welterusten Bquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
![]()
D.droom fijn straks..

Toch gek hoe iedereen 's nachts altijd zijn of haar bed kwijt is...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
D.droom fijn straks..

Oke danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
D70 is zeker ook een mooie, ookal heb ik met de 300 ook hele mooie foto's gemaakt![]()

gecondoleerdquote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Er is gewoon nog leven hier!
Ik moet even m'n frustraties kwijt... Voor het eerst in m'n leven een complete songfestival uitzending gezien.
Maar de wijn smaakt goed.

Ach, we hebben leuk meegezongen toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Er is gewoon nog leven hier!
Ik moet even m'n frustraties kwijt... Voor het eerst in m'n leven een complete songfestival uitzending gezien.
Maar de wijn smaakt goed.

Ik ben nog net niet helemaal dood en begraven hoor...quote:

Doe een auto-bodquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef D.Rose het volgende:
ik ben moe, maar wil nog iets op eBay winnen

Welterusten Bengelquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
D.droom fijn straks..

Als de ironie maar duidelijk was...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach, we hebben leuk meegezongen toch?
Zwitserland met 'Koeweit why did you kill me' en Spanje met 'Plantje in de grond, tot er een bloemetje op komt (Beetje water d'rbij)'
Cool was dat![]()

Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef D.Rose het volgende:
ik ben moe, maar wil nog iets op eBay winnen

Je hebt echt wat gemist!quote:

Okay, dan moet je lekker opblijvenquote:

Maar hij heeft toch net een auto in het buitenland gekocht? Moet 'ie nou nog eentje?quote:

Ken je eBay termenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?
Kost nog centjes ook...

ik wil het meeste bieden danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?
Kost nog centjes ook...

Geen enkele rechtgeaarde Hollander wil dat.quote:

een autootjequote:Op zondag 22 mei 2005 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar bied je op D.Rose?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |