Ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:22 schreef -Angel- het volgende:
Hoeveel keer komt het woord Go wel niet voor in die clip van Common? De clip is overigens uiterst saai net als het album. AOL - Video: Common - "Go".
Een paar quotes uit het volgende interview ->Aftermath Music & The Game.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef S-Two het volgende:
Ja okay, maar heeft hij zelf ook nog een band ofso met één van hen? Want zo komt het idd een beetje goedkoop en triest over.
Hiphop Central XLIX: Scars & Memoriesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:53 schreef Daflip het volgende:
Tja. het merendeel hier heeft het over al die commercieële shit. Sommige kunnen er dan wel mee door maar de rest..........
Hiphop is veeeel breder en dieper. kenners weten waar ik het over heb.
Mazzel
Ik betwist dat het hier gaat om kenners, het zijn slechts mensen met een andere smaak op muziekgebied. Dat maakt ze nog geen kenners, eerder een backpacker.quote:Hiphop is veeeel breder en dieper. kenners weten waar ik het over heb.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
"Seattle-area hip-hop fan claims he was pummeled onstage this weekend at a concert with Snoop Dogg, The Game, Oowee and other artists.
Richard Monroe, 24, said he jumped onstage to dance at the encouragement of the rap artists when about a dozen people, including Snoop Dogg, hit and kicked him repeatedly. He alleges they ripped out his diamond earrings, poured alcohol on him, stole his watch and cell phone and took his wallet containing cash and identification.
...
"The Game was throwing everything he had into it, and you could see Oowee moving back and forward and kicking the guy. I was kind of shocked," said 17-year-old Thatcher Marshall, who sat in the front section."
als je ergens veel over weet dan ben je een kenner.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik betwist dat het hier gaat om kenners, het zijn slechts mensen met een andere smaak op muziekgebied. Dat maakt ze nog geen kenners, eerder een backpacker.
deze kenners nemen toch wel de moeite om de mainstream ook te volgen , ongeacht het binnen hun favoriete hokje valt , nu jij weer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik betwist dat het hier gaat om kenners, het zijn slechts mensen met een andere smaak op muziekgebied. Dat maakt ze nog geen kenners, eerder een backpacker.
En dat heeft nog steeds niks met smaak te maken. Dat jij dat gewoon niet wilt begrijpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je ergens veel over weet dan ben je een kenner.
als je een rugzak op hebt dan ben je een backpacker.
checktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
er is nu iets triests op rtl4
Ben het alleen niet met de stelling eens, dat wanneer je naar de underground hip-hop luisterd je plotseling een kenner bent. Of als kenner bestempeld moet worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
als je ergens veel over weet dan ben je een kenner.
als je een rugzak op hebt dan ben je een backpacker.
"Some fans yesterday questioned whether the onstage brawl might have been part of the rap stars' act.quote:
tja, ben gewoon nog nooit iemand tegengekomen die zich wel in hip hop verdiept heeft maar toch nog steeds naar G-Unit e.d. luistert.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dat heeft nog steeds niks met smaak te maken. Dat jij dat gewoon niet wilt begrijpen.
dat is waar, maar er zitten toch wel een aantal echte kenners daar hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ben het alleen niet met de stelling eens, dat wanneer je naar de underground hip-hop luisterd je plotseling een kenner bent. Of als kenner bestempeld moet worden.
jimjim ik weet best dat je nu een andere smaak heb dan pakweg 2-3 jaar geleden. Ik ben ook begonnen met het luisteren naar de mainstream hiphop , dat is mij opdenduur gaan vervelen , en daardoor ben ik doormiddel van feats van andere DJ's en MC's op andere leuke platen gekomen , en zelfs op platen die al zon 20 jaar geleden uitgegeven zijn waar ik nog nooit over gehoord had.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tja, ben gewoon nog nooit iemand tegengekomen die zich wel in hip hop verdiept heeft maar toch nog steeds naar G-Unit e.d. luistert.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
als ik weer voor backpacker wordt uitgemaakt dan reageer ik daar gewoon op.
Maar jimjim je moet er trots op zijn. Het is een soort van eretitel.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Maar jimjim je moet er trots op zijn. Het is een soort van eretitel.
hoorde laatst het origineel van Luchini op Arrowquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef Daflip het volgende:
Camp-Lo, gravediggaz, funkdoobiest etc.
Ghostface killah en Gangstar zijn ook wel ok.
Wat ik naast de hiphop scene sindskort luister zijn de gasten van : "Relax". en dan de cd "Live@Panama".
Zei maken toch goeie shit moet ik zeggen. Ik hoor er de laatste tijd steeds meer van op een of andere manier.
vb: Camp-lo - Krystal Karrington
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Een paar quotes uit het volgende interview ->Aftermath Music & The Game.
The Game:
...all I'm doin is reppin eazy in his passin and makin sure that the world knows that nwa was one of the reason that we have hiphop today and was a big fuckin part...
...eazy is the biggest inspiration for the game man, I group up when I was younger I knew eazy my dad used to fuck with eazy, he took me around to videos and eazy would always tell me, I used to tell eazy i wanna be like you when i grow up, eazy would say nah you dont wanna be like me you wanna be the president, you wanna be a teacher, you wanna be the doctor, and I used to say nah I wanna be a rapper know what I'm sayin...
Kortom hij wil de terugkeer van de gloriedagen van N.W.A.'s Compton.
The Pharcyde - Blazequote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:56 schreef Daflip het volgende:
net trouwens weer een mooie joint gedraaid. Blijft toch altijd een leuke bijkomstigheid in deze scene....huhu![]()
He vet, hoe heet dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoorde laatst het origineel van Luchini op Arrow![]()
kende de titel niet maar heb ff op the-breaks gekeken:quote:
Zie de video, voor degenen die denken dat ze een poging kunnen wagen -> Beaten onstage at Snoop Dogg concert.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
Overigens je kunt op 8 Juli in de H.M.H. Amsterdam ook het podium opspringen, kun je het hem zelf vragen. Vraag gelijk even waarom hij eerste een zon op die plaats had.
Wordt je net als die Snoop fan afgetuigd op het podium.
nope mag niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:41 schreef Daflip het volgende:
Ik kan Camp Lo ff uploaden?!?!?!?!
Dat is tegen de forum regels.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:41 schreef Daflip het volgende:
Ik kan Camp Lo ff uploaden?!?!?!?!
dat was lloyd banksquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
![]()
lol,obie trice blijkt geen homo te zijn,dus dan deze maar![]()
Nee hoor, je kan namelijk ook een homo-tug zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:03 schreef nipeng het volgende:
Uhh Backpacker = slecht![]()
Kan 't niet volgen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef jimjim1983 het volgende:
Caushun, the gay rapper. putting homo-thugs on the map
http://www.8bm.com/diatri(...)207/diatribes199.htm
quote:Apparently, there is a track on his debut album which deals with the subject of his homo-erotic thoughts concerning, Jay-Z, Snoop Dogg and Nelly and how he fantasizes about getting fucked and sucking them off.
aha, dus de Hip hop central gasten zijn backpackers en de Hip-Hop: hate'em or love 'em gasten zijn homo thugs? dat verklaart jou fixatie met Vanilla Icequote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan namelijk ook een homo-tug zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |