Ik ben al eens blijven zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef crossover het volgende:
blijven zitten is niet zo erg!! kijk maar naar mij, ik ben ook nog steeds cool![]()
the simsquote:Op zondag 22 mei 2005 15:54 schreef -DailaLama- het volgende:
Je in het zwembad laten zwemmen en dan het trapje verkopen.
Tegen de muuhuur!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:46 schreef Mr. Orange het volgende:
Oldbie-Style
(Guus Muisarm): Bannen, vierendelen, slotje erop en een rare tarararaboemdijee pruik opzetten..![]()
(Harrie): Nekschot of gewoon aan het gas![]()
Of laat je kleurrijk nemen door Laffer![]()
Dat waren nog eens de tijdenquote:
maar watvoor stoel? een "plasticen" neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:26 schreef Cassius het volgende:
Bind jezelf vast op een stoel, en plaats eronder een bamboeplant. Die groeien namelijk zo hard naar boven![]()
Och, een penetreerbare...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar watvoor stoel? een "plasticen" neem ik aan.
Waar men boeken verbrand, daar zal men later ook mensen verbrandenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Of ik laat mij mét schoolboeken ritueel verbranden
[simsmodus] Whahahahhaquote:Op zondag 22 mei 2005 15:54 schreef -DailaLama- het volgende:
Je in het zwembad laten zwemmen en dan het trapje verkopen.
In een potlood zit al tientallen jaren geen lood meer is alleen nog koolstof.quote:
ooit was er toch ook een serieus - nederlandse - site die tips gaf hoe je zelfmoord moest plegen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:56 schreef Stretto het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=manly_suicide
dat is lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:36 schreef Diovarus het volgende:
bij McDonalds het dagmenu eten
een föhn is genoeg hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Diovarus het volgende:
in bad gaan met je computer
Whehehe...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Gizmore het volgende:
Ga naar de supermarkt, koop alle hagelslag die ze hebben en eet alles op.. ok laat maar, ik verzin nog wel watWaarom spring je niet gewoon van een flat ofzo?
![]()
-edit- Of koop alle Breezers in alle supermarkten die je kan vinden en drink ze zo snel mogelijk leeg, dan leef je niet meer..(alcoholvergiftiging) Mmm ook dat gaat denk ik niet werken aangezien je de ultieme breezah bent en die dingen toch gewoon limonade zijn![]()
Dan koop je toch alsnog al die breezers op, heb je een leuk feest voor alle andere breezahs in de buurt. Is dat trouwens zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehe...
Het ziet er naar uit dat ik ga slagen![]()
Ik lust geen Breezerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan koop je toch alsnog al die breezers op, heb je een leuk feest voor alle andere breezahs in de buurt. Is dat trouwens zodan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |