Wat voor grote kristal wil je hebben dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Daarom voor die 3,40 draai ik mijn knip niet om(alhoewel
![]()
, moet hem wel omdraaien)
Maar het is natuurlijk dat ik er wat in zie, anders had ik het niet gekocht/gedaan. Plus, mooi sieraadje ipv dat sommige mensen honderden euro's aan kettingen uitgeven. En je loopt met iets waar niet iedereen mee loopt, das ook nog eens grappig (al blijft voor mij het belangrijkste de effecten die ik zelf kan bemerken, of dat nou door het edelsteentje komt of niet). Dus dat weinige geld zo eens in de 4, soms nog langer, maanden, moet er een gevoel bij hebben, vind ik idd niet erg.
Sowieso vind ik kristallen, ook die grotere, erg mooi.
Maar die zijn soms wel wat duur, maar anders, had ik er zeker meer gehad.
Ja hoor. Voor nu ben ik (ook) tevreden met mijn edelsteentje.
Ik ken de winkel. Ben er ook een paar keer geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef Clairvaux het volgende:
http://www.mystiek.nl/
Ben daar tijdje geleden binnengelopen op zoek naar een cadeau voor een
bevriend stel met een kinderwens. Ben met een zgn "vruchtbaarheids " ei
naar buiten gekomen. Goed advies gehad.![]()
on-topic:
Ik heb niet specifiek gekeken naar de edelstenen maar heb wel gezien dat
ze die ook hadden. Misschien leuke tip voor mensen die eens in R'dam gaan winkelen.
![]()
Nee eerlijk gezegd niet maar staat wel op verlanglijstje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef Natalie het volgende:
Ik het weer een nieuwe hanger aangeschaft: blauwe topaas.
Nog meer mensen die deze steen hebben?
Ja klopt. Is ook erg mooi. Maar ja, wil ze allemaal wel eigenlijk hehe.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef Natalie het volgende:
Larimar is die Atlantissteen, toch?
Ik trek ook naar blauwe stenen. En groene. Peridoot is ook zo mooi en de appelgroene kleur van chrysopraas. Heb een mooie uit Duitsland gekocht en die moet nog komen maar ik heb er best voor neer moeten tellen maar hij is het waard denk ik (hoop ik).quote:Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef Natalie het volgende:
Prachtig. Houd wel van die mooie zweem van blauw van een Larimar. 't Is alleen dat ze best wel prijzig zijn.
Sowieso houd ik van blauw stenen. Lapis Lazuli bijv.
Ooit richten we gewoon een glazen kastje in met stenen
Nee heb helaas nog geen foto's van mijn stenen. Moet ik maar eens voor zorgen. Heb jij foto's van die blauwe die je niet thuis kan brengen? Misschien kunnen we erachter komen.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:34 schreef Natalie het volgende:
Heb hier ook nog een aantal blauwe thuis liggen waarvan ik nog niet precies weet wat 't zijn, maar mooi zijn ze wel.
In de zomer wil ik nog wel eens een aquamarijn dragen. Ook weer blauw.
Chrysopraas is idd een mooie! Heb je er een fotootje van toevallig?
Goed idee. Ik zal binnenkort even een foto van die steen maken. Wie weet dat jij (of iemand anders) een idee heeft.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Nee heb helaas nog geen foto's van mijn stenen. Moet ik maar eens voor zorgen. Heb jij foto's van die blauwe die je niet thuis kan brengen? Misschien kunnen we erachter komen.
Heb momenteel een turkoois om, een echte ruwe dus niet bewerkt zoals bij turkoois zovaak het geval is. Ook een erg mooie steen vind ik persoonlijk.
Heb 'm gebookmarked die link. Thanks. Ben er zelf ook nog lang niet uit, ben zeker van plan er veel meer over te lezen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:52 schreef RickySway het volgende:
het is gezegd dat oude beschavingen kristaltechnologie gebruikte. Er is zelfs gezegd dat de top van de Cheops-pyramide van kristal zou zijn geweest en deze magische wonderen deed. er was ook zo'n pyramide in de bermuda driehoek en deze dematerialiseerd nog steeds van tijd tot tijd vliegtuigen en schepen in die beruchte omgeving.
Het idee dat kristallen helende werkingen hebben komt uit dezelfde hoek als deze verhalen. Het bewustzijn geeft trillingen af aan de omgeving en het kristal verzuiverd trillingen. Als resultaat zijn er kristallen met helende werkingen en andere magische krachten.
Of de verhalen waar zijn of niet kan ik niet beoordelen. Het klinkt als een broodje aap, maar laten we eerlijk zijn: dat waren UFO's ook tot een zekere tijd.
Je hebt een bepaalde uitlijning van je chakra's of een ontwaking van je kundalini nodig om kristallen te kunnen activeren als je 't mij vraagt.
meer erover valt te lezen op: Crystalinks
Goed idee, ben nu wel heel benieuwd wat het is eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zal binnenkort even een foto van die steen maken. Wie weet dat jij (of iemand anders) een idee heeft.
Misschien kun je bij het posten nog wat meer uitleg geven in tekst bij de foto's? Of de steen bijv. doorzichtig is of niet en of er spikkeltjes of banden in zitten. Zoiets.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:53 schreef Natalie het volgende:
Het nemen van een foto waarop die steen goed tot z'n recht komt, is nog niet makkelijk. Heb er een stuk of 10 genomen, en ze lijken allemaal te donker om het blauw erin te zien
Ben benieuwd, hoop dat het lukt. Misschien ook idee om een foto buiten en eentje binnen te maken en te zien welke het beste is en de kleuren het meest benaderen. Soms heb je heel verschillende effecten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:26 schreef Natalie het volgende:
Ik ga even hulptroepen inschakelen, om te zien of die foto wat duidelijker gemaakt kunnen worden.
De camera is intussen met m'n vader mee naar Schotland, dus dat gaat niet lukken. Kan het wel weer proberen als ie thuis is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop dat het lukt. Misschien ook idee om een foto buiten en eentje binnen te maken en te zien welke het beste is en de kleuren het meest benaderen. Soms heb je heel verschillende effecten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |