Dan doe ik het wel.quote:DearPrudence:
Ik open geen nieuwe topic..![]()
Sorryquote:Op zondag 22 mei 2005 15:43 schreef DearPrudence het volgende:
tivope
Mooizo, das iig goed nieuws. Ik zou het laatst ook doen, even downloaden, even patchen en spelen dacht ik. Maar die patch bleek dus een kleine 500 mb te zijn, en scheen (logisch eigenlijk) op een 64 bits OS geïnstalleerd te moeten worden, en daar had ik dus net geen zin in.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:38 schreef il_mostro het volgende:
Zo heb ff FarCry 64 bit patch geïnstalleerd, loopt lekker en ziet er idd iets beter uit. Alleen het opstarten van het spel schiet niet op.
En je hebt er gelukkig geen crack voor nodig, werkt gewoon![]()
AMD heeft een nette patch gemaakt
mogen ze voor meer spellen doen wat mij betreft
ik heb farcry onder 32 bit windows geinstalleerd.. toen alle patches gedaan tot en met versie 1.31. Getest of alles goed werkte en kijken hoe het liep onder 32 bit windows. Toen naar 64 bit daar de 64 bit patch gedaan (versie 1.32 is dat dan) en ook ff gespeeldquote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mooizo, das iig goed nieuws. Ik zou het laatst ook doen, even downloaden, even patchen en spelen dacht ik. Maar die patch bleek dus een kleine 500 mb te zijn, en scheen (logisch eigenlijk) op een 64 bits OS geïnstalleerd te moeten worden, en daar had ik dus net geen zin in.
Wat dacht jij?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanavond om 21:00 uur weer de eerste aflevering van Top Gear, niet vergeten.
Ach, ik zeg het maar even..quote:
Over pech hebben gesproken..quote:Winner of A Special Award: Team 31 - Lamborghini Murcialago/Mercedes SL55
A special award went to the driver of the Lamborghini Murcielago who was busted at 194mph
before he'd got out of the UK. That car was impounded, so he took his Mercedes round the
rest of the route, til he blew that up in Italy. He then had his Lambo disempounded and
brought to Italy, where hours later he completely wrote it off and had to hitch hike the
rest of the way to Monaco. He'd wish to remain anonymous for insurance purposes...more
on that story soon.
Wat denk je, waar heb ik die site voor gemaakt?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
ali, waar moet ik zoeken dan?
Heeft je nog 15 minuten gekost, wel slecht hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Ah, Ali, ik heb gevond
Dude, hoe the *piep* moet ik nou weten dat ik op de *piepst* site moet kijken... Trouwens, gaat jij is ff *piep_blaat*.mine.nu oid *piepen*, dan help ik / hans / leon wel ff om een virtual server op te zetten zodat je op goede site uit komt. Is wat mooier dan dat *piep* gebeuren...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef MrAli het volgende:
Wat denk je, waar heb ik die site voor gemaakt?
[..]
Heeft je nog 15 minuten gekost, wel slecht hoor.
Das beter ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, hoe the *piep* moet ik nou weten dat ik op de *piepst* site moet kijken... Trouwens, gaat jij is ff *piep_blaat*.mine.nu oid *piepen*, dan help ik / hans / leon wel ff om een virtual server op te zetten zodat je op goede site uit komt. Is wat mooier dan dat *piep* gebeuren...
nerdonielso.mine.nu komt ook uit bij ~*piep*
en vrijdagmiddag.mine.nu komt uit bij ~*piep*/projects/vmg oid![]()
Tsja, die vent zet z'n directory listing niet uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:30 schreef -Mzraki- het volgende:
http://82.151.39.42/
Niels, interessante open dir heb je daar kerel.
Anyway, ik ga slapen.
Alles wat er staat is juist om gezien te wordenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, die vent zet z'n directory listing niet uit.
Als het totaal geen waarde heeft hoeft het ook niet gezien te worden, en jou K3-collectie intresseert toch niemand hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Alles wat er staat is juist om gezien te wordenEn het meeste heeft totaal geen waarde
En trouwens, dingen zoals mijn muziekcollectie zijn wel zeker beveiligd
Hahaha,quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef NerdoNielso het volgende:
Geweldig, rond om me heen hoor ik nu opmerkingen van
"wtf wie heeft dat gedaan"
"Damn, wat doet m'n naam daar"
etc. etc.
Toch leuk een bikinibabe op de lerarenverkiezingen zetten met de eigen naam erbij
Nog beter is natuurlijk dat de leraren dat plaatje niet zien![]()
Wees niet ongerust Esmé, je naam staat er toch niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef NerdoNielso het volgende:
ROFL, LOL, een of ander meisje kwam net bij Peter (netwerkman) (systeembeheerder) klagen dat haar naam onder de lerarenverkiezingen stond... onder de bunny![]()
Ze dacht dat ze werd gepest ofzo![]()
Nu heb ik iedereen z'n eigen naam toch maar veranderd, er staat nu gewoon "Esmé Deppe"
Dude, nogmaals, hij staat er alleen maar als je een leerling bent en aangezien jij niet op school bent geweest kan je hem niet eens zienquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wees niet ongerust Esmé, je naam staat er toch niet.
Edit: Net even gechecked, en dat watje van een Niels heeft dus dat hele ding weggehaald, er staat nu helemaal niets meer.Jammer.
Hangt er vanaf hoe je het gemaakt heb, als je zegt if($huidige_user != leraar) { had het wel gekunt.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, nogmaals, hij staat er alleen maar als je een leerling bent en aangezien jij niet op school bent geweest kan je hem niet eens zien![]()
ik zou eerder doenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het gemaakt heb, als je zegt if($huidige_user != leraar) { had het wel gekunt.
Kan allebei prima, maar ik wist dus niet hoe je het gedaan had.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik zou eerder doen
if($huidgie_user == leerling)
Maar er zitten nog wat meer filters in...
zie msnquote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kan allebei prima, maar ik wist dus niet hoe je het gedaan had.
Je kan altijd aanklagen en zorgen dat ie geschorst wordt.quote:
Voetballen doe je niet voor de ontspanning naar mijn idee.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef il_mostro het volgende:
Zo ff lekker gevoetbald
is wel lekker wat ontspanning zo voor de examens
bij mij is welquote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Voetballen doe je niet voor de ontspanning naar mijn idee.
Politiek correct nog wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Nee, Niels is veel te politiek correct voor dat soort shit.
Nou, iig 799 leerlingenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
Je kan altijd aanklagen en zorgen dat ie geschorst wordt.Doe je dik 800 leerlingen een ook heel wat leraren een groot plezier mee.
Uitnodiging? Waarom heb ik niets gehadquote:Op maandag 23 mei 2005 18:38 schreef DearPrudence het volgende:
Hee Ali, blij met je uitnodiging?
persoonlijk avec berit gebracht
Klinkt niet slechtquote:Bevestigde namen
- After Forever »
- Arch Enemy »
- Bullet for my Valentine »
- Chimaira »
- Dreadlock Pussy »
- Flogging Molly »
- Helmet »
- Machine Head »
- Mastodon »