quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:42 schreef 61neorej het volgende:
Leuk weer maandag vooral in verglijking met zaterdag![]()
Om 12 uur 6 - 9 graden in het midden
[afbeelding]
Dit lijkt meer op een vrouw..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:42 schreef 61neorej het volgende:
Leuk weer maandag vooral in verglijking met zaterdag![]()
Om 12 uur 6 - 9 graden in het midden
[afbeelding]
Ik weet het niet precies........quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:49 schreef drelletje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou weet ik niet wat de laatste betekent dat weet oom agent vastmaar het izet er toch goed uit dit allemaal
lekker, die dauwpunten, zit er behoorlijk benauwd uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:49 schreef drelletje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou weet ik niet wat de laatste betekent dat weet oom agent vastmaar het izet er toch goed uit dit allemaal
Mwoah, wat is behoorlijk fris? Zo te zien wordt het rond de 19 graden, dat valt nog wel mee. Maar vergeleken met de komende dagen is het inderdaad wel wat frisjes ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:29 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. volgens mij wordt het behoorlijk fris begin volgende weekMaar eerst maar lekker genieten!
quote:De grootste onzekerheid is het weer voor zaterdag. Vanuit het westen nadert het polaire front,
voorafgegaan door een convergentiezone. In de pluim houden de meeste
oplossingen het droog, in de roosterpunt uitvoer voor De Bilt valt
tussen 12UTC en middernacht 1 mm. Gezien de hoge temperaturen en Boydens
van 97 kan de warmte zaterdagavond best met een knetterende onweersbui
verdreven worden.
En die enkele mensen die werkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:46 schreef Drifter__ het volgende:
Lekker!!!Wel kut voor wie examen doet enzo
Waah.. die kaarten zijn inderdaad flink veranderd sinds vanmiddag. Nu is het dauwpunt boven het zuiden gestegen van 18 naar... 24 of iets.. plus dat de cape kaart niet meer blauw is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:23 schreef drelletje het volgende:
oei! de afbeeldingen die ik hierboven gaf zien er nu een stuk beter uit!
Ik werk ook maar gewoon morgen. wetende dat ik op 11 juni lekker 3 weken tropenweer zal hebbenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:22 schreef Party_P het volgende:
Met beetje geluk een shelff-cloud aankomende zaterdag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |