of een kloon van tong,want die opent ook altijd vreemde topicsquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:54 schreef cosmick het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat Angel gewoon een of andere SBS journalist is, die "hiphopdiscussies op fora" onderzoekt en wat research heeft gedaan mbv de Viva, Fancy en Veronica-gids.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:59 schreef nipeng het volgende:
Ik wil geen gepraat meer over rugzakjes e.d. zien.
jammer van die cover. ik vind hem wel vet. alleen weet ik niet of een heel album met hem wel zo leuk is.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef -Angel- het volgende:
Het album waar ik op zit te wachten. Wie vonden Bizarre ook al weer een geweldig rapper?
[afbeelding]
Dat lijkt me een goed idee nipeng, hieronder een foto zodat een ieder kalmeert.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:59 schreef nipeng het volgende:
Dames en heren, kom eens wat tot bedaren. Neem eens wat afstand van elkaar en laat de boel even wat rusten.
Ik wil geen gepraat meer over rugzakjes e.d. zien.
Speciaal voor jouw ->quote:
Zout op met die kneusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw ->
- Vanilla Ice on the music business.
- Vanilla Ice on Marion "Suge" Knight, CEO of Death Row Records, a gansta rap recording company.
Bron:Court TV.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee nipeng, hieronder een foto zodat een ieder kalmeert.
[afbeelding]
please verhuis naar het vanilla ice forum,naar je soort genotenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:10 schreef -Angel- het volgende:
cosmick, speciaal voor jouw: Vanilla Sings His Dings.
I rest my case
Ik hoop dat je nu stopt met de leugens over de Iceman. Niet orgineel, hou op man.
Nogmaals sukkel, reageer je nog op mijn posts van gisteren?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:10 schreef -Angel- het volgende:
cosmick, speciaal voor jouw: Vanilla Sings His Dings.
I rest my case
Ik hoop dat je nu stopt met de leugens over de Iceman. Niet orgineel, hou op man.
Euhhh, ???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:27 schreef cosmick het volgende:
Nogmaals sukkel, reageer je nog op mijn posts van gisteren?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*stilte*
quote:kneus
Gezellig hier. Gaan we nog eens normaal doen?quote:sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |