Mooie fotosquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef laffer het volgende:
môgge allemaal![]()
heatwave, heb je het al gezien? New bitches on the block.
![]()
dank voor het meldenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:25 schreef Jeff89 het volgende:
stats editor for runescape 2
Wil een modje even kijken?
je zou het eens hier kunnen vragen bij de filmpjesfreaks: Funny Links, Pics & Clips, het vervolgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:39 schreef kanaiken het volgende:
Ik zoek een animatiefilmpje, waarbij je elke keer 10 x kan inzoomen, dat gaat nogal een tijdje door.
Is er ergens een plek op fok voor dit soort vragen? (Ik doe het nu maar gewoon hier, als meest 'algemene deel', dus als iemand het zo weet...)
Een topic daarvoor openen is ook weer zo rigoreus....
Goed idee, was dat topic al weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zou het eens hier kunnen vragen bij de filmpjesfreaks: Funny Links, Pics & Clips, het vervolg
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef buzzer het volgende:
Natuurlijk een uiterst serieus topic met een uiterst serieuze vraag, waarbij de hele stelling wordt samengevat in één openingsregel, maar een leuk plaatje van een bivakmuts erbij.
Ik wil graag weten wat de beste maniet is om iemand te beroven uit veiligheidsoverwegingen. Laat me nou niet lachen zeg. UIt veiligheidsoverwegingen ?
Dus jij wil weten hoe je iemand het beste kunt beroven zonder risico te lopen gepakt te worden of klappen op te lopen, en als er al serieuze antwoorden komen gaan ze in die richting. We zitten echt te wchten op verhaaltjes hoe je iemand voor de rest van zijn leven geestelijk kan verminken, om het over het lichamelijke aspect nog maar te zwijgen.
Als je zonodig iets wil in die richting, open dan een leuk zelfverdedigings topic in LIF of zo, maar topics in deze trant, neen daar gaan we onder geen voorwaarde aan meewerken.
Hij blijft ook gewoon dich.t
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef Reese het volgende:
Ja, hoi!
Ik heb een klacht over BE! De moderatie van BE welteverstaan.
Want sinds ze hier mod-af is, strooit ze fanatiek met gastslotjes.
Een paar voorbeelden:
Mongolen, hebben die ook stemrecht morgen?
inhoud van een duikfles
Excuses aan IJsmeis
Willen alle mensen die morgen 'nee' gaan stemmen...
En de allerergste:
Vanavond! GC Meet 28 Mei
Je fanclub anderhalve paardekop noemen is zooooo not done!![]()
En nog als eerste reageren ook he? Wanna-be-mod!quote:
Ja hoi, zo snel ben ik niet. Ik heb ook nog een leven.quote:
Idd!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef HeatWave het volgende:
*Eens is met reese.
je zanger, DIE heeft pas een paardenkop.
doorposten na een slotje is de ultieme kickquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja hoi, zo snel ben ik niet. Ik heb ook nog een leven.![]()
[..]
Idd!Maarreh... HW, kun je de modacties van BE niet gewoon even overrulen en het slotje er weer afhalen?
Anders voel ik me toch ook genoodzaakt om mod te worden, desnoods op SES, zodat ik lekker kan doorposten na een slotje!!![]()
Maar buzzer, hoe moet ik dan Bluezz feliciteren?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef buzzer het volgende:
Maar Reese, het zijn gewoon afkickverschijnselen. Ik heb vanochtend nog een arts geraadpleegd en er schijnt niets aan te doen te zijn
gewoon een topic openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar buzzer, hoe moet ik dan Bluezz feliciteren?![]()
Ik durf niet te posten in Voetbal, want ik weet niet wat buitenspel is.
Ik ben allergisch voor katten dus ik mijd F&F altijd angstvallig.![]()
Wat nu?
in al die subforums een link naar dit topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het niet echt klusserig hoor... Zou dan eerder nog WFL doen vanwege de berekening... Maar volgens mij kan het gewoon in GC.
Oh wacht, WGR zou ook nog kunnen vanwege de kosten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |