Groningen bleef verschoond van degradatievoetbal....quote:
Zowel uit als thuis hebben we verloren van Groningen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar onderlinge resulaten![]()
Resultaten zei je toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zegt niet alles. Groningen uit hebben wij een hele goede eerste helft gespeeld. Mooie goal van Charlie. 100% kans op 2-0 door Haemhouts...
Daar koop je weinig voor als het daarna knullig wordt weggegeven door fouten van Verhaegh en Biyadat en je alsnog verliest. Het gaat uiteindelijk toch om het eindresultaat. Groningen heeft heel wat meer punten dan ons gehaald en ook in de onderlinge wedstrijden waren ze ons de meerdere.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zegt niet alles. Groningen uit hebben wij een hele goede eerste helft gespeeld. Mooie goal van Charlie. 100% kans op 2-0 door Haemhouts...
Nee man, volendam weer kampioen. Lekker met z'n allen snuiven op de dijkquote:Op zondag 22 mei 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
tot volgend jaar
Boeiend, het is hard, maar het is wel de waarheid. 19 punten halen is gewoon heel erg triest. Slap spelen de laatste weken als je ondanks alles toch nog een kans hebt om erin te blijven is zo mogelijk nog triester. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef Yeahinho het volgende:
Wat niet wegneemt dat het een trieste post van FritsVanEgters is.
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee man, volendam weer kampioen. Lekker met z'n allen snuiven op de dijk.
Dat kwam omdat jij bij mij kwam kijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef Yeahinho het volgende:
En toch maakte Groningen nog 1-1, 2-1 en 3-1.
Je wordt helaas kansloos uitgeluld Robbie.
Ik bedoelde: veel succes volgend jaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef Yeahinho het volgende:
Wat niet wegneemt dat het een trieste post van FritsVanEgters is.
Tot op zekere hoogte waar. Jullie hadden een enorm spitsenprobleem en als je dan Jochem Janssen moet huren om dat op te lossen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat wij er geen Nevland bij hebben lopen is jammer... Zonder hem moest groningen ook tegen degradatie vechten.
Dat kost je een degradatie op doelsaldo......quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En de uitslag vind ik niet zo interresant.. Wat maakt het nou uit of je met 1-0 of met 5-0 verliest..
Een Wisman gedachte....quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En de uitslag vind ik niet zo interresant.. Wat maakt het nou uit of je met 1-0 of met 5-0 verliest..
Je snapt hem nietquote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat kost je een degradatie op doelsaldo......
Tuurlijk hadden ze het gered, maar het gat zou geen 21 punten zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder Nevland had Groningen het ook gered ook, hadden ze ook geen nacompetitie hoeven te spelen. Nevland is pas halverwege het seizoen gekomen en daarvoor was het ook al wel duidelijk dat RBC, De Graafschap en FC Den Bosch zouden gaan strijden voor plek 16 en 17.
Maar ze hadden het wel makkelijk gered. FC Groningen is gewoon een paar stappen verder dan ons. Da's gewoon de realiteit helaas.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk hadden ze het gered, maar het gat zou geen 21 punten zijn.
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb daar natuurlijk overigens schijt aan
Ik hoop op Ajax.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik had liever gehad dat Utrecht vorig jaar het beslissende zetje aan Vitesse had gegeven in plaats van dit jaar aan Den Bosch... Nah ja, de ploeg die volgend seizoen de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Utreg speelt, weet in ieder geval dat ze in degradatienood zullen komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |