47 haardspelbochten, vorig jaar met de auto tegenop gereden, en toen dacht ik nog: Dit wil je niet met de fiets doen (wat er wel een aantal deden/probeerden). Indrukwekkende klim.quote:
Zometeen als het goed is op de Belg.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef Doff het volgende:
Hoe laat begint de uitzending?
14.20 op de Belg. Maar eerst weer over de etappe van gisteren, zal wel tegen 14.40 zijn wanneer ze live gaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef Doff het volgende:
Hoe laat begint de uitzending?
Bij mij in Leiden ook beeld op Eurosport, maar ik kijk eerst nog ff GP Monacoquote:Op zondag 22 mei 2005 14:21 schreef Elvislives het volgende:
eurosport is t al op. de duitse eurosport iig...
Ik vind het sowieso een grote plus aan de Giro dat het een veel 'speelsere' wedstrijdopbouw kent.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het mooie aan die giro is toch dat ze meteen de hele bergetappa beginnen met koersen ... (wat anders dan in de Tour zeg ... )
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ivan Basso lost, einde oefening lijkt het..
't lijkt wel sprekend op de bekende ondergang van Indurain destijds (ook door ziekte eigenlijk)quote:Op zondag 22 mei 2005 14:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Had ik twee dagen gelden nooit gedacht!
Alles op de Tour nu..quote:Op zondag 22 mei 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:
beetje jammer voor Basso natuurlijk dat hij ziek is, dit jaar had zijn jaar kunnen worden.
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is steeds zappen tussen F1 en de Giro
Het is bijna 3 km hoog, niet zo gek. Het is daar 5 gradenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een deprimerend weer daar, je zou niet zeggen dat het midden lente is.
Aandoenlijk, Riis die het jasje van Basso gaat helpen aantrekken.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bewonderenswaardig dat Basso (voorlopig) wel gewoon blijft verder rijden.
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aandoenlijk, Riis die het jasje van Basso gaat helpen aantrekken.
Parra, Rujano, Attienza en Osaquote:Op zondag 22 mei 2005 16:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie zijn de koplopers?
Niet in de groep van de roze trui. Verder weinig over bekend. Ik dacht Eltink 8 min. na de koplopers over de Stelvio te zien gaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef Elvislives het volgende:
maar wie kan mij vertellen waar onze landgenoten zich bevinden? hier alleen duitse eurosport...
De tussensprints. Maar die hebben een eigen klassement en zijn iets belangrijker dan in de Tour.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:19 schreef du_ke het volgende:
Wat is dat intergiro waar de belg het steeds over heeft?
idd dat gun je niemandquote:Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Pleegvader van Mauricio Ardila (Lotto-Davitamon) is vermoord in zijn thuisland Colombia.
12 jaar nadat zijn werkelijke vader ook is vermoord. Dat is gewoon wreed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |