hup Spartaquote:Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef fransie102 het volgende:Nu maar hopen dat die domme achterhoekers in de NC sneuvelen.
doe normaal!quote:
Groetjes uit Doetinchemquote:Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef fransie102 het volgende:Nu maar hopen dat die domme achterhoekers in de NC sneuvelen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef twi het volgende:
Lullig voor een hoop (o.a. DG) die wel een aanwinst zijn voor VBL, maar alleen al omdat CMT supporter is van Den Bosch is 't natuurlijk prachtig.
Zien we je weer jankend op TV vanavond?quote:
Ik vrees het ergste voor julliequote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef Mindlight het volgende:
Komt goed!! Hopelijk in dezelfde omstandigheden qua stand als vorig jaar!
correctie,1 jaarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:41 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer... heb net de samenvatting gezien en er kwam niets uit. Uiteindelijk zou Den Bosch genoeg hebben aan een gelijkspel... maar daar is het nu te laat voor.
Nou ja tot over een aantal jaar maar weer
quote:
Omdat wij supporter zijn van een schijtclub die door weinige "leuk" gevonden wordquote:
Enige probleem van DB blijft dat ik mijn laatste trein gemist heb dit seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat wij supporter zijn van een schijtclub die door weinige "leuk" gevonden word
Ik heb daar natuurlijk overigens schijt aan
Gelukkig zijn jullie zoveel beterquote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met dit team horen ze in de Katja Schuurman Divisie thuis. Met als voordeel voor de fans dat er meer te juichen zal vallen volgend jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |