Tegen mijn been is veel comfortabelerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ik dat alleen kan als ik een tijdje tegen een boom op/aan schuur.
ofzo
Misschien wel maar TS zegt dat ik geen lichamelijk kontakt met een ander mag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:15 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Tegen mijn been is veel comfortabeler![]()
Handig voor op school/restaurant/begrafenis.quote:
Een boom is in essentie een grote organische dildo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
ofzo
Feesten en partijen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Handig voor op school/restaurant/begrafenis.
Oke... okequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:18 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Een boom is in essentie een grote organische dildo.
en andere conferenties, voor vrouw en kinderenquote:
Das de stalen variant, lastig hé.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke... oke
Ik probeer wel een lantaarnpaal dan.
Ford Ka danquote:
quote:
hmm hmm, have u ever tried it?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Xebrozius het volgende:
Tantra seks. Geestelijk klaarkomen.
Bedacht door impotente mannen.
Jahaaa, maar wie zegt dat je dat niet aan het aan-knopje hebt gezeten ?quote:
Nou ik heb dat een paar x gehad als pubertje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jahaaa, maar wie zegt dat je dat niet aan het aan-knopje hebt gezeten ?
Zou ik mogen opperen dat mijn achternaam Boom isquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
ofzo
leven. echt leven. kijk eens naar je kutkop, man, je bent echt een irritante sukkel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Xebrozius het volgende:
Tantra seks. Geestelijk klaarkomen.
Bedacht door impotente mannen.
Ik kan dat ookquote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef TYP het volgende:
Ik ken een meid die het wel kan door iets te bewegen met d'r benen en spieren aanspannen (met een strakke broek, zodat dat ook druk uitoefent). Zo beleeft die vaak genoeg een orgasme in de trein/college/bieb etc terwijl het niet opvalt.
en het is nog een lekkere chick ook..
Waarom zou ik dat willen? Lichamelijk contact met een ander biedt toch juist een meerwaarde?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef garreth82 het volgende:
ik zag dit laatst op tv, kunnen jullie dat? klaar komen zonder jezelf te rukken/vingeren en zonder lichaamelijk contact met een ander?
wat is jullie techniek?
't lukt mij (nog) niet
Het is ook niet echt iets wat je met z'n tweeen doet. En als je het tijdens een trance doet is het wel een hele grappige ervaring. Eigenlijk stuur je dan bewust een soort droom en kun je 't zo gek maken als je zelf wiltquote:Op zondag 22 mei 2005 23:28 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Lichamelijk contact met een ander biedt toch juist een meerwaarde?
Ik zie het al voor me, lig je naast elkaar in bed, heftig klaar te komen zonder de ander of jezelf aan te raken, of anderszins gebruik van hulpmiddelen..Lijkt me een nogal vervreemdende ervaring.
En jij bent niet bang dat je dan ineens een gil(letje) slaakt....quote:Op zondag 22 mei 2005 12:46 schreef xx-sweet het volgende:
Jaah.. ik kan datMaar ik gebruik m'n benen gewoon.. Ik span m'n spieren aan en ik beweeg wat..jaah het is heel moeilijk uit te leggen.. maar ik hoef iig geen handen te gebruiken en is altijd makkelijk als je je verveeld in de les
![]()
OMFG .. ligt er opeens zo'n wijf meisje naast je te kronkelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:46 schreef Keksi het volgende:
[..]
En jij bent niet bang dat je dan ineens een gil(letje) slaakt....
En daarna een sigaret roken, zonder hem aan te steken.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:28 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Lichamelijk contact met een ander biedt toch juist een meerwaarde?
Ik zie het al voor me, lig je naast elkaar in bed, heftig klaar te komen zonder de ander of jezelf aan te raken, of anderszins gebruik van hulpmiddelen..Lijkt me een nogal vervreemdende ervaring.
Neuh, het kan doodstil en zonder verdachte verandering van gezichtsuitdrukkingquote:Op zondag 22 mei 2005 17:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Maak je dan ook geluid?
"Eh ..."
"Zei u iets?"
"Nee hoor"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |