(even 'gestolen' uit het andere topic, want deze quote hoort natuurlijk hier)quote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ik heb weer een paar nieuwe edelstenen aan mijn collectie toegevoegd en zo'n boek gekocht met allerlei info over die dingen. apart om te lezen wat je allemaal met ze kan doen. dat wordt weer experimenteren.
Juist, dat handboek is idd een van die boeken die ik bedoel! Jajajajajaja, nummertjes en plaatjes en een mening en en en alles!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef Natalie het volgende:
Ik heb een edelstenen handboek, en een boek over pendelen & edelstenen. Zal ik de ISBN nummertjes voor je opzoeken?
Muus, je hebt mailquote:Op maandag 13 juni 2005 14:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist, dat handboek is idd een van die boeken die ik bedoel! Jajajajajaja, nummertjes en plaatjes en een mening en en en alles!.
Your wish is my commandquote:Op maandag 13 juni 2005 14:31 schreef MUUS het volgende:
Juist, dat handboek is idd een van die boeken die ik bedoel! Jajajajajaja, nummertjes en plaatjes en een mening en en en alles!.
Je wordt onrustig, het ding gaat irriteren voor no reason, het voelt 'zwaarder' als je 'm draagt etc etc. Bij dat soort dingen moet je de steen af laten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef bighit het volgende:
hoe voelt t dan als een steen zeg maar niet goed meer voelt? hoe merk je dat? ik heb weleens een bergkristal zwart zien worden dus dan is ie eigenlijk op?
Supers! En ben blij dat ik heb kunnen helpenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:38 schreef MUUS het volgende:
Jaaaaaa, het Edelstenen Handboek staat op mijn verlanglijst.. Pendelen en edelstenen ga ik dan eerst nog eens doorkijken als ik het ergens tegenkom (en het niet zoals veel van dat soort boeken in 300 lagen plastic verpakt zit.
.)
Dank je voor de moeite, Natalie!.
Herkenbaar. Vooral het eerste.quote:Je wordt onrustig, het ding gaat irriteren voor no reason, het voelt 'zwaarder' als je 'm draagt etc etc. Bij dat soort dingen moet je de steen af laten.
En een steen slijt, ja. Hij kan gaan barsten of wat lichter worden, maar dat maakt allemaal niet uit. Dat heeft verder niets te maken met 'm af moeten doen ofzo, want je mag hem zo lang dragen als je zelf wilt.
Ff tussendoor. Die steen die ik in Den Haag heb gekocht voor iemand (deels aan de hand van een oud topic van je) schijnt te bevallen. Ff denken wat voor gesteente het ook alweer was.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:38 schreef MUUS het volgende:
...
DA'S HASKE ON-TOPIC DUS WE KUNNEN GEWOON HARDOP PRATEN, LIVELIVED!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef livEliveD het volgende:
Off-topic
[..]
Ff tussendoor. Die steen die ik in Den Haag heb gekocht voor iemand (deels aan de hand van een oud topic van je) schijnt te bevallen. Ff denken wat voor gesteente het ook alweer was.
Ssssttt het was een potentie verhogende steen namelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:10 schreef MUUS het volgende:
DA'S HASKE ON-TOPIC DUS WE KUNNEN GEWOON HARDOP PRATEN, LIVELIVED!!!.
Ok ff serieus. Volgens mij was het Amethyst. Hielp in ieder geval tegen hoofdpijn en was paars-achtig.quote:Maar mooi zo! Plaatje, verhaal, details, alles willen we..
Je moet een steen kiezen waar je je goed bij voelt. Je wordt er wel door aangetrokken als je er bij in de buurt bent. Wat 'mooi' is, dat is voor iedereen persoonlijk. Luister naar jezelf! Openmindend. En dan kom je bij de juiste steen terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef bighit het volgende:
kun je n steen eigenlijk wel aanschaffen gewoon omdat je m mooi vind? of is dat nou juist niet aan te raden? moet je gerichter gaan zoeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |