Als het totaal geen waarde heeft hoeft het ook niet gezien te worden, en jou K3-collectie intresseert toch niemand hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Alles wat er staat is juist om gezien te wordenEn het meeste heeft totaal geen waarde
En trouwens, dingen zoals mijn muziekcollectie zijn wel zeker beveiligd
Hahaha,quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef NerdoNielso het volgende:
Geweldig, rond om me heen hoor ik nu opmerkingen van
"wtf wie heeft dat gedaan"
"Damn, wat doet m'n naam daar"
etc. etc.
Toch leuk een bikinibabe op de lerarenverkiezingen zetten met de eigen naam erbij
Nog beter is natuurlijk dat de leraren dat plaatje niet zien![]()
Wees niet ongerust Esmé, je naam staat er toch niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef NerdoNielso het volgende:
ROFL, LOL, een of ander meisje kwam net bij Peter (netwerkman) (systeembeheerder) klagen dat haar naam onder de lerarenverkiezingen stond... onder de bunny![]()
Ze dacht dat ze werd gepest ofzo![]()
Nu heb ik iedereen z'n eigen naam toch maar veranderd, er staat nu gewoon "Esmé Deppe"
Dude, nogmaals, hij staat er alleen maar als je een leerling bent en aangezien jij niet op school bent geweest kan je hem niet eens zienquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wees niet ongerust Esmé, je naam staat er toch niet.
Edit: Net even gechecked, en dat watje van een Niels heeft dus dat hele ding weggehaald, er staat nu helemaal niets meer.Jammer.
Hangt er vanaf hoe je het gemaakt heb, als je zegt if($huidige_user != leraar) { had het wel gekunt.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, nogmaals, hij staat er alleen maar als je een leerling bent en aangezien jij niet op school bent geweest kan je hem niet eens zien![]()
ik zou eerder doenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het gemaakt heb, als je zegt if($huidige_user != leraar) { had het wel gekunt.
Kan allebei prima, maar ik wist dus niet hoe je het gedaan had.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik zou eerder doen
if($huidgie_user == leerling)
Maar er zitten nog wat meer filters in...
zie msnquote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kan allebei prima, maar ik wist dus niet hoe je het gedaan had.
Je kan altijd aanklagen en zorgen dat ie geschorst wordt.quote:
Voetballen doe je niet voor de ontspanning naar mijn idee.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef il_mostro het volgende:
Zo ff lekker gevoetbald
is wel lekker wat ontspanning zo voor de examens
bij mij is welquote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Voetballen doe je niet voor de ontspanning naar mijn idee.
Politiek correct nog wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Nee, Niels is veel te politiek correct voor dat soort shit.
Nou, iig 799 leerlingenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
Je kan altijd aanklagen en zorgen dat ie geschorst wordt.Doe je dik 800 leerlingen een ook heel wat leraren een groot plezier mee.
Uitnodiging? Waarom heb ik niets gehadquote:Op maandag 23 mei 2005 18:38 schreef DearPrudence het volgende:
Hee Ali, blij met je uitnodiging?
persoonlijk avec berit gebracht
Klinkt niet slechtquote:Bevestigde namen
- After Forever »
- Arch Enemy »
- Bullet for my Valentine »
- Chimaira »
- Dreadlock Pussy »
- Flogging Molly »
- Helmet »
- Machine Head »
- Mastodon »