dat krijg je, t wordt niet utigezonden in Nederland, als de NOS alles had utigezonden hat er echtwel een sterker team gestaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Rabo heeft gewoon geen interesse in de Giro. Zo simpel is het, wie er nu mee is naar de Giro is ofwel te jong om mee te spelen ofwel compleet uit vorm.
Op zich doodzonde, want je ziet dat andere Pro-Tour teams die zich in wezen ook nooit geinteresseerd hebben voor de Giro toch wél een deftig team opstellen. (ik denk maar aan de Spaanse en Franse ploegen bv)
In 2002 werd hij ook "maar" 24ste in een Giro met een zwak deelnemersveld hoor. Maar toen viel hij wel op omdat hij bij de laatste bergritten vaak als eerste Nederlander doorkwam (Boogerd zakte toen door het ijs)quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef hetsjhokleek het volgende:
Engels rijdt sowieso een streke giro. In bergettape's is hij al vaak voor de bus aangekomen
Reed Engels al een paar jaar geleden niet een ijzersterke giro (2002) of was dat toen een andere raborenner die in het kielzog van Boogerd sterk meereed in de bergen.
In een bergrit met Tonkov als winnaar toch tiende worden noem ik een goede prestatie zeker omdat hij die dag niet in de aanval was geweest. Het deelnemersveld van toen was natuurlijk wel minder. Dat is wel een winst van de Pro Tour.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In 2002 werd hij ook "maar" 24ste in een Giro met een zwak deelnemersveld hoor. Maar toen viel hij wel op omdat hij bij de laatste bergritten vaak als eerste Nederlander doorkwam (Boogerd zakte toen door het ijs)
Ow toen alquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef NRH het volgende:
Engels is in 2002 weggegaan!
Weet iemand iets meer van deze man? Vooral of hij familie is van *de* Talabardon die altijd vooraan reed bij Parijs-Brest-Parijs en Bordeaux-Parijs?quote:Yannick Talabardon (Crédit Agricole)
Ik vind Lotz is toch wel wat anders dan Kroon, niet dat ik Lotz slecht vind, maar Kroon is iemand die grote ritten kan winnen (zie bv Henninger Turm) terwijl ik dat zeker niet van Lotz verwacht...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef hetsjhokleek het volgende:
Nee want dan had hij ook moeten wachten op Bettini, Lotz moest toch ook wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |