Tja, ja/nee temps van rond de 20 graden ongeveerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:17 schreef nikky het volgende:
Zegguh, de voorspellingen voor begin volgende week zijn een graadje of 16. Blijft dat zo of gaat het weer omhoog? Wie kan mij daar antwoord opgeven?.
Maar elders (O/ ZO) wordt het nog ruim 30 gradenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:51 schreef Oom_Agent het volgende:
Als het goed is gaat de wind zo om naar west. Dan wordt het niet warmer dan 21 graden in het westen. Beter uit te houden.....
Hmm, dan ga ik maar wat warmers aantrekken :|quote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:51 schreef Oom_Agent het volgende:
Als het goed is gaat de wind zo om naar west. Dan wordt het niet warmer dan 21 graden in het westen. Beter uit te houden.....
Nee, niet. Of haal die gore hoge luchtvochtigheid uit de lucht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:16 schreef drelletje het volgende:
hier is het al meer dan 22 nu... pfff slapen lukte pas laat. sliep ik werd ik nog gebeld om 3 uur dus weer proberen is slaap te geraken hehe. WARM! naja 's nachts is dat vervelend overdag mag het best 35°C zijn hoor
Als de temp omhoog gaat gaat de relatieve luchtvochtigheid toch ook wel omlaagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nee, niet. Of haal die gore hoge luchtvochtigheid uit de lucht.
Precies, hier staat ie nu op 37%, maar het is dan nog pas 10:45 natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:38 schreef drelletje het volgende:
[..]
Als de temp omhoog gaat gaat de relatieve luchtvochtigheid toch ook wel omlaagdus das geen probleem
Hier nu 57%quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, hier staat ie nu op 37%, maar het is dan nog pas 10:45 natuurlijk![]()
vast geen onweer, alleen zo'n luchtdrukstijging is vreemd vind ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:06 schreef drelletje het volgende:
komt toch geen onweer? Is nog altijd te weinig vocht dacht ik zo.
Ik heb hier een draadloos weerstationnetje staan van Cresta.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:35 schreef DynamicDreams het volgende:
Weer in Hengelo:
32 graden, sluier-bewolking, binnen: 26 graden.
(Weet iemand trouwens een mooi/betrouwbaar weerstation waarmee ik zowel de binnen- als buitentemperatuur kan aflezen als de luchtvochtigheid? Niet te duur ook...)
Ik heb nog eens tussen de foto's van voorgisteren gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Marky-Boom het volgende:
Om het hierboven iets te verduidelijken
Dit is een lowitz arc:
[afbeelding]
ga je hem insturen naar www.spaceweather.com is goed voor het onderzoek ed.!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb nog eens tussen de foto's van voorgisteren gekeken
en zie toch een grote overeenkomst met de tekening van de
Lowitz Arc.
[afbeelding]
Heb hem ook net gehaald, heb nu de Cresta WX 880-M ( http://www.kijkshop.nl/on(...)images/KS105920b.gif )quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:23 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb hier een draadloos weerstationnetje staan van Cresta.
Die meet de temperatuur (binnen en buiten), de luchtvochtigheid (binnen en buiten) en de luchtdruk.
De temperatuur is hier weer verder gedaald naar 24.3 graden.
Luchtvochtigheid is iets gestegen naar 31%, en de luchtdruk is nu 1014hPa.
Hier begint het nu ook harder te waaien. En in de verte zie ik sluierbewolking!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:25 schreef DaMart het volgende:
het is nou niet bepaald lekker weer om te zonnen met die wind hier.
Ik vind vooral de temperatuur een bezwaar om niet vol in de zon te gaan zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:25 schreef DaMart het volgende:
het is nou niet bepaald lekker weer om te zonnen met die wind hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |