De 2e plaat is beter, dus zal je vast wel goed gaan vinden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:36 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb Trouble pas net ontdekt. Eens kijken of ik de rest ook zo goed vind.
Schande ja. Enige maanden geleden was er een optreden van hem bij de BBC van een dik half uur. Opgenomen en al zeker 30 keer teruggekeken. Geweldig goed, die gozer.quote:Op maandag 3 september 2007 23:16 schreef peaceman het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat er niet meer liefhebbers zijn van deze man zijn muziek.
dat wilde ik even kwijt
hm, eens even op YouTube zoeken.... wat ik tot nu toe gezien heb van hem vind ik prachtigquote:Op maandag 10 september 2007 18:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Schande ja. Enige maanden geleden was er een optreden van hem bij de BBC van een dik half uur. Opgenomen en al zeker 30 keer teruggekeken. Geweldig goed, die gozer.
Heeft misschien wel met haar 'per ongeluk' opgedoken s*x-video te maken....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:36 schreef The_Verve het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter het nummer Meg White. Dat is toch dat mens van The White Stripes?
Al te beluisteren op zijn myspace-paginaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef peaceman het volgende:Een nieuw album onderweg:
Gossip In The Grain
Tracklisting:
1. You Are The Best Thing
2. Let It Be Me
3. Sarah
4. I Still Care For You
5. Winter Birds
6. Meg White
7. Hey Me, Hey Mama
8. Henry Nearly Killed Me (It’s A Shame)
9. A Falling Through
10. Gossip In The Grain
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Al te beluisteren op zijn myspace-pagina
You Are The Best Thing is geweldig, staat er al een paar weken opVoortzetting van 3 More Days...
V.
De eerste was hier bij PIAS uitgebracht, en toen heeft hij in het bovenzaaltje van Paradiso voor een klein publiek gespeeld (en ik ken een paar lui die daarbij warenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef beautiful_world het volgende:
2 geweldige albums!!! zou echt heel graag hem een keertje live zien!!
Morgen alweer? jeuj!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:54 schreef Lov1 het volgende:
Morgen gossip in the grain volgens Bol!Jeej!
thanx! zaterdagochtend even langs een GWK!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Lov1 het volgende:
Ray komt naar Nederland!23 februari in Paradiso! Deze zaterdag kaartjes in de voorverkoop!
Klik!
Ja, maar hij is bij de vorige plaat -die niet in NL uit is gekomen- ook niet hier geweest... en Pardiso heeft iets van 1500 plaatsen?quote:Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef TJLinden het volgende:
Had ik ook niet helemaal verwacht eigenlijk. Ik dacht dat 'ie nog niet echt heel groot was in NL.
Doorbraak voor Ray?quote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef Lov1 het volgende:
Ik dacht ook dat het minder snel uitverkocht zou zijn! Maar goed, ik heb kaarten en ik vind het alleen maar logisch dat het snel uitverkocht is, Ray Lamontagne is te gek!
Gerard Ekdom vindt de nieuwe cd ook te gek en beloofde dat hij hem deze week meer zou draaien
Ik gisterquote:Op woensdag 12 november 2008 22:01 schreef Verbal het volgende:
Ik heb mijn kaarten in ieder geval binnen voor de 23e. Vandaag in de bus
V.
Bedankt voor de PM.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Lov1 het volgende:
Ik lees net dat er een 2e concert komt van Ray in Paradiso! Op 28 februari komtie nog een keer. Aankomende zaterdag voorverkoop!
Oei...misschien, heel misschien kan ik dan toch gaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Lov1 het volgende:
Ik lees net dat er een 2e concert komt van Ray in Paradiso! Op 28 februari komtie nog een keer. Aankomende zaterdag voorverkoop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |