Morgen alweer? jeuj!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:54 schreef Lov1 het volgende:
Morgen gossip in the grain volgens Bol!Jeej!
thanx! zaterdagochtend even langs een GWK!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Lov1 het volgende:
Ray komt naar Nederland!23 februari in Paradiso! Deze zaterdag kaartjes in de voorverkoop!
Klik!
Ja, maar hij is bij de vorige plaat -die niet in NL uit is gekomen- ook niet hier geweest... en Pardiso heeft iets van 1500 plaatsen?quote:Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef TJLinden het volgende:
Had ik ook niet helemaal verwacht eigenlijk. Ik dacht dat 'ie nog niet echt heel groot was in NL.
Doorbraak voor Ray?quote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef Lov1 het volgende:
Ik dacht ook dat het minder snel uitverkocht zou zijn! Maar goed, ik heb kaarten en ik vind het alleen maar logisch dat het snel uitverkocht is, Ray Lamontagne is te gek!
Gerard Ekdom vindt de nieuwe cd ook te gek en beloofde dat hij hem deze week meer zou draaien
Ik gisterquote:Op woensdag 12 november 2008 22:01 schreef Verbal het volgende:
Ik heb mijn kaarten in ieder geval binnen voor de 23e. Vandaag in de bus
V.
Bedankt voor de PM.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Lov1 het volgende:
Ik lees net dat er een 2e concert komt van Ray in Paradiso! Op 28 februari komtie nog een keer. Aankomende zaterdag voorverkoop!
Oei...misschien, heel misschien kan ik dan toch gaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Lov1 het volgende:
Ik lees net dat er een 2e concert komt van Ray in Paradiso! Op 28 februari komtie nog een keer. Aankomende zaterdag voorverkoop!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |