ik kan mijn tt wel aanpassen hoor, het is een reeks ja (de reeks die mijn rooster heet, ik heb een nachtdienst van 6 nachten, dat noem ik een reeks, en neen ik heb niet mijn vorige nachten ook een topic geopend)quote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb in mijn sluitpost dacht ik duidelijk de reden aangegeven waarom ik dat topic dicht heb gedaan. Het feit dat er in de TT een datum staat doet mij sterk denken aan een reeks en dat meldt je zelfs ook in je openingspost.
En anders wordt het een soort van opsom topic: Wie heeft er nog meer nachtdienst? Krijg je een hele boel 'ja ik, ja ik'... En dan? Dan gaan jullie kletsen over wat jullie allemaal doen tijdens de nacht. Ergo een slowchattopic... in mijn ogen dan.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
hallo allemaal,
er staat ook een nachtdienst topic in klaagbaak, maar ja, ik wil er niet graag over klagen, dus dan maar in gc...
en de reeks continues de derde nacht nu, hopen op net zo'n rustige nacht als gisteren.
nog meer nachtdienstmensjes aanwezig?
Nou ok.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef Stuart het volgende:
AMD64, als jij in GCSC wilt posten moet je dat gewoon doen
Er zijn plenty mensen die nachtdienst hebben op Fok! en die zich in de bestaande topics kunnen vermaken.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef raistlin6 het volgende:
ok, ik wil graag een topic hebben waarin ik en andere users die op dit moment ook nachtdienst hebben over onze nachtdienst kunnen praten, een nachtdienst brengt vrij veel verschijnselen met zich mee die erg verschillen van verschijnselen bij mensen die voor het slapen nog even op fok! zitten... zo zijn er tal van dingen te bedenken die erg handig voor users zijn die nachtdienst hebben, elkaar door een dip helpen bijvoorbeeld...
als er ergens een nachtdienst topic bestaat mag je me ook die linken hoor, dan post ik daar wel in... als jij mij nou eens vertelt hoe ik een topic op moet starten wat wel mag hier met betrekking tot mensen die net als ik de hele nacht aan het werk zijn dan zou ik je erg erkentelijk zijn (of je haalt het slotje weg en ik pas mijn OP aan)
Nee, dat doen we dus niet, maar zoals ik in mijn sluitpost van je topic al zei:quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef raistlin6 het volgende:
ok, goed duidelijk, ik vraag me wel af of je dit in elk topic zo consequent doorvoert... denk dat je dan net zo goed general chat kunt omdopen in: 3 slowchat topics. maar goed, in ieder geval duidelijk, thanks
We zijn er niet al te consequent in en zoals ik in het vorige Feedback topic al tegen Calvobbes zei, het is een heel lastig iets want 'de users' willen het. Maar goed. We hebben het er achter de schermen met de crew dus al over op het moment.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Er loopt momenteel een discussie over wel of niet tig slowchattopics en tot dat daar uitsluitsel over is gaan er iig geen nieuwe bijgemaakt worden...
Nou nou, ongeduldje... dat ik na 5 minuten nog niet gezien heb in het topic dat je een slotje wil.quote:
Ik had in het vorrige moderatie topic al een berichtje gezetquote:Op zondag 22 mei 2005 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou nou, ongeduldje... dat ik na 5 minuten nog niet gezien heb in het topic dat je een slotje wil.![]()
Maar hij gaat op slot.
Okay, duidelijk verhaal over dat XXXXX topicquote:Op zondag 22 mei 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Is in ONZ gesloten, geopend in GC. Er loopt, zoals je hebt kunnen lezen aan het eind van het vorige FB topic een discussie over alle SC's en reeksen in GC. Tot die tijd blijft hij gewoon staan.
OMFGquote:Op zondag 22 mei 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Is in ONZ gesloten, geopend in GC.
Denk nou nog even aan wat ik gisteren zei...quote:Op maandag 23 mei 2005 01:00 schreef calvobbes het volgende:
OMFG
Doop GC dan meteen om tot Slowchat / Postopkrik forum
Daar denk ik zeker aan. Maar ik blijf het belachelijk vinden dat in GC de in andere fora ongewenste slowchat/postopkrik reeksen komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Brighteyes het volgende:
Denk nou nog even aan wat ik gisteren zei...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |