abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27234494
AMD64, als jij in GCSC wilt posten moet je dat gewoon doen

• Brighteyes, kun jij dit topic even sticky maken
  • "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      zondag 22 mei 2005 @ 00:40:44 #2
    69315 raistlin6
    Met dank aan Olga (heldin)
    pi_27234537
    goed, dan ga ik er hier dus wel op verder....
    dit bericht is bedoeld voor brighteyes

dit topic heb je zojuist gesloten Nachtdienst 22-05

ik vind dat op zich geen grote ramp en zal me er niet heel erg druk om maken, maar ik zou het fijn vinden als je hem weer wilt openen, ik zou graag een topic hebben (Zoals mijn OP ook zegt) waarin de mensen die het gemeenschappelijke iets hebben (in dit geval nachtdienst) over hun nachtdienst kunnen praten.... dacht dat dat ook het doel van een forum is. er is een duidelijk onderwerp en een slowchat is naar mijn idee geen sprake van... dat er gecommuniceerd wordt.. ja, dat wel.
    Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
      zondag 22 mei 2005 @ 00:43:33 #3
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27234616
    Ik heb in mijn sluitpost dacht ik duidelijk de reden aangegeven waarom ik dat topic dicht heb gedaan. Het feit dat er in de TT een datum staat doet mij sterk denken aan een reeks en dat meldt je zelfs ook in je openingspost.
      zondag 22 mei 2005 @ 00:45:49 #4
    69315 raistlin6
    pi_27234682
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef Brighteyes het volgende:
    Ik heb in mijn sluitpost dacht ik duidelijk de reden aangegeven waarom ik dat topic dicht heb gedaan. Het feit dat er in de TT een datum staat doet mij sterk denken aan een reeks en dat meldt je zelfs ook in je openingspost.
    ik kan mijn tt wel aanpassen hoor, het is een reeks ja (de reeks die mijn rooster heet, ik heb een nachtdienst van 6 nachten, dat noem ik een reeks, en neen ik heb niet mijn vorige nachten ook een topic geopend)

ja, je reden is duidelijk, mijn argumentatie hierboven luidt dat het geen slowchat betreft.... ik wil het gewoon on topic houden. net zoals ieder ander in welk willekeurig topic dan ook (mijn vraag is dus ook: wat is nou precies het verschil met een willekeurig topic wat wel open mag blijven?)

verder mag je de TT wel aanpassen

edit: het is niet mijn doel te zeuren of een lolletje te trappen, ik ben oprecht verbaasd, ok mijn tt kan verwarring schoppen, dat is wel waar
    Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
    pi_27234760
    Kan iemand even deze achterlijk lange post aanpassen?

Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #22

Dank
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 22 mei 2005 @ 00:50:18 #6
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27234803
    'Men' zegt dat we een discussie forum zijn, dus als je het zo bekijkt zou het een discussie moeten zijn... Maar er zijn ook andere criteria.

Als ik jouw OpeningsPost bekijke zie ik echt niets anders dan een potentieel babbel topic.
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
    hallo allemaal,
    er staat ook een nachtdienst topic in klaagbaak, maar ja, ik wil er niet graag over klagen, dus dan maar in gc...
    en de reeks continues de derde nacht nu, hopen op net zo'n rustige nacht als gisteren.

nog meer nachtdienstmensjes aanwezig?
    En anders wordt het een soort van opsom topic: Wie heeft er nog meer nachtdienst? Krijg je een hele boel 'ja ik, ja ik'... En dan? Dan gaan jullie kletsen over wat jullie allemaal doen tijdens de nacht. Ergo een slowchattopic... in mijn ogen dan.

Ik ben nog niet overtuigd van het feit dat het iets anders moet gaan worden...
      zondag 22 mei 2005 @ 00:54:42 #7
    69315 raistlin6
    pi_27234901
    ok, ik wil graag een topic hebben waarin ik en andere users die op dit moment ook nachtdienst hebben over onze nachtdienst kunnen praten, een nachtdienst brengt vrij veel verschijnselen met zich mee die erg verschillen van verschijnselen bij mensen die voor het slapen nog even op fok! zitten... zo zijn er tal van dingen te bedenken die erg handig voor users zijn die nachtdienst hebben, elkaar door een dip helpen bijvoorbeeld...

als er ergens een nachtdienst topic bestaat mag je me ook die linken hoor, dan post ik daar wel in... als jij mij nou eens vertelt hoe ik een topic op moet starten wat wel mag hier met betrekking tot mensen die net als ik de hele nacht aan het werk zijn dan zou ik je erg erkentelijk zijn (of je haalt het slotje weg en ik pas mijn OP aan)
      zondag 22 mei 2005 @ 00:56:05 #8
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_27234925
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef Stuart het volgende:
    AMD64, als jij in GCSC wilt posten moet je dat gewoon doen
    Nou ok.

zondag 22 mei 2005 @ 01:07:02 #9
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27235171
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef raistlin6 het volgende:
    ok, ik wil graag een topic hebben waarin ik en andere users die op dit moment ook nachtdienst hebben over onze nachtdienst kunnen praten, een nachtdienst brengt vrij veel verschijnselen met zich mee die erg verschillen van verschijnselen bij mensen die voor het slapen nog even op fok! zitten... zo zijn er tal van dingen te bedenken die erg handig voor users zijn die nachtdienst hebben, elkaar door een dip helpen bijvoorbeeld...

als er ergens een nachtdienst topic bestaat mag je me ook die linken hoor, dan post ik daar wel in... als jij mij nou eens vertelt hoe ik een topic op moet starten wat wel mag hier met betrekking tot mensen die net als ik de hele nacht aan het werk zijn dan zou ik je erg erkentelijk zijn (of je haalt het slotje weg en ik pas mijn OP aan)
    Er zijn plenty mensen die nachtdienst hebben op Fok! en die zich in de bestaande topics kunnen vermaken.

Als je een topic wil hebben over bijvoorbeeld de lichamelijke effecten van nachtdienst dan zou je daar een topic over kunnen openen in LIF. Gaat het over 'sociale problemen' dan zou je daar een topic over kunnen openen in R&P kunnen en als je door een dipje gesleept wil worden kan dat dus in een van de bestaande Slowchattopics, bijvoorbeeld in de GCSC. Daar zitten zat nachtbrakers en daar kunnen de nachtdienst mensen zich dus ook in verzamelen...

De reden dat we liever hebben dat het zo gaat is dat het minder 'exclusief' is. Niet nachtdiensters kunnen meepraten over eventuele ervaringen met nachten doorhalen of de sociale problemen die daarbij komen kijken...
    We proberen gewoon het geheel zo breed mogelijk te houden en zo min mogelijk kleine clubjes te vormen.
      zondag 22 mei 2005 @ 01:09:39 #10
    69315 raistlin6
    pi_27235230
    ok, goed duidelijk, ik vraag me wel af of je dit in elk topic zo consequent doorvoert... denk dat je dan net zo goed general chat kunt omdopen in: 3 slowchat topics. maar goed, in ieder geval duidelijk, thanks
      zondag 22 mei 2005 @ 01:14:34 #11
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27235330
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef raistlin6 het volgende:
    ok, goed duidelijk, ik vraag me wel af of je dit in elk topic zo consequent doorvoert... denk dat je dan net zo goed general chat kunt omdopen in: 3 slowchat topics. maar goed, in ieder geval duidelijk, thanks
    Nee, dat doen we dus niet, maar zoals ik in mijn sluitpost van je topic al zei:
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
    Er loopt momenteel een discussie over wel of niet tig slowchattopics en tot dat daar uitsluitsel over is gaan er iig geen nieuwe bijgemaakt worden...
    We zijn er niet al te consequent in en zoals ik in het vorige Feedback topic al tegen Calvobbes zei, het is een heel lastig iets want 'de users' willen het. Maar goed. We hebben het er achter de schermen met de crew dus al over op het moment.
    pi_27246897
    Maken DNA-profiel

Mag nog steeds dicht

zondag 22 mei 2005 @ 16:23:21 #13
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27246965
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 16:21 schreef Zebbie het volgende:
    Maken DNA-profiel

Mag nog steeds dicht
    Nou nou, ongeduldje... dat ik na 5 minuten nog niet gezien heb in het topic dat je een slotje wil.
    Maar hij gaat op slot.
    pi_27247008
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 16:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou nou, ongeduldje... dat ik na 5 minuten nog niet gezien heb in het topic dat je een slotje wil.
    Maar hij gaat op slot.
    Ik had in het vorrige moderatie topic al een berichtje gezet , maar zat verder geen haast bij hoor.

pi_27247025
    Het grote ik heb XXXXX-posts topic! # 15
    Staat al 14 delen in ONZ en zal per ongeluk hier in GC zijn geplaatst
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      zondag 22 mei 2005 @ 16:27:59 #16
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27247112
    Is in ONZ gesloten, geopend in GC. Er loopt, zoals je hebt kunnen lezen aan het eind van het vorige FB topic een discussie over alle SC's en reeksen in GC. Tot die tijd blijft hij gewoon staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-05-2005 16:31:11 (Forige? :o) ]
    pi_27247167
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
    Is in ONZ gesloten, geopend in GC. Er loopt, zoals je hebt kunnen lezen aan het eind van het vorige FB topic een discussie over alle SC's en reeksen in GC. Tot die tijd blijft hij gewoon staan.
    Okay, duidelijk verhaal over dat XXXXX topic

[ Bericht 1% gewijzigd door Stuart op 22-05-2005 16:34:10 (Done !) ]
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      zondag 22 mei 2005 @ 16:31:44 #18
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27247227
    Eh... Stuart... wees eens lief. En kan je je quote aanpassen. Ik zie dat ik een GIGA spelfout heb gemaakt bij vorige.
    pi_27262735
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
    Is in ONZ gesloten, geopend in GC.
    OMFG

Doop GC dan meteen om tot Slowchat / Postopkrik forum
      maandag 23 mei 2005 @ 01:31:08 #20
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27263248
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 01:00 schreef calvobbes het volgende:
    OMFG

Doop GC dan meteen om tot Slowchat / Postopkrik forum
    Denk nou nog even aan wat ik gisteren zei...
    Men is blijkbaar reeksen en dingen uit ONZ aan het weren. Voor GC staat dat 'beleid' nog niet vast, daar loopt op dit moment nog een discussie over.
    Als er uitsluitsel over is, dan gaan we al die topics nog eens goed bekijken.
    pi_27263279
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Brighteyes het volgende:

Denk nou nog even aan wat ik gisteren zei...
    Daar denk ik zeker aan. Maar ik blijf het belachelijk vinden dat in GC de in andere fora ongewenste slowchat/postopkrik reeksen komen.
    En in dit geval zeker omdat er al 3 andere "kijk eens hoeveel posts ik heb" reeksen zijn...

Dat er topics uit andere fora geweerd worden is niet zomaar en GC is niet het bagger forum.
      maandag 23 mei 2005 @ 20:47:55 #22
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_27287562
    nee sc
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
      dinsdag 24 mei 2005 @ 16:11:13 #23
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_27311960
    Wijkcentrale KPN hoort deze niet in DIG
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
    pi_27320523
    Vreemd telefoon nummer kan een slotje op.
      dinsdag 24 mei 2005 @ 20:54:41 #25
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_27320670
    Ik had hem gezien, tnx .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')