Netjesquote:Op zondag 22 mei 2005 16:07 schreef Rembooo het volgende:
Ik heb zelf een gewone Ti-83.
Veel plezier ermee
En ja, die tool is nooit bedoeld voor iemand anders dan mezelf, dus het is niet professioneel qua layout, gebruiksgemak en taalgebruik
held!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:15 schreef Skneel het volgende:
Ik heb hier voor jullie de complete examstof wiskunde, natuurkunde en scheikunde van vorig jaar (zal nu wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan) + een textreader voor alle soorten Ti-83, Ti-83+, Ti84, Ti-84+ + een parser voor txt->83p/8xp. Er zitten ook nog programma's bij om allerlei zooi ui te rekenen, zoals de pH van oplossingen aan de hand van molariteit enzo; Het is nogal veel dus als je een Ti-83 hebt zul je een slectie moeten maken.
ftp://skneel.student.utwente.nl
user: beta
elk password
Doet het hier niet, kanik het nog ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:15 schreef Skneel het volgende:
Ik heb hier voor jullie de complete examstof wiskunde, natuurkunde en scheikunde van vorig jaar (zal nu wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan) + een textreader voor alle soorten Ti-83, Ti-83+, Ti84, Ti-84+ + een parser voor txt->83p/8xp. Er zitten ook nog programma's bij om allerlei zooi ui te rekenen, zoals de pH van oplossingen aan de hand van molariteit enzo; Het is nogal veel dus als je een Ti-83 hebt zul je een slectie moeten maken.
ftp://skneel.student.utwente.nl
user: beta
elk password
Die .83G naar je GR sturen. Maar dat werkt dus niet bij jou ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef rickus het volgende:
Hoe zet ik ion erop dan?
sorry ik snap er geen hol van
Met een gewone 83 in ieder geval wel. Hoe het met een plus zit, geen idee, hoewel ik me niet kan voorstellen dat er geen versies bestaan van de software die ik hierboven neerplemp voor de plus. Behalve mn eigen tooltje danquote:Op zondag 22 mei 2005 17:02 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? begrijp ik nou dat je met een TI 83 plus tekstbestandjes op je GR kan zetten via je pc?!
Nee, er bestaan programma's die dat voor je omzetten in een geschikt bestandje voor op de GR.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:02 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? begrijp ik nou dat je met een TI 83 plus tekstbestandjes op je GR kan zetten via je pc?!
On en Clear ingedrukt houden en 5 keer binnen 10 seconden op de Alpha knop drukkenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:08 schreef Skv het volgende:
Ik heb een TI-83.
Maar hoe laat ik dat ding verbinding maken met mn pc dan
Heb je daar wel wat aanquote:$Invert$Basen$Invert$
hydroxide-ion:
$4Spaces$OH{-}
$4Spaces$H[2]O
fosfaation:
$4Spaces$PO[4]{3-}
$4Spaces$HPO[4]{2-}
$4Spaces$H[2]PO[4]{-}
$4Spaces$H[3]PO[4]
kabel heb ik vast wel erges.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
On en Clear ingedrukt houden en 5 keer binnen 10 seconden op de Alpha knop drukken
Heb je wel een kabel oid?
Bob-B, de text bestanden bestaan uit dit soort dingen:
[..]
Heb je daar wel wat aanProbeer het eens nog eens, je gebruikt toch Internet Explorer? Gewoon geen wachtwoord invoeren en ook niet anoniem inloggen. Alleen beta invullen als gebruikersnaam.
Das om GR's onderlink te linken...toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef Skv het volgende:
[..]
kabel heb ik vast wel erges.
Maar waar ram ik die in mn pc?
Zijn gewoon twee gelijke stekkertjes. Geen USB ofzo
Die is alleen voor tussen twee GR'etjesquote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef Skv het volgende:
[..]
kabel heb ik vast wel erges.
Maar waar ram ik die in mn pc?
Zijn gewoon twee gelijke stekkertjes. Geen USB ofzo
En waar haal ik die vandaan binnen nu en nu?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die is alleen voor tussen twee GR'etjesJe moet een aparte kabel hebben daarvoor.
![]()
Mja.quote:
Ik weet het niet SKVquote:Op zondag 22 mei 2005 17:16 schreef Skv het volgende:
[..]
En waar haal ik die vandaan binnen nu en nu?
Waar kan je kopen? En hoe duur..
Bitchquote:Op zondag 22 mei 2005 17:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet het niet SKV![]()
Ik had hem vroeger eens geprobeerd na te maken.. stond een handleiding van op internet. Maar die werkte uiteindelijk niet en dat ging via de COM poort. Dat was al ranzig genoeg
SuccesIk ga eens op scholieren kijken voor spelletjes en programma's
3, blauw, groen en oranje.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef _Denker het volgende:
[..]
Da's tof, vier kleuren had dat ding toch?
Een kabel is ook gewoon in de winkel te koop, maar de laatste keer dat ik checkte kostte zo'n ding 70 gulden; zelf een seriele kabel maken kost 4 euro ofzo en werkt prima bij mij; tis alleen niet zo'n goede oplossing als je deze week examens hebt...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet het niet SKV![]()
Ik had hem vroeger eens geprobeerd na te maken.. stond een handleiding van op internet. Maar die werkte uiteindelijk niet en dat ging via de COM poort. Dat was al ranzig genoeg
dat programmatje van die laatste screenshot....zou ik die asjeblieeeeeft moge hebbequote:Op zondag 22 mei 2005 16:07 schreef Rembooo het volgende:
Ik heb zelf een gewone Ti-83.
Wat ik doe:
ION erop
Txtview erop
Met de meegeleverde tool 'calctext.exe' je .txt bestandjes omzetten naar .83P, maar die tool is enigszins brak imo. Dus heb ik zelf wat in mekaar geknutseld, en dat is hier te downloaden.
Gebruiksaanwijzing:een gewoon .txt textbestandje maken, kijk wel uit met speciale tekens zoals ² (kwadraat) e.d., die worden lang niet allemaal goed weergegeven bestandje drag-droppen naar mn proggel kiezen waar .83p opgeslagen moet worden naam kiezen voor op de rekenmachine (bijv "SKIONEN") naam kiezen zoals hij in de txtview-lijst verschijnt (bijv "Sk - Ionnamen") transferren naar je rekenmachine, en klaar
Het voordeel van txtview is dat het het kleine lettertype gebruikt, geen gevaar dat je iets delete door op clear te drukken enzo, heel makkelijk allemaal.
Screenshotjes (met virtual TI gemaakt...):
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel plezier ermee
En ja, die tool is nooit bedoeld voor iemand anders dan mezelf, dus het is niet professioneel qua layout, gebruiksgemak en taalgebruik
Skneel weet jij waarom ik een error krijg met jou programmatje in het TI programma of als ik het naar mn GR wil kopieren dat het programma ongeldig is?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:49 schreef Skneel het volgende:
[..]
Een kabel is ook gewoon in de winkel te koop, maar de laatste keer dat ik checkte kostte zo'n ding 70 gulden; zelf een seriele kabel maken kost 4 euro ofzo en werkt prima bij mij; tis alleen niet zo'n goede oplossing als je deze week examens hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |