Netjesquote:Op zondag 22 mei 2005 16:07 schreef Rembooo het volgende:
Ik heb zelf een gewone Ti-83.
Veel plezier ermee
En ja, die tool is nooit bedoeld voor iemand anders dan mezelf, dus het is niet professioneel qua layout, gebruiksgemak en taalgebruik
held!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:15 schreef Skneel het volgende:
Ik heb hier voor jullie de complete examstof wiskunde, natuurkunde en scheikunde van vorig jaar (zal nu wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan) + een textreader voor alle soorten Ti-83, Ti-83+, Ti84, Ti-84+ + een parser voor txt->83p/8xp. Er zitten ook nog programma's bij om allerlei zooi ui te rekenen, zoals de pH van oplossingen aan de hand van molariteit enzo; Het is nogal veel dus als je een Ti-83 hebt zul je een slectie moeten maken.
ftp://skneel.student.utwente.nl
user: beta
elk password
Doet het hier niet, kanik het nog ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:15 schreef Skneel het volgende:
Ik heb hier voor jullie de complete examstof wiskunde, natuurkunde en scheikunde van vorig jaar (zal nu wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan) + een textreader voor alle soorten Ti-83, Ti-83+, Ti84, Ti-84+ + een parser voor txt->83p/8xp. Er zitten ook nog programma's bij om allerlei zooi ui te rekenen, zoals de pH van oplossingen aan de hand van molariteit enzo; Het is nogal veel dus als je een Ti-83 hebt zul je een slectie moeten maken.
ftp://skneel.student.utwente.nl
user: beta
elk password
Die .83G naar je GR sturen. Maar dat werkt dus niet bij jou ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef rickus het volgende:
Hoe zet ik ion erop dan?
sorry ik snap er geen hol van
Met een gewone 83 in ieder geval wel. Hoe het met een plus zit, geen idee, hoewel ik me niet kan voorstellen dat er geen versies bestaan van de software die ik hierboven neerplemp voor de plus. Behalve mn eigen tooltje danquote:Op zondag 22 mei 2005 17:02 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? begrijp ik nou dat je met een TI 83 plus tekstbestandjes op je GR kan zetten via je pc?!
Nee, er bestaan programma's die dat voor je omzetten in een geschikt bestandje voor op de GR.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:02 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? begrijp ik nou dat je met een TI 83 plus tekstbestandjes op je GR kan zetten via je pc?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |