benen, terwijl ik eigenlijk hou van
Aardbeien ijs om lekker lang op een warme zomer avond aan te....
suck-o-matic die los schoot en toen...
de oogbal van ans naar binnen zoog, in de holte van het verdwenen oog zit ....
een drolletje opgerold in.....
het paste niet helemaal goed
Dus schoof rietje haar fopspeen in...
...een bepaald deel van Ans...
alleen drukte ze iets te ver door zodat het met een zachte 'floep'
over het egyptisch tapijt spoot. ,,OMG!" dacht Ans ,,dat was...
een record. Ans had nog nooit verder dan 1,55 meter gespoten. Uit vreugde trekt hans een half-liter blik heineken open en ...
Belde het guiness book of records maar toen hij hoorde dat het geen officiele record poging was begon hij zig te bezatten met....
BrEeZaH. Plotseling stonden er allerlei geile sletjes langs hem, een kwam naar hem toe en...
Hij begon een website waarbij BrEeZaH Sletjes een date met hem konden winnen . dit zodat hij 5 BrEeZaH sletjes tegelijk kon....
msnen..
met de allernieuwste versie, versie 82.5, met de opties....
USB-zuigmondje, waarbij cyberseks realiteit is geworden, en...
met trilfunctie die..
op de meest onverwachte momenten voor rare situaties zorgde, want...
...het blijft natuurlijk Microsoft.
Na een BSOD en een harde reset.....
chraste het opnieuw, zodat...
het vrijgekomen voorvocht....
opdroogde zodat...
er een zoutachtige substantie ontstond die...
in de ogen van rietje kwam. Ze kreeg last van haar lenzen en ...
Maakte ze schoon door ze door de bilnaat van ans te halen waardoor ze...
ze weer kleur kreeg maar...
..het was geen kleur, maar de stront van Ans. Zich dit realiserende....
deed ze het in een pannetje en ging op de markt staan om het als saté te verkopen. Daar ....
kwamen de mods langs van fok die...
wel wisten wat het vershil was tussen poep en diarree. Met diarree kun je namelijk gorgelen! Echter...
het verschil zit hem in de smaak, nameljik...
dat de een korreltjes heeft en de ander...
meer op stopverf lijkt.
Om het weg te krijgen waren er enorme hoeveelheden..
Cola nodig om vervolgens
alles nog dunner eruit te schijten maar...
hij had last van aambeien dus alles zat onder de pus en bloed waarna
er allerlei bruin-gele korsten ontstonden die in combinatie met een bruine boterham...
een voedzame bodem creerde voor het zuipen en ....
die dan snel weer legen zodat..
er meer bier in kan en...
zo misselijk worden dat...
hij al stikkend in zijn eigen kots afdwaalt naar een vreemde wereld die hij nog nooit eerder heeft gezien. daar aangekomen ziet hij ....
jan peter balkenende op zijn stepje. JP vraagt aan Ans....
Heb jij je konthaar wel..
gekamd, vroeg ze ?
Ja, met een staalborstel. Het geheel is bloederig rood geworden, maar ach. Binnen de korste keren kan ik weer...
skippyballen en.....
de lul van Rietje berijden. Maar met de hema-worsten ....
Kan ik nog niet zo goed overweg, daarna besloten JP en Ans een angstaanjagende tocht te maken door de hoge Alpen, eenmaal aangekomen in Noord-Braband...
vonden zij een stuiver. JP dacht dat de stuiver wellicht het begrotingstekort kon minimaliseren. Maar Ans zeg tegen JP : "....
Dikke lul met je grondwet
Nou een dikke lul had JP wel en zei....
zo'n hema-worst is niks vergeleken met mij!
Ik ben het hoofd van de dikke lullen stam hier. Jaarlijk komen we samen voor de wereld campionschappen dikke lul cricket waarbij het de bedoeling is om....
Wil Vlugge Japie neerschieten, maar raakt per ongeluk Ansje, die......quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:54 schreef joostvpoppel het volgende:
roept hij de hulp in van zijn boezemvriend, de acrobaat... Adriaan pakt zijn shotgun en...
De oogballen van bassie aan het schoonvegen was, dus besloot bassiequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wil Vlugge Japie neerschieten, maar raakt per ongeluk Ansje, die......
iedereen van mijn darm aroma kan genieten, want...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef Zebbie het volgende:
Over het terras heen schijten, zodat
reet gestoken, dusquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:03 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Jammer genoeg niet, maar ik heb nog altijd lekker turks vlees in m'n...
...Knalt uit elkaar. Net op de dag dat de gemeentreiniging staakt en dus...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef MaxPowered het volgende:
plaatst zijn mond over de anus van de Turk. De turk laat plots een scheet en...
Een topic van 22 mei dat op 7 juni nog open is , is geen stormlopertje.quote:
* Dos37 loopt meequote:
...door een cameraploeg van sbs6 en er toen een....quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef MmadviewW het volgende:
waardoor een aantal fokkers geestelijk werden aangetast en met spoed werden opgenomen....
die ookwel door het leven ging als balkelende die...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef MmadviewW het volgende:
te zijn het was een mongool die met een kaasschaaf had zitten spelen..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef R-uden het volgende:
haar op de bank zat met een bak chips...
zeg patty... zei hij...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef R-uden het volgende:
haar op de bank zat met een bak chips...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef TC03 het volgende:
Te zeggen dat dit een baggertopic is.
jullie allemaal een bloemetje te gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
heel lief , en dat laat ik zien door..
in elkaars kontgaatje stonden te roeren... hé wat...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
luipaarden die immer
en hij ging de situatie maar eens deskundig bestuderen... en hij constateerde dat...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:38 schreef Wokkel1982 het volgende:
zeggie me nou! zei de Directeur
hebben bereikt hiermeequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
zodat we toch nog wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |