Ik moet er wel dood van gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
alle bruggers je laten gangbangen
alsof je daar wat van voelt, laat staan er dood van gaat...quote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
Jij stemt spquote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef R2cksson het volgende:
Topics over zelfmoord gaan naar achter. + Kuttopic. + Slotje..
Goeiequote:Op zondag 22 mei 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Bij scheikunde 50 gram kalium naar binnen mikken.
of je neemt vlieglessen.....quote:Op zondag 22 mei 2005 15:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Goeie
Zelf een bom maken en dat om mij heen binden en dan ontploffen in de school!
Ik denk niet dat ze gaan begrijpen wat roeleren betekentquote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef freiss het volgende:
Roep in een allochtonenbuurt: "Geert Wilders roeleert!!!111111111!!!!"
Daar is niet iedereen heel blij mee > Springersquote:Op zondag 22 mei 2005 15:47 schreef Godlike02 het volgende:
Bekijk de treinrails is van dichtbij!
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:12 schreef cerror het volgende:
Bij tekenen met papier je polsen doorsnijden.
Is het geen bier topic...gaat het over...quote:
Gaat dat lukken op de manier die eerder voorgesteld is?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
Met kankah kan je jezelf niet laten infecteren dumbass is geen virus ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 16:19 schreef Radio-silence het volgende:
Jezelf injecteren met kankah
spuit maar is een erectienaald vol met maligne kankahcellen in je lymfeklieren, overal heb je dan kans op tumoren, geeft zeg maar hetzelfde effect als metastasen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Met kankah kan je jezelf niet laten infecteren dumbass is geen virus ofzo
![]()
is dat niet iets voor mythbusters ?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:19 schreef cerror het volgende:
Een pootlood opeten en een loodvergiftiging oplopen.
Goed idee limme.quote:
uhhhh misschien een rare vraag .. maar doen je ouders dat niet al gewoon !?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
Hoi, ik heb examens morgen, als ik zak maak ik mijzelf van kant![]()
Bedenk hier manieren hoe !
(Ik hoef het niet zelf te doen, er mag geholpen worden)
Ts begint:
Ik dacht aan:
- Steniging door middel van schoolboeken
- Voor de schoolbus springen
- Head first van het schoolgebouw springen (Is helaas maar ±15 meter hoog)
- In een kluisje zitten en de sleutel weggooien
kan ook anders.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef freiss het volgende:
Roep in een allochtonenbuurt: "Geert Wilders roeleert!!!111111111!!!!"
Misschien wil ze wel helemaal geen fijne doodquote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
Wel eentje met een bijgeslepen punt he?!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:51 schreef Janetje het volgende:
Pak een passer, maak net zo lang gaatjes in je vel tot je compleet leeggebloed bent.. het kan even duren.. maar dan heb je ook wat!
Of pak een geodriehoek, snij je polsen ermee door...werkt denk ik ook wel
Natuurlijk niet..quote:Op zondag 22 mei 2005 16:52 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Wel eentje met een bijgeslepen punt he?!!
Hmmm als je het dan toch maar (meestal) 1 keer doet, moet je wel lijden he?! Gewoon met een botte punt dusquote:Op zondag 22 mei 2005 16:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet..je wilt toch wel een beetje waar voor je werk hebben...
Anders is het hoppekeeee... paar punten of een paar keer snijden en het is gebeurd.. Je moet het wel een beetje rekken natuurlijk, tenslotte doe je het (meestal) maar één keer..
Jij snapt het!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hmmm als je het dan toch maar (meestal) 1 keer doet, moet je wel lijden he?! Gewoon met een botte punt dus
daar was toch ook zo'n broodje aap verhaal van?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:54 schreef DaMart het volgende:
Je kunt ook gewoon een balpen in je neusgat rammen... de balpenzelfmoord
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhhhh misschien een rare vraag .. maar doen je ouders dat niet al gewoon !?
Laat je doodsteken door duizenden bijen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
16 juni hoor ik de uitslag dus ik heb nog even om de juiste manier te zoeken
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Laat je doodsteken door duizenden bijen.
je user-icon gaf inspiratie
Je schoolboeken mag je alleen verbranden als je geslaagd bentquote:Op zondag 22 mei 2005 17:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Of ik laat mij mét schoolboeken ritueel verbranden
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:51 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Je schoolboeken mag je alleen verbranden als je geslaagd bent
Die van jou mag er ook wel wezenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:56 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Jouw icon doet het hem zooo elke keer weer.
maar kan jou die regel schelen als je toch dood gaatquote:
Je gaat dan ook niet dood door de verbrandingen, maar door de verstikking van de rook die ontstaat. Je blijft dus net zo lang branden, totdat je stikt.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:01 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
maar kan jou die regel schelen als je toch dood gaat![]()
levend verbranden doet toch heel erg au, denk ik zo. wel eerst insmeren met parafine, dan brand je langer
Hmm lekkerquote:Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je gaat dan ook niet dood door de verbrandingen, maar door de verstikking van de rook die ontstaat. Je blijft dus net zo lang branden, totdat je stikt.
voor de omstanders is het leuk dat het lichaam - dat inmiddels het leven heeft gelaten dan - zo lang mogelijk door blijft brandenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je gaat dan ook niet dood door de verbrandingen, maar door de verstikking van de rook die ontstaat. Je blijft dus net zo lang branden, totdat je stikt.
Ja, help jij me ?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:48 schreef Pain_Elemental het volgende:
1: Bind een strak, scherp piano draad vast aan je nek.
2: Maak deze vast aan de dakgoot van een huis in een druk gebied.
3: Lijm je handen vast achter in je nek met super lijm, maar zo dat je ellebogen niet doorgesneden worden.
4: Spring naar beneden.
5: Het pianodraad snijdt nu alleen je hoofd eraf via je nek en het onthoofde hoofd blijft aan je handen hangen vanwege de superlijm.
6: Je lichaam blijft boven de weg hangen aan het draad dat nog aan de dakgoot hangt
7: Je handen houden nu een bloedend onthoofd hoofd vast en iedereen die langskomt heeft een trauma waar je u tegen zegt
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:55 schreef snowqueen911 het volgende:
Whahahaaha! Ryse! Muhahahaha.
Ik had ook eenzelfmoord- idee. Mezelf wugen met een muissnoervan die *(&^&*^computers!
Offeh... plaatjes plakken in de wc en wachten tot de congierge erachter komt
Nog leuker is het als je wat benzine drinkt, dan krijg je opeens zo'n steekvlamquote:Op zondag 22 mei 2005 18:08 schreef MikeyMic het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je
gaat dan ook niet dood door de verbrandingen, maar door de verstikking
van de rook die ontstaat. Je blijft dus net zo lang branden, totdat je
stikt.</div></blockquote> voor de omstanders is het leuk dat het
lichaam - dat inmiddels het leven heeft gelaten dan - zo lang mogelijk
door blijft branden![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEE te dodelijk... zo'n dood wens ik niemand...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:24 schreef Uncut het volgende:
Kieteldood.
Ga met mij wederom de stranden van normandie innemen !quote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
Hoi, ik heb examens morgen, als ik zak maak ik mijzelf van kant![]()
Bedenk hier manieren hoe !
(Ik hoef het niet zelf te doen, er mag geholpen worden)
Ts begint:
Ik dacht aan:
- Steniging door middel van schoolboeken
- Voor de schoolbus springen
- Head first van het schoolgebouw springen (Is helaas maar ±15 meter hoog)
- In een kluisje zitten en de sleutel weggooien
Was niet van plan om te zakkenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]!!
!!
heb je al examen gehad?
Pleeg jij ook eigemoord als je zakt ?
Kusje!
Ja, er zwemmen hier écht veel haaien in de buurt!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef nuclear-rabbit het volgende:
...
- Ga zwemmen in de zee met biefstuk om je nek. Wel 'n bloedteiltje erbij voor de haaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |