quote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef the_sheep het volgende:
Wat zitten jullie de sletjes toch allemaal af te zeiken zeg.
Zijn de betrouwbaarste auto's die er zijn. Heb er zelf 2, 1.3 xl automaat uit '88 en een 1.3 S uit 85 en ze zijn niet kapot te krijgen. (tenzij je er natuurlijk gek mee gaat doen maar dan gaat elke auto kapot).
Vele auto's van rond die tijd rijden al lang niet meer rond omdat ze al op de sloop liggen of gewoon al helemaal uitgestorven zijn (astra's waar zijn ze toch allemaal heen?)
Maar kwa wegligging zijn ze idd niet echt goed maar een set bredere banden, een veerpootbrug en verlagen doet wonderen hoor. Daarna zijn ze zo stug als de nete.
Ik hoop dat je die vis verwijdert hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Kolkie het volgende:
Ik heb mijn rijstgebakje ook eens op de foto gezet:
Bij overname van nichtje (die niet zo van wassen houdt); en ja, dat is roest op de achterklep en ja d'r zit een visje achterop.
[afbeelding]
Na een beetje gepoets en wat gefohn op de stickers:
[afbeelding]
Nu nog een keer onder de poetsmachine door en klaar is kolkie.
Die zit er nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die vis verwijdert hebt
Kewl dat is mijn Starletjequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Vissen plakken op auto's van christelijke klasgenoten is OK
Vooral als ze de dag erna op school verteleln dat pa trots op hem was, en pas twee dagen DAARNA dat hij de sticker had ontdekt
ontopic kun je trouwens als de brandweer met zo'n Starlet
[afbeelding]
Merk en type: Toyota Starlet
Eigenaar: Brandweer Leeuwarden
Land van herkomst: Nederland
Datum: 15-8-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
vis in het grieks is Ichtus, en dat klinkt als Jezusquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Pumatje het volgende:
wat heeft een vis voor betekenis en waarom zou t niet op een christelijke auto mogen :S?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef Pumatje het volgende:
En dat moet grappig allemaal zjin dit ofzo :... ?![]()
Stomme idioot die je bent, normaal inderdaad. bij een passende qoute van mij ergens op zou die smily inderdaad impact hebben, jij bent enkel een meeloper die hem gebruikt omdat je ziet dat het effect heeft bij posts hier om iemand te bashen, het lukt niet, want het klopt niet.. het is niet passend, het totaal plaatje klopt niet. ik vind dat je moet opkankeren met je slechte gevoel voor passende smily's bij qoutes dus bij deze gebruik ik hem nu, omdat hij naar mijn mening nooit van mijn leven beter gebruikt kan worden om je even belachelijk te makenquote:
Ik zie er de lol niet van in, maar ik ben dan ook een heiden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef Pumatje het volgende:
En dat moet grappig allemaal zjin dit ofzo :... ?![]()
Ik vind het er wel zomers uitzienquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Kolkie het volgende:
Oja, stockstickers zijn zooooo 1991!
andere achterklep erop en gaan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef Kolkie het volgende:
Zovaak is het hier niet echt zomer en ik vond het in elk geval lelijk genoem om er 2 uurtjes in te steken om die rommel eraf te krabben. En tis al een genuine wijvenbak, dat hoef je niet nog eens te benadrukken door zulke vrolijke printjes.
vind ik dan he.
grappig...quote:Op maandag 26 december 2005 15:53 schreef MrSkyline het volgende:
toyota starslet![]()
srry ik moest t ff kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |