Is het ookquote:Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
(gechecked zoals je al weet)
Met dit weer (hier is het lekker zonnig) zullen ze denk ik ook erg actief zijn, maar ja dat is eigenlijk ook best wel leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het ookde kids zijn super gezellig... (vreten wel energie maar goed
)
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met dit weer (hier is het lekker zonnig) zullen ze denk ik ook erg actief zijn, maar ja dat is eigenlijk ook best wel leuk.
Met dit weer moet je eigenlijk wel naar buiten met kinderen van die leeftijd, lijkt me. En een kamp zal inderdaad nog veeel vermoeiender worden, maar wel heel erg leuk uiteraard.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]Heeeeel actief.. maar dan gaan we gewoon ons programma buiten doen, vinden ze ook leuk...
over 4 weken hebben we kamp... sta me bijdat zal wel geen slaap worden ben ik bang van...
Maar goed de eerste nacht proberen we ze de hele nacht wakker te houden... zodat ze de nacht daarop wel gewoon om 12 uur slapen
De echte heb ik vrijdag nog een handje gegeven.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:02 schreef pascalheister het volgende:
GerardvanAs waar is die toch gebleven
Die kunnen zich gewoon niet aanpassen aan ons kliekje!quote:Op zondag 22 mei 2005 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben veel mensen 1 post hier eigenlijk
En inderdaad VoreG, 10e is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |