pas een jaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef achla het volgende:
[afbeelding]
Auto heb je pas maar de striping zit er al 8 maanden op (zelf gedaan?)![]()
hehe, nog geen boze fietsers achter je aan geahd?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:49 schreef Go0s het volgende:
OMG die stickerStaat wel leuk.
Heb ook een leuke sticker achterop m'n auto. Zeer leuk als je in je achteruitkijkspiegel kijkt in de file
[afbeelding]
Ps, zit copyright op btw![]()
Ps2, ik zie dat onze auto's bijna even oud zijn!!27 Mei 1988 hier.
Jouwe 1 juni 1988 zie ik bij RDW.nl
![]()
hmm, niet helemaal mijn stijl. wel lollig gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:45 schreef Kreator het volgende:
Dan kun je hier ff wat inspiratie opdoen...
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/
...het is sarcastisch. En ik mag hopen dat jouw roze stripes dat ook zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:56 schreef Hrun het volgende:
[..]
hmm, niet helemaal mijn stijl. wel lollig gedaan.
hoe kunnen roze strepen sarcastisch zijn?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het is sarcastisch. En ik mag hopen dat jouw roze stripes dat ook zijn...
de mijne is 999cc... 270k zal ik dan wel niet halen.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:05 schreef Roellio het volgende:
Ik heb ook 3 jaar een starlet gehad!
1.0 liter, 270.000 km. op de teller!
Ik heb je gemistquote:
Die gaat zeker wel 400 km/h en dat alleen al doro die spoiler.quote:
deze reactie van jou was ook voorspelbaarquote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Tjabbo het volgende:
Ja leuk allemaal ff gelachen.
ja?
klaar?
okay. dan nu ontopic en niet van die kinderachtige en voorspelbare reacties.
dank u.
Starlet turbo's zijn leuk. met een 4E-FTE, jammer dat het geen G kop is. maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef doemaardrie het volgende:
[afbeelding]
Is nog best cool bakkie ook![]()
hehe vet, heb je leuk gedaanquote:Op zondag 22 mei 2005 11:23 schreef Hrun het volgende:
Hoi.
ik heb sinds kort een toyota starlet, zo'n oude. en ben nu een enorme fan.
hier een foto van mijn auto.
de optische tuning heb ik zelf gedaan.![]()
[afbeelding]
Je maat toevallig lid van de SCH?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef RaTz het volgende:
Hier een Starsletje van een maat van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij post hier zelf ook regelmatig en ik had z'n auto eigenlijk alwel verwacht hier, maar nog niks gezien dus post ik maar ff voor hem
Klopt De Starlet Glanza.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef beschuit het volgende:
in Japan en de States heb je starlets met een 1.3 turbo... das wel lachen!
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt De Starlet Glanza.
met 4e-fte motor.
2. Specifications
The Toyota Starlet Glanza V is a 1.3 litre 2 door hatchback Turbo. It is part of the Starlet line but the Glanza shape was first released in 1996.
Engine 4E-FTE 1331cc DOHC 4cyl EFI-16-valve intercooled turbo engine
Power 100kW (133hp) @ 6400rpm
Torque 157nM @ 4800rpm
Weight 920kg approx
Speed 0-100kmh @ 8sec approx, 0-400m in 16sec approx
Boost Standard boost is 0.8 bar. Boost map sensor can read up to 1.2 bar approx
Features Power steering, climate control, electric windows, keyless entry, 2 cup holders, radio cassette and CD player, 4 speaker system, 14" Alloys, front wheel drive.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Starlet turbo's zijn leuk. met een 4E-FTE, jammer dat het geen G kop is. maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.
Niet helemaal mee eens.... Ik heb een aantal jaren geleden een Toyota Starlet 1.0 gehad. Na een jaar lang dagelijks 200 km met het trouwe bakkie te hebben gereden had hij een top van 165 km/u wat mij, tot hilariteit van medeweggebruikers, in staat stelde om te duwen en te seinen achter medeweggebruikers in BMW's, Mercedessen, etc. Was echt ontzettend lachen, zeker als je de gezichten van chauffeurs zag als je ze voorbij kwam.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:27 schreef DeWaasheid het volgende:
Prachtig, ik ken ook iemand met zon auto. Ziet er strak uit.
Tis alleen geen wagen waar je mee naar Tsjechie zou gaan, om maar wat te noemen, maar het staat stukken beter dan een winkelwagen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:42 schreef Little Brother het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.... Ik heb een aantal jaren geleden een Toyota Starlet 1.0 gehad. Na een jaar lang dagelijks 200 km met het trouwe bakkie te hebben gereden had hij een top van 165 km/u wat mij, tot hilariteit van medeweggebruikers, in staat stelde om te duwen en te seinen achter medeweggebruikers in BMW's, Mercedessen, etc. Was echt ontzettend lachen, zeker als je de gezichten van chauffeurs zag als je ze voorbij kwam.
Uiteindelijk ben ik zelfs met dat bakkie op wintersport geweest naar Oostenrijk. Toch keurig binnen de tien uur weer thuis (gemiddeld meer dan 100 km/u). Ik zou het nu niet meer willen, ben overstag voor een duurdere auto, maar denk nog altijd met liefde terug aan mijn eerste eigen autootje!
Ja zijn er, een 1.5 diesel. (1N motor met 54 pkquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:32 schreef ninja-mod het volgende:
Word bijna zeker mijn eerste autootje , die betrouwbaarheid betaald zich dus echt wel terug![]()
Zijn er starlets op diesel trouwens?
* Er over zit te denken om de biodieseltruuk te gaan proberen![]()
Je hebt een mooie gekochtquote:Op zondag 29 mei 2005 16:27 schreef M_M het volgende:
[afbeelding]
Mijn Starlet!
Gister gekocht.. Ben er helemaal gelukkig mee
Wat kostte die?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:27 schreef M_M het volgende:
[afbeelding]
Mijn Starlet!
Gister gekocht.. Ben er helemaal gelukkig mee
1400 euro.. Tjetjing..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |