blijft even afwachten zaterdag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waah.. die kaarten zijn inderdaad flink veranderd sinds vanmiddag. Nu is het dauwpunt boven het zuiden gestegen van 18 naar... 24 of iets.. plus dat de cape kaart niet meer blauw is.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tip: 17 juli waren we hier ook als eerste op de hoogte van wat er ging komen
Nu ik het teruglees in het oude topic zie ik dat dat de dag was dat Eindhoven wat regen had, meer niet. Daarom wist ik de datum niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tip: 17 juli waren we hier ook als eerste op de hoogte van wat er ging komen
Ten eerste is het niet 18:00 maar 20:00 want die tijden zijn namelijk in Zulu of UTC of GMTquote:Op donderdag 26 mei 2005 07:14 schreef plankie het volgende:
Voor zaterdagmiddag (18:00) wordt voorspeld: cape >2250, lifted index tussen -5 en -7!
http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn6611.gif
Tevens een dauwpunt van > 20 graden...
http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn6610.gif
Je had ook gewoon van dichterbij een foto kunnen makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Detailfoto van het metertje: (wel ernstig lichter gemaakt in Photoshop) (luchtvochtigheid, temperatuur, tijd)
[afbeelding]
Ondertussen staat het metertje net in de zon, 31 graden
Edit: 35 graden...![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je had ook gewoon van dichterbij een foto kunnen maken
22 graden staat op TTquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Blijft het zondag nou ook nog zulks puikend weer?
pfff 40 minuten na het maken van de foto hem pas postenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Detailfoto van het metertje: (wel ernstig lichter gemaakt in Photoshop) (luchtvochtigheid, temperatuur, tijd)
[afbeelding]
Ondertussen staat het metertje net in de zon, 31 graden
Edit: 35 graden...![]()
![]()
Ik heb er net ook 1 gefotografeerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef drelletje het volgende:
fris? Damn moet je hier in de bilt eens komen... pffff net heel vreemde dingen gezienEn ik weet niet wat. Zag als eerste een bovenkant van een 22° halo en een bovenraak moog. Daarna ook sundogs en stukken parhelic circle en toen zag ik iets vreemds dit:
[afbeelding]
(sundog met een aanhangels)
Daarna zag ik dat de sundog verder dan 22° stond! Of het was een halo die dus niet 22° was!
Daar heb ik ook nog foto's van gemaakt en daar was een van gelukt. Maar die kan ik niet uploaden want de batterijen waren leeg. wat ik wel zag nog was op een preview plaatje dit:
[afbeelding]
Nou dat is naar mijn mening niet rond! ... ik dus nazoeken en wat er dicht bij kwam was een lowitz arc! Maar ik weet het niet zeker! De foto's zijn niet al te goed maarja geld tekort enzo
Maar volgens mij heb ik een lowitz gezien... maar waarom de halo en de sundogs uit elkaar stonden.... heel vreemd!
Linkie: http://www.sundog.clara.co.uk/halo/lowitz.htm
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
pfff 40 minuten na het maken van de foto hem pas posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |