Dat was idd de enigste track die ik echt mistequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zaterdag... Hij heeft Be here now niet gespeeld zie ik.![]()
Als ie dat zaterdag dan maar wel doet!
Ik miste 'Sarah' ook wel, maar dat is mierenneuken. Op het verkrachte 'You can bring me flowers' na was het een fantastisch concert.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:30 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dat was idd de enigste track die ik echt miste
Ze zijn er zelfs nog goedkoper... ik zit nu bijna te twijfelen om morgen nog naar Utrecht te gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef Numbie het volgende:
Voor slechts 59 euro kun je op de grijze markt nog wel een ticket kopen
Op het web zweeft een goede registratie van een optreden dat hij een tijdje geleden voor BBC4 heeft gedaan (xvid). Erg goed, vooral het begin met Three More Days, maar de uithalen die hij in Paradiso deed bij Jolene en Trouble, dat durfde hij daar niet aan. Niettemin erg goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:44 schreef SlagerKorrel het volgende:
Weet of heeft iemand een goede live-opname?
Ehh, nee?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:12 schreef peaceman het volgende:
Ben ik echt de enige die toch wat kritisch is?
Dat is jouw mening, maakt dat jou kritischer dan anderenquote:Juist de overduidelijke aanwezigheid van de band vond ik echt een minpunt.
dat is een kwestie van smaak, niet van kritisch zijn...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:12 schreef peaceman het volgende:
Ben ik echt de enige die toch wat kritisch is? Juist de overduidelijke aanwezigheid van de band vond ik echt een minpunt.
Nou, Ray stal in Paradiso echt de show hoor. De band was goed, maar het draaide om hem. Dat hij niet goed tegen die aandacht kan en daarom aan de zijkant van het podium stond, af en toe een bandlid een solo gunde, en niet echt met het publiek communiceerde vond ik eerder charmant, zoniet aandoenlijk, en helemaal in de stijl van de avond en bij de man passen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:03 schreef Reena het volgende:
Ik vond wel dat hij bij sommige nummers bijna overstemd werd door de band.
Oh nee, ik bedoelde letterlijk overstemd werd, qua geluid. Maar dat was misschien bij 2 of 3 nummers als de hele band volop los ging.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:34 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Nou, Ray stal in Paradiso echt de show hoor. De band was goed, maar het draaide om hem. Dat hij niet goed tegen die aandacht kan en daarom aan de zijkant van het podium stond, af en toe een bandlid een solo gunde, en niet echt met het publiek communiceerde vond ik eerder charmant, zoniet aandoenlijk, en helemaal in de stijl van de avond en bij de man passen.
Waar stond/zat jij dan in de zaal? want ik heb dat echt nergens gemerkt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef Reena het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde letterlijk overstemd werd, qua geluid. Maar dat was misschien bij 2 of 3 nummers als de hele band volop los ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |