In de effenaar ?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef skiczukie het volgende:
Hoe heet die gast die Rahzel disste door tegen publiek te zeggen, 'If your mother only knew (ofzo), pfff.. you can do it', nadat hem werd gevraagd om dat nummer te beat-boxen.
Ja, klopt. Busta Rhymes zit al sinds februari 2004 bij Aftermath.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
deze is bij Aftermath uitgebracht toch?
![]()
Heb je hem nog niet gehoord? Eminem zijn bijdrage is namelijk al een indicatie.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
deze is bij Aftermath uitgebracht toch?
![]()
heb 'm niet gehoord nee. en het is een indicatie voor wat?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet gehoord? Eminem zijn bijdrage is namelijk al een indicatie.
Bijdrage als producer?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet gehoord? Eminem zijn bijdrage is namelijk al een indicatie.
Hoop het niet. Vind Em's producties altijd tamelijk zwak. Als emcee is hij echter wel dope, dus laat hem maar meerappen hoor met Busta!quote:
Ik kan me daar voor een keer eens niet bij aansluiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind Busta Rhymes maar niks eigenlijk.
Hij heeft wel wat aardige dingen gedaan (op Tribe's Scenario heeft ie bijvoorbeeld z'n best gedaan) maar ik vind zijn stijl vrij irritant. Alsmaar dat gebler...
ik vind The Coming best wel leuk. maar zijn stijl is idd een beetje irritant, ik denk dat hij als deel van een crew beter tot zijn recht komt. zoals bijvoorbeeld vroeger bij de Leaders of the New Schoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind Busta Rhymes maar niks eigenlijk.
Hij heeft wel wat aardige dingen gedaan (op Tribe's Scenario heeft ie bijvoorbeeld z'n best gedaan) maar ik vind zijn stijl vrij irritant. Alsmaar dat gebler...
quote:Nas betaalt 2 miljoen voor beat Neptunes
"Nas mag 'm hebben!", roept P. Diddy nadat Nas twee miljoen dollar heeft geboden voor een beat van The Neptunes die Diddy eigenlijk wilde hebben. "Ik ben bezig met de opnamen can mijn beste album tot nu toe en geld speelt hierbij geen rol", verklaart Nas.
Het grote publiek zal nog twee maanden moeten wachten voordat zij deze prijzige beat mogen horen, maar Busta Rhymes is nu al bereid om de beat toe te lichten. "Ah shit, dat is de gekste beat die ik ooit gehoord heb! Die drums, man, die drums zijn gruwelijk! Als Nas op deze beat gaat rappen, dan is het voorbij! Dit wordt de grootste hit in de geschiedenis van hiphop!"
Zelfs aartsrivaal Beanie Sigel is er positief over; "Nas mag dan niet te vertrouwen zijn, maar die track wordt gegarandeerd een klassieker."
quote:"Ah shit, dat is de gekste beat die ik ooit gehoord heb! Die drums, man, die drums zijn gruwelijk! Als Nas op deze beat gaat rappen, dan is het voorbij! Dit wordt de grootste hit in de geschiedenis van hiphop!"
Stetsasonic - In Full Gearquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:27 schreef Thief het volgende:
Welk album luisteren jullie het meest naar op dit moment?
Da Beatminerz - fully loaded with statikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:27 schreef Thief het volgende:
Madvillian-Madvillianyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:27 schreef Thief het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |