Ik heb al van alles geroepen enzo, maar ze doen niets...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
kun je die kudde lichtmasten niet uit elkaar drijven?
lol, ik denk dat die foto hierboven gemaakt is met een simulatie programma, naar mijn weten is een lowitz arc anders nog nooit zo duidelijk gefotografeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:33 schreef drelletje het volgende:
GODVERPILICUS!
Dat heb ik altijd al willen zien! EN ik dacht het ook maar durfde het niet te zeggen! OMFG!![]()
![]()
Je hebt geen idee hoe cool ik dat vind! YES!
Ik heb ook een Lowitz overzichtje bdw... dus een foto van 30 min ervoor. [afbeelding]
Hij is wel klein. Heb em ook in het groot. Maar juist zo in het klein zie je het goed. Ik kan ze niet bewerken anders was het duidelijker... maar mocht iemand ze willen bewerken, mijn mail/msn staat in mijn profiel!YES
(kijk elke dag veel te lang in de lucht en tot nu toe alleen redelijk normale dingen gezien)
Klopt helemaal, maakt kei goeie foto'squote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef Marky-Boom het volgende:
Mooie foto's SpeedyGJ! Zo te zien is je camera jouw nieuwe vriend
kom maar op met de post.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:12 schreef drelletje het volgende:
Kan ik iemand een foto mailen die em dan even bewerkt en weer terug mailt? Hoeft alleen maar de halo wat zichtbaarder te maken..
quote:Na passage van een rug is de stroming vrijdagochtend oostelijk. In de
middag passeert het front weer vanuit het Z, nu als warmtefront. Dit
front is inactief. Hierachter wordt de stroming zuidelijk. De kans op
wind van Zee is vrijdag niet zo groot, de achtergrondstroming is
aanvankelijk oostelijk, later zuidelijk en er passeren geen
grootschalige convergentielijnen. In het noordelijk en mogelijk ook het
westelijk kustgebied kan de wind enige tijd noordelijk worden.
Als je een username en een wachtwoord geeft misschien welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef achterdeur het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze regenboog verklaren? Afgelopen zomer kwam ik deze tegen op het heegermeer.
Het was +- 30 graden vrijwel geen bewolking aan de lucht op wat sluier wolken na... En toch kwam deze regenboog naar voren?
Ik vond hem nogal vaag dus heb ik hem op de foto gezet.
Volgens mij zit ik hier goed voor deze vraag of niet? Zo niet dan bied ik mijn excusses aan
oops ik zal het nog eens proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Als je een username en een wachtwoord geeft misschien wel
Dat is een halo, die ontstaat door lichtbreking in ijskristallen in de lucht.quote:
Oke ik ben iemand die er niet zoveel van snapt maar het wel graag wil leren... mag ik vargen wat dat inhoud?quote:
quote:METAR EHGR 271325Z 16007KT 9999 FEW230 32/14 Q1013
BLU BLU=
Dat is een bovenkant van een 22° halo en waarschijnlijk ook een stuk bovenraakboog, dat heeft meestal wel mooiere kleuren is mijn ervaring.quote:
ja das lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:36 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb nergens last van.
Nou ja, zo warm wordt zo'n TiBook toch niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:30 schreef i-spy24 het volgende:
en om helemaal koel te blijven tijdens het computeren:
[afbeelding]
he wat? warrem? moah.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was iemand 't al opgevallen dat 't vandaag erg warm was?
ik zeker wel, ander zou ik wel naar IJsland op vakantie gaan i.p.v. Indonesië, waar dit dagelijkse kost is.quote:
Maar dat gaf wel een heeeele mooie zonsondergangquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:27 schreef Oom_Agent het volgende:
AC Castellanus bankjes in het westen op het moment die duiden op onstabiliteit.
[[url=http://img125.echo.cx/img125/3951/accast2mk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |