quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:16 schreef Againzender het volgende:
Maar boven Vlaanderen is nu weer een nieuwe lijn ontstaan![]()
GMTAquote:
Ja idd. Dat zeist hoor ik dus. Nu. Eigenlijk heel de tijd. Best actief zo te horen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Vers onweer ontstaat er in ZW Belgie en omgeving van Zeist........
die van ZW Belgie ligt in mijn aanvoer, nu nog maar hopen of het in stand blijft.......
die lijkt inderdaad nog aardig te activeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:30 schreef Oom_Agent het volgende:
dat wordt een pittig lijntje van Antwerpen naar Bergen
Dank!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:41 schreef Oom_Agent het volgende:
De code voor vandaag 239072 !
morgen (vandaag)namelijk ook buien
doe maar eens jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet nog even wat flah-meuk installeren op deze computer zie ik nu
Firefox moest nog even helemaal up-and-running worden hierquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
doe maar eens jaanders werkt ie niet......
Als het goed is krijg je zo die onweerslijn over je heen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Het begint hier (Roosendaal) nu ineens flink te storten.
Exactquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je zo die onweerslijn over je heen!
Zit alweer boven Duitsland, helaas....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me af waar die buien en dat onweer hier ineens is gebleven. gewoon helemaal niets meer.
En zo te zien zit er op korte termijn niets meer aan te komen ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit alweer boven Duitsland, helaas....
D'r zitten wat signalen boven het zuiden van Belgie, maar ik denk dat dat storing is van die knoeper boven Luxemburg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit alweer boven Duitsland, helaas....
Hm, het zwaartepunt moet de komende 10 minuten zo'n beetje gaan overkomen daar.quote:
Rond 02:30 uur denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:02 schreef drelletje het volgende:
Dat uit belgië gaat dat mij hier in de bilt eigenlijk raken?
Inderdaad. Tussen Apeldoorn centrum en noord op de A50 gedurende 2 km een hoosbui gehad, daarvoor en daarna een kurkdroge weg, en m'n oprit was ook nog droog, hemelsbreed 3 km van het "regengebied". En die ene klap hoorde ik zojuist idd ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:54 schreef Party_P het volgende:
Apeldoorn, toenet een flinke bui en 1 ferme rommel
Het laatste kwartier is het compleet rustig hier..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, het zwaartepunt moet de komende 10 minuten zo'n beetje gaan overkomen daar.
het gaat inderdaad snel, lijkt ook meer een oostelijke uitbreiding in te zitten. Misschien nog wat spektakel voor Nijmegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:28 schreef drelletje het volgende:
begint te regenen grote druppels
10 min 4 min ach wat is het verschil
De bilt zal het denk ik niet raken... ja wel de regen, maar het onweer... gaat het te ver oostelijk langsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:32 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
het gaat inderdaad snel, lijkt ook meer een oostelijke uitbreiding in te zitten. Misschien nog wat spektakel voor Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |