Die geeft zijn Pro Tour trui niet meer af.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
Di Luca is toch debiel sterk, al vanaf de AGR. Nu nog maar 25 seconden op Savoldelli. Het gaat nog leuk worden, ook met Simoni hoop ik.
Het was Garate zelve die mee was.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:46 schreef Leatherface het volgende:
Zoals hij op het buitenblad terug naar Simoni en Lobato spurtte. Wat een macht
Met of zonder deelname van Botero en Peña?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
oja, Parra
en als hij ook nog eens kan tijdrijden (is toch nationaal kampioen) ...
Geen idee, ze werden alleszins geen tweede.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met of zonder deelname van Botero en Peña?
Ik hoop het echt, laat iemand weer eens zien dat het wel kan, klassiekers en een grote ronde winnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Die geeft zijn Pro Tour trui niet meer af.
Het zou fijn zijn moest hij kunnen winnen, de kans zit er dik in.
mijn god.. hoop dat het droog blijftquote:
ik zou het helaas niet weten.. maar het tis een helquote:Op zondag 22 mei 2005 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is het alleen bergop niet verhard, of ook in de afdaling?
Basso is ziek, een virale infectie. Heeft gisteren moeten overgeven na de ritquote:Op zondag 22 mei 2005 18:33 schreef Zwansen het volgende:
Parra wint dus weer?
En Savoldelli verliest tijd op Di Luca en Simoni? En Basso weer niks? Hmm, wat een vreemd Giro.
dat was als di luca gisteren top vijf reed.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja Zwans, zoek die hoed maar vast uit.
Tis idd erg jammer dat die kopgroep van 19 gisteren zo'n enorme voorsprong kreeg.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
dat was als di luca gisteren top vijf reed.
Rijdt die gast verdomme vandaag als vijde over de streep.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
dat was als di luca gisteren top vijf reed.
Rijdt die gast verdomme vandaag als vijde over de streep.![]()
WTF is er met Rasmussen? Vind ik niet echt normaal voor iemand van zijn kwaliteiten, zelfs als je nog in opbouw bent voor een Tour ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
57 ELTINK Theo NED RAB 7:12:33 26:00
88 BASSO Ivan ITA CSC 7:28:48 42:15
137 RASMUSSEN Michael DEN RAB 7:29:32 42:59
Heeft zich in de eerste bergetappe op grote achterstand laten rijden.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
WTF is er met Rasmussen? Vind ik niet echt normaal voor iemand van zijn kwaliteiten, zelfs als je nog in opbouw bent voor een Tour ofzo.
Iemand met die mogelijkheden mag eigenlijk nooit in de bus aankomen, zelfs als hij in voorbereiding zit of wanneer hij bewust tijd wil verliezen. Hij is waarschijnlijk gewoon niet goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
WTF is er met Rasmussen? Vind ik niet echt normaal voor iemand van zijn kwaliteiten, zelfs als je nog in opbouw bent voor een Tour ofzo.
Dat ook. als 'ie wel goed was geweest, had 'ie gisteren meegedaan om de ritzege.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iemand met die mogelijkheden mag eigenlijk nooit in de bus aankomen, zelfs als hij in voorbereiding zit of wanneer hij bewust tijd wil verliezen. Hij is waarschijnlijk gewoon niet goed.
de afdaling is wel verhardquote:Op zondag 22 mei 2005 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is het alleen bergop niet verhard, of ook in de afdaling?
Denk niet dat je met de huidige controles zomaar supplementen kunt slikken en ermee weg kunt komen. Tyler Hamilton is nu 2 jaar geschorst en dat is hard aangekomen in de wielerwereld.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich vragen stelt bij die Parra ? Hij rijdt al twee dagen achter elkaar de laatste berg harder bergop dan de beste van het peloton én dat iedere keer na een aanval van bijna 200 kilometer. Dat heb ik nog nooit gezien. En dat in een jaar dat hij voor zijn laatste kans als profrenner strijdt. Zo die kans benutten met 2 opeenvolgende ritzeges in een grote ronde, waar hebben we dan meer gezien? oh ja, laatst nog in de Vuelta...
Rasmussen heeft de vorm gewoon niet te pakken. Moet dus nog heel wat gebeuren wil die in de Tour wel potten breken.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Die vent reed toen rond met een hematocriet richting de 70 ...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
Oegromov deed dat toch ook ooit in de Alpen in de Tour?
Nou ik weet wel zeker dat er mensen dat risico zullen nemen...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele wielerploeg/renner zou dat risico nog nemen.
Ah, dan kun je ook vragen stellen bij di Luca, die nog nooit zulke zware bergritten overleefde, of savoldelli, die ineens helemaal van stijl veranderd is en plots uit het niets terug mee kan met de beste, of Van Huffel, in zijn eerste grote ronde mee vooraan, of Rujano die elke dag aanvaalt.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich vragen stelt bij die Parra ? Hij rijdt al twee dagen achter elkaar de laatste berg harder bergop dan de beste van het peloton én dat iedere keer na een aanval van bijna 200 kilometer. Dat heb ik nog nooit gezien. En dat in een jaar dat hij voor zijn laatste kans als profrenner strijdt. Zo die kans benutten met 2 opeenvolgende ritzeges in een grote ronde, waar hebben we dan meer gezien? oh ja, laatst nog in de Vuelta...
dat was idd de grap nav van jouw postquote:Op zondag 22 mei 2005 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die vent reed toen rond met een hematocriet richting de 70 ...![]()
Mwah valt wel mee. Het kan natuurlijk alitijd. Je moet er wel bij zeggen dat onze vriend Perez van Phonak zich wel al eerder getoond heeft van te voren. EWeliswaar niet zoals in de Vuelta maar toch. En hij demarreerde in de finale weg bij de favorieten dat is op een andere manier zoals Parra dat doet, die krijgt gewoon vrij geleide.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als Rasmussen er dan nog bij is (lijkt me sterk) maakt hij nog een serieuse kansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |