Ik zal ook eens verder rondvragen, ik meld het wel in het Vitesse topic als ik meer weet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:49 schreef Positive_Thinking het volgende:
Iemand kwam dit vragen op een vrij rustig Vitesse forum.
En aangezien ik Vitessefan ben wil ik hier natuurlijk meer van weten en wat er van waar is.
quote:
BHFHquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kluivert en Davids gaan naar AZ. uit betrouwbare bron vernomen!
Er is hier op het hele forum niet één iemand met betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:06 schreef brighton het volgende:Niet BHFH in VBL!
Hoewel, als ie echt betrouwbare bronnen heeft
Lijkt me grappig opzichquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kluivert en Davids gaan naar AZ. uit betrouwbare bron vernomen!
bij Fortuna komt hij tenminste aan spelen toe, en het is ook een beetje in het buitenlandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
van Bommel ook, hij schijnt zijn contract bij Barça verscheurd te hebben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
Valgaeren is toch transfervrij deze zomer?
Hij hoeft zich ook niet druk te maken over hoeveel hij gaat verdienen, want aan het einde van de maand wordt er toch geen cent overgemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij Fortuna komt hij tenminste aan spelen toe, en het is ook een beetje in het buitenland
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij hoeft zich ook niet druk te maken over hoeveel hij gaat verdienen, want aan het einde van de maand wordt er toch geen cent overgemaakt.
Waar komt hij vandaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juscelio da Silva naar Feyenoord
Aan de naam te horen: De Bijlmer bajes.quote:
Okay... verkeerde topic? je moet in Lonsdale #23, Antwan - Die leipe lonsdale flavour wezenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Aan de naam te horen: De Bijlmer bajes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |