Ja, dat zie ik zelf ook wel. Het idee van dit topic is niet dat we continu lopen door te geven dat het suf weer isquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:49 schreef Stuart het volgende:
Hier (omgeving Amsterdam) is het inmiddels weer droog![]()
Relaxt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:52 schreef JoeKurr het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om een scriptje te maken dat het kaartje van blikseminslagen.com linkbaar maakt.
Het heeft twee functies:
1. Gewoon het originele kaartje:
[afbeelding]
2. Ingezoomd op de BeNeLux (hiervoor moet je ?zoom=yes toevoegen)
[afbeelding]
Het kan even duren voordat de plaatjes er staan, omdat het ophalen van de informatie niet altijd even snel gaat.
Top!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:52 schreef JoeKurr het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om een scriptje te maken dat het kaartje van blikseminslagen.com linkbaar maakt.
Het heeft twee functies:
1. Gewoon het originele kaartje:
[afbeelding]
2. Ingezoomd op de BeNeLux (hiervoor moet je ?zoom=yes toevoegen)
[afbeelding]
Het kan even duren voordat de plaatjes er staan, omdat het ophalen van de informatie niet altijd even snel gaat.
Inderdaad, ik realiseerde me pas dat mijn slaapkamerraam nog openstond toen ik de wind onder de deuren door hoorde gieren, kreeg het ook bijna niet dicht, wat een wind ineens!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:25 schreef JoeKurr het volgende:
De regen is hier nu weer wat minder geworden, maar het onweert er nog steeds vrolijk op los
Net toen de bui begon, waren er een paar zeer zware windstoten, ik kreeg bijna mijn raam niet dicht!
Alleen jammer dat die buien zo snel verder trekken, het is voorbij voordat je een bericht getypt hebt
Ziet er inderdaad goed uitquote:Op zondag 22 mei 2005 09:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens het KNMI komt het warme weer en de zomer eraan, de winterjassen kunnen in de kast
quote:In het algemeen geregeld zon en slechts een kleine kans op een regen- of
onweersbui. Temperatuur aanvankelijk aan de lage kant, later in de week
oplopend richting 25 graden.
Wat is voorledig?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:48 schreef drelletje het volgende:
Laaste Voorledige Update + Controle van website's: Dinsdag 03-05-2005 om 13:05
En komt de kou aan met flinke onweersbuien!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Yep en zaterdag mogelijk 30 !
zondag is nog onzeker, net over de grens wordt het wederom 30, misschien verschuift het nog wat naar het westen
zaterdag
[afbeelding]
zondag
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |