Maakte helaasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef dvdfreak het volgende:
De enigste die goed muziek maakt is A Tribe Called Quest.De rest stinks
[afbeelding]
De eerste video van het album -> Heather Hunter - "So Serious".quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:52 schreef jimjim1983 het volgende:
maar werkt premier serieus mee aan haar album?ben benieuwd.
das geen premierquote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De eerste video van het album -> Heather Hunter - "So Serious".
opgezwolle is te goed voor die pipo's in de OPquote:Op maandag 30 mei 2005 01:09 schreef Catch22- het volgende:
VVAT?!
ik had dit topic nog niet gezien, maar waarom staat opgezwolle niet in de OP pic ?
[afbeelding]
erbij in dus
Wu tang was ook goed hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 09:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
opgezwolle is te goed voor die pipo's in de OP![]()
sorry editquote:
Ik weet niet hoe je er bij komt, maar volgens mijn heeft Marshall Mathers toch wel wat meer skills dan die jongens van Opgezwolle. "Crazy In Love" wordt trouwens de nieuwe video van Eminem, debuut in Juli.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:32 schreef jimjim1983 het volgende:
opgezwolle is te goed voor die pipo's in de OP![]()
dan moet ie dat maar eens laten zien en niet gaan zingen over simpele beatsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er bij komt, maar volgens mijn heeft Marshall Mathers toch wel wat meer skills dan die jongens van Opgezwolle.
Ik verkies MC's die rappen boven MC's die zingenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er bij komt, maar volgens mijn heeft Marshall Mathers toch wel wat meer skills dan die jongens van Opgezwolle. "Crazy In Love" wordt trouwens de nieuwe video van Eminem, debuut in Juli.
Video Atlantic Records: Fat Joe - "So Much More"
Tony Yayo ft 50 Cent - So Seductive (uncensored)
Ik denk niet meer dat hij het zal laten zien.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
dan moet ie dat maar eens laten zien en niet gaan zingen over simpele beats![]()
Dat ene nummer met Em op de Massacre; toch wel erg vet gerapt.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat hij het zal laten zien.
De laatste track waar je er nog een glimps van kon krijgen was toch al weer in 2002: "Rabbit Run". Des al niet te min heeft hij meer talent dan de boys van Opgezwolle. Hoe je het wendt of keert Eminem is toch een legende in de hip-hop. Als een producer overigens niet, maar dat terzijde. Ik zou iets beters kunnen maken ... met FruityLoops.
qua pure skills misschien wel. maar je moet ook niet vergeten dat Opgezwolle ook uit een briljant producer bestaatquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat hij het zal laten zien.
De laatste track waar je er nog een glimps van kon krijgen was toch al weer in 2002: "Rabbit Run". Des al niet te min heeft hij meer talent dan de boys van Opgezwolle. Hoe je het wendt of keert Eminem is toch een legende in de hip-hop. Als een producer overigens niet, maar dat terzijde. Ik zou iets beters kunnen maken ... met FruityLoops.
dat is het breezah hip hop volkquote:Op maandag 30 mei 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
kunnen die hip hoppers zich niet eens fatsoendelijk kleden.
Als het 30 graden is dan hoeven ze toch geen muts op hun kop en dikke karl kani kleren aan
Wat jimjim je verteld me toch niet dat jij zo niet rond loopt?quote:
Ik houd van hiphop, maar vind de "kledingstijl van hiphop" echt ronduit belachelijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat verklaard een hoop maar het blijven er toch veel.
Valt me wel op dat het allemaal Marokanen en Turken zijn met misschien soms een blanke.
Zeker diegene die op hun idool 50 centen Ali B willen lijken
![]()
Fubu en Karl kani enzo dat vind ik ook niet mooi.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik houd van hiphop, maar vind de "kledingstijl van hiphop" echt ronduit belachelijk.
Ach, ik heb ook wel een paar iets te grote broeken of een trainingsbroek en van die grote truien. Het zit wel lekker, maar ik draag ze eigenlijk nooit, alleen als ik brak benquote:Op maandag 30 mei 2005 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Fubu en Karl kani enzo dat vind ik ook niet mooi.
maar gewoon de originele kleedstijl, die geboren is uit armoede overigens, dat vind ik wel wat. sneakers enzo, een broek die iets te groot is![]()
het is hetzelfde als de meeste populaire hip hop van tegenwoordig. veel bling bling maar het is eigenlijk helemaal nietsquote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel een paar iets te grote broeken of een trainingsbroek en van die grote truien. Het zit wel lekker, maar ik draag ze eigenlijk nooit, alleen als ik brak ben. Als iemand het wil dragen vind ik het best hoor, en idd die oude stijl gaat nog wel. Maar dat nieuwe Kani shit enso.... Mn halve school loopt er mee rond
![]()
![]()
Hip-hop is een lifestyle dudequote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef nipeng het volgende:
Laten we de kledingstijl (of het ontbreken daarvan) buiten dit topic houden.
Dit is MUZ, andere zaken mbt kleding etc passen beter in Lifestyle
Ik denk die gaat z'n voorkeur op hip-hop gebied duidelijk maken. Maar nee hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef nipeng het volgende:
Laten we de kledingstijl (of het ontbreken daarvan) buiten dit topic houden.
Primaquote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hip-hop is een lifestyle dude.
Erg raar trouwens dat er nu weer een nieuwe reeks bij is gekomen.
De andere reeks is gericht op underground Hip Hop. Denk niet dat ze daar wachten op de hier genoemde artiesten.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Erg raar trouwens dat er nu weer een nieuwe reeks bij is gekomen.
Hip Popquote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef nipeng het volgende:
[..]
De andere reeks is gericht op underground Hip Hop. Denk niet dat ze daar wachten op de hier genoemde artiesten.
Ik vind Top40 Hop (of iets in die strekking) wel een geschikte topictitel.
Ja okay, maar heeft hij zelf ook nog een band ofso met één van hen? Want zo komt het idd een beetje goedkoop en triest over.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:54 schreef Posdnous het volgende:
Volgens mij ziet hij zichzelf als het zesde NWA-lid of zo.
Hij heeft het e rop dat album ook voortdurend over. Beetje makkelijk scoren.
That's part of the Gamequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja okay, maar heeft hij zelf ook nog een band ofso met één van hen? Want zo komt het idd een beetje goedkoop en triest over.
Tja, hij wordt natuurlijk veel geplugd en geproduceerd door Dre. Volgens mij komt hij zelf ook uit Compton, dus daar zal het hem wel in zitten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja okay, maar heeft hij zelf ook nog een band ofso met één van hen? Want zo komt het idd een beetje goedkoop en triest over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |