Mietjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zandvoort: nog steeds regen, maar onweer lijkt te zijn weggetrokken... ging net wel flink tekeer trouwens. Uit voorzorg had ik zelfs mijn pc maar even uitgezet
Hoop inslagen, of veel wolk-wolk ontladingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zandvoort: nog steeds regen, maar onweer lijkt te zijn weggetrokken... ging net wel flink tekeer trouwens. Uit voorzorg had ik zelfs mijn pc maar even uitgezet
Groot gelijk. Zoals ik laatst in juli 2004quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liever zelf de pc eventjes uitschakelen dan dat de bliksem dat definitief doet
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:53 schreef MissHobje het volgende:
Again.. die knetterbuien trekken gewoon over hier.. net even geen klappen uitdelend aan dat dorp waar ik woon .. grr...:(
Een aantal ontladingen, maar ik sprak op MSN iemand die uitzicht heeft over zee, en de bliksem schijnt daar enkele malen in te zijn geslagen. Overigens zag mijn moeder dat er een bliksemflits de droogmolen in de tuin raakte, en geen tel later was de flits aan de andere kant van het huis. De bui hing dus precies boven ons denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoop inslagen, of veel wolk-wolk ontladingen?
Bizar!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een aantal ontladingen, maar ik sprak op MSN iemand die uitzicht heeft over zee, en de bliksem schijnt daar enkele malen in te zijn geslagen. Overigens zag mijn moeder dat er een bliksemflits de droogmolen in de tuin raakte, en geen tel later was de flits aan de andere kant van het huis. De bui hing dus precies boven ons denk ik.
De droogmolenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
uhm, droogmolen... als het in de drooftrommel was, dan was de bliksem even binnengewandeld
Er zit ijzer in ja... maar op geen twee meter ervandaan staat een lantaarnpaal die hoger is...quote:
*check*quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit ijzer in ja... maar op geen twee meter ervandaan staat een lantaarnpaal die hoger is...
Vanuit het zuidwesten breekt de bewolking trouwens, en komt er weer een op het eerste gezicht overwegend blauwe lucht aan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Yvonne, haal de was binnen !! Er komt een giga bui naar Dordrecht........
Het mag alleen maar erger hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:05 schreef indahnesia.com het volgende:
die buien gaan best rap
Die geur owns ja!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:10 schreef DaMart het volgende:
het ruikt nu buiten trouwens wel lekker, nu het droog is na die bui op de niet zo natte ondergrond.
Die rode gloedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef JoeKurr het volgende:
Het begint hier nu een beetje te onweren.
Net wat weerlicht, nu hoor ik heel zacht gerommel.
Dit zie ik als ik naar buiten kijk:
Noorden:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/22.07_noord.jpg]afbeelding][/url]
Zuidwesten:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/22.08_zuidwest.jpg]afbeelding][/url]
De bui komt snel dichterbij, terwijl ik dit schrijf worden de knallen harder en de flitsen feller.
Ik ga ff genieten, totzo
Waar trekken de buien heen. Noord/Oost/Zuid of west?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:16 schreef plankie het volgende:
Zeeland komt in de knetters door de bui vanuit het zuiden zo te zien, die bui activeert aardig
De andere bui die over het strand gaat lijkt uit te doven?
Hier trekken ze volgens mij noordoostwaartsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waar trekken de buien heen. Noord/Oost/Zuid of west?
Ok.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier trekken ze volgens mij noordoostwaarts
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:25 schreef MissHobje het volgende:
1E flits net.. en het ziet echt zwart gewoon![]()
Ik wil de foto graag zienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:45 schreef drelletje het volgende:
T was een shelfcloud. Was te donker om te zien. Boven utrecht is er nog een goede foto van gemaakt. Daar zag je wel dat het een shelf was.
Prachtige fotoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef drelletje het volgende:
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=282100&tid=282100
Gisteravond zat ik in Antwerpen en we hadden inderdaad even vuurwerk! Ik heb nog wat filmpjes gemaakt, maar ze zijn te groot! Helaas!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:30 schreef Oom_Agent het volgende:
dat wordt een pittig lijntje van Antwerpen naar Bergen
Ik hoop dat je het verschil weet...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:22 schreef CybErik het volgende:
Onweer hier boven me
Of in ieder geval vééééél regen.
Hoop voor je dat het nu gaat lukken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat de onweer nu maar eens even komen.
Nu ik de Nikon D70 met bulb optie heb, heb ik een grotere kans dat ik raak kan schieten
Vandaag prachtig weer!
Heerlijk warm
12.2 graden nu momenteel.
Komt niet voor je volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat de onweer nu maar eens even komen.
Nu ik de Nikon D70 met bulb optie heb, heb ik een grotere kans dat ik raak kan schieten
Vandaag prachtig weer!
Heerlijk warm
12.2 graden nu momenteel.
Ik krijg momenteel gewoon compleet niks.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:38 schreef drelletje het volgende:
[..]
Komt niet voor je volgens mij![]()
Hier 1 flits 30 rommels en een gigantische shelf. Toch wel leuk![]()
Ziet je daar te wachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik krijg momenteel gewoon compleet niks.
Maar 3/4X paar donderklapjes gehad thats it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |