uit [POLL] hoeveel rook jij per dag?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef jogy het volgende:
Sterf af met je kutpoll, TS
» Ja
» Nee
[afbeelding]
*meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef jogy het volgende:
Ik vond het wel een goede poll eigenlijk. Maar even serieus, vind je het echt raar dat ( met het oog op je postgeschiedenis van de laatste paar dagen ) er zo op je polls wordt gereageerd? Of ben ik de enige die jeuk krijgt van je postgedrag?
Nou, dat bedoel ik maar.quote:
Ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik maar.
Nu ben ik de afgelopen paar dagen ook wel een beetje een chagerijnige ouwe teef aan het zijn, maar dat doet niet af aan het feit dat het godsgruwelijk irritant is om hem overal die polls te zien posten, en nu heeft sjoe eindelijk een ( vast wel onbedoelde ) serieuze poll en begint ie te miepen dat er mensen zijn die geirriteerd reageren op zijn meesterwerkjes.
Sinds wanneer is het verboden om een zelf gemaakt kruis, in de late avond uurtjes, in brand te steken. Dat ik daarbij een wit gewaad draag, ach, sommige mensen dragen zwarte kleren, lange rokken, hoofddoeken, Karl Kani kleding, Londsdale kleding, een spijkerbroek van Levi, ...quote:Aanzetten tot geweld, vernieling etc.
Wat ben jij grappig zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om een zelf gemaakt kruis, in de late avond uurtjes, in brand te steken. Dat ik daarbij een wit gewaad draag, ach, sommige mensen dragen zwarte kleren, lange rokken, hoofddoeken, Karl Kani kleding, Londsdale kleding, een spijkerbroek van Levi, ...
ik kom ook niet meer bijquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig zeg
Hi-la-risch.
dit doe je maar over MSN ofzo en niet hier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hé, ben jij niet die Frontpage zeurder?
Amenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Als je niet inziet dat dat GEEN topic is voor GC (of eigenlijk fok) dan weet ik niet wat je hier nog doet.
je opent met grote regelmaat de vaagste topics en verwacht dan dat er normaal op gereageerd gaat worden. Een beetje realiteitszin zou je geen kwaad doen.
Ik werk er aan. Ik werk er aan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje realiteitszin zou je geen kwaad doen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 08:36 schreef calvobbes het volgende:
Wat heeft dit topic voor een zin
Hoe kun je nou in godsnaam weten wie de zoveelste user wordt
of wil je dat iedereen snel klonen gaat maken zodat er snel dat aantal users zijn?
bedankt voor de tip, leuk topicquote:Op zondag 19 juni 2005 08:43 schreef FlyingFox het volgende:
Inderdaad, Wie wordt user 123456? is een totaal nutteloos kloon-aansporend topic, waar FOK! geen haar beter van wordt. Iedereen is die schraalheid en nikserige leegheid onderhand spuugzat. Users als Arcee en dolle_hond helpen FOK! om zeep.
Nee hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:29 schreef garreth82 het volgende:
"destijds" mocht 't gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |