Ahum... Nightwish luister ik geloof ik vanaf de 2e, Rammstein nog iets eerder... Edguy uit de 3e, In Flames vanaf de 4e.... Emil Bulls ook de 3e denk ik... Op Rammstein en Nightwish na absoluut niet commercieel, en toen kende ik jou dus nog niet... Dus niet zeuren over het mij-aanleren van muziekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sinds ik hem kennis heb laten maken met de goede muziek.Zodat Hans geen top40 zooi meer download.
Ik had het ook over goede muziek Hans.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ahum... Nightwish luister ik geloof ik vanaf de 2e, Rammstein nog iets eerder... Edguy uit de 3e, In Flames vanaf de 4e.... Emil Bulls ook de 3e denk ik... Op Rammstein en Nightwish na absoluut niet commercieel, en toen kende ik jou dus nog niet... Dus niet zeuren over het mij-aanleren van muziek
Sowieso leuk om iets te ondernemen, alleen wat precies moet ik nog even over nadenken, al klonk dat idee van Ruben ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga weg van de pc voor vandaag.Zouden jullie aub mee willen doen? Of met ideeen willen komen? I'd really appreciate that!
quote:De planeet Aarde zweeft in het rond in ons sterrenstelsel, komt ze ineens een andere planeet tegen..
Zegt die planeet tegen Aarde: "Wat zie jij er beroerd uit."
Waarop Aarde antwoordt: "De dokter zei dat ik een ernstig geval van Homo Sapiens heb, maar ik hoef me niet druk te maken, het gaat vanzelf over."
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef il_mostro het volgende:
Belgen vertalen 'België' verkeerd
Belgen![]()
Leuk bedacht, maar daar trappen wij niet in.quote:[..]
Volgens de directeur-generaal van het Rijksregister is de fout bewust gemaakt om vervalsers op een verkeerd been te zetten. Ook de Verenigde Staten zouden met die reden opzettelijke fouten in identiteitspapieren zetten. Volgens de baas van het Rijksregister zouden vervalsers de naam België eerder goed spellen, waardoor ze snel door de mand vallen bij controle.
[..]
Echt weer zo'n flauw smoesjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Leuk bedacht, maar daar trappen wij niet in.
Nu al een drumvoorstelling? Voor wie? Ouders en ouders van andere drummers ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef DearPrudence het volgende:
bleeh.. ik heb het druk komende dagen.
donderdag - drummen, kadootje kopen, optreden dansen, drummen, verjaardag Berit.
vrijdag - kadootje kopen, feestje hanneke
zaterdag - drummen optreden, feestje berit, feest nog wat waar ik nu dus niet heen ga.
zondag - toneelvoorstelling van Een Midzomernacht's droom zien in Den helder (weet niet zeker of ik ga)
En ja.. dat vind ik druk voor mijn doen.
(zonder PO's, huiswerk, leren voor werkjes meegerekend)
He, waarom niet? Nouja, willen we er dan nog iemand bij, of gaan we 'gewoon' met z'n vieren? (en moet je nog geld terug voor die tent?)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef il_mostro het volgende:
Oke wiskunde examen zit er ook weer op... geloof dat ik het goed genoeg gemaakt heb om net aan een 6-je te krijgendus dat zit wel weer goed...
@ Hans, Kees en Niels... ik heb nog slecht nieuws en goed nieuws
- Slechte nieuws: Ik ga niet mee op vakantie
- Goede nieuws: Jullie hebben meer slaap ruimte
Verdomme, dan ga ik ook niet hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef il_mostro het volgende:
Oke wiskunde examen zit er ook weer op... geloof dat ik het goed genoeg gemaakt heb om net aan een 6-je te krijgendus dat zit wel weer goed...
Goh, Esme, wou je nog meequote:- Goede nieuws: Jullie hebben meer slaap ruimte
Er mogen 1 of 2 mensen bij wat mij betreft, maakt het wel leukerquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:41 schreef errrrr het volgende:
He, waarom niet? Nouja, willen we er dan nog iemand bij, of gaan we 'gewoon' met z'n vieren?
deze is voor ouders, maar ook andere mensen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nu al een drumvoorstelling? Voor wie? Ouders en ouders van andere drummers ofzo?
Zozo, kan je het al goed? Na een jaar heb je meestal nog niet echt veel voorstellingen (toch?) Maar leuk... met een band, of solo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb al een drumvoorstelling gehad eh..voor ouders idd
[..]
deze is voor ouders, maar ook andere mensen hoor.In de worsteltent
Helaas is ze zelf al op vakantie... was er verder niet nog iemand die het wel leuk leek?quote:
Ehm, nouja.. dit wordt mijn 2e voorstelling. En ja ik weet wel hoe ik dit stukje moet spelen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zozo, kan je het al goed? Na een jaar heb je meestal nog niet echt veel voorstellingen (toch?) Maar leuk... met een band, of solo?
Dan moeten we onze vakantie maar verplaatsen hequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Helaas is ze zelf al op vakantie... was er verder niet nog iemand die het wel leuk leek?
Drummen is niet echt een hobby van veel meisjes idd, maar daarom des te leuker dat jij het wel doet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm, nouja.. dit wordt mijn 2e voorstelling. En ja ik weet wel hoe ik dit stukje moet spelen hoor.
Ik moet een kanon spelen met 3 anderen, en ik speel op de djembe een stukje en op de marimba.
In 1 groepje zit ik dus met 3 jongens, en in de ander met 7 jongens.
Oh, niet op het drumstel? Of ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm, nouja.. dit wordt mijn 2e voorstelling. En ja ik weet wel hoe ik dit stukje moet spelen hoor.
Ik moet een kanon spelen met 3 anderen, en ik speel op de djembe een stukje en op de marimba.
In 1 groepje zit ik dus met 3 jongens, en in de ander met 7 jongens.
*spandoek vanr/voor Midzomernachtdroom meeneemtquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
Oh, niet op het drumstel? Of ook?
En zijn die jongens ook jonger dan jij, omdat je laat bent begonnen, of niet? Iig, ze d'r gewoon uit spelen he(en hoelaat moet je, als ik tijd heb...
)
Finallyquote:7 HaQDaQ 00:00:00 2005-05-25 11:29:48
Zo, dat heeft wel even geduurd zeg.quote:
Nee, ik ben de enige. Ach, ik vind het prima hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Drummen is niet echt een hobby van veel meisjes idd, maar daarom des te leuker dat jij het wel doet.
Maar vind je dat erg? Enigste meisje? (Of zijn er wel andere meisjes?)
Ook op de drumstel, met de kanon.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Oh, niet op het drumstel? Of ook?
En zijn die jongens ook jonger dan jij, omdat je laat bent begonnen, of niet? Iig, ze d'r gewoon uit spelen he(en hoelaat moet je, als ik tijd heb...
)
Das toch wel logisch, je bent natuurlijk gewoon 4 keer zo goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige. Ach, ik vind het prima hoor.
[..]
Ook op de drumstel, met de kanon.
Ehm, met de kanon zijn ze jonger dan ik. Met het andere groepje rond dezelfde leeftijd.
Het vreemde is dat de jongens met de kanon 4e jaars zijn en ik nog maar 1e jaars.
Hm, das minder.. dan hebben we nog plaats over. Hadden we sowieso al wel trouwens.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef il_mostro het volgende:
- Goede nieuws: Jullie hebben meer slaap ruimte
Nu dus wel klaar? Hij heeft hier geen error gegeven ofzo... maar heb niks gecontroleerd...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef MrAli het volgende:
Uhm, toch nog niet helemaal klaar, hij stond een tijdje stil dus ik dacht, die is klaar (op 280 ofzo). Maar 'unexpected end of archive' verteld mij dat ie nog niet klaar is.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Pittig schildpadje, tussen de 800 en 900 kg.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Hm, 2d heeft op dinsdag het 6e uur mijn etui leeggeroofd, ben wat merkstiften, m'n gum, m'n parker en m'n lekker schrijvende ballpen kwijt.
Volgende week ze eens met een bezoekje vereren dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |